Doszedlem do wniosku ze e300 to najwiekszy szajs :(

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Rage, 2,9 lub 3 l to optymalny silniczek, nie do zajechania [pewien cycu z forum zalał go etyliną i nic.....] Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
bienkrzys
Posty: 13
Rejestracja: 24 mar 2010, o 13:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: bienkrzys »

Ja mam też 300 D i w mieście pali 10l a trasa 8l . Tylko dodam że mam ciężką nogę. Wymontowałem katalizator i zrobił się zrywniejszy. A mam przejechanie 360tys faktycznie. Olej zmieniam co 15tys i zero dolewek. I jestem zadowolony z tego autka.
Mercedes E W210 300D,potrzebuje pompę wspomagania.
HolyCrom
Posty: 212
Rejestracja: 7 cze 2010, o 14:24
Lokalizacja: Chełm

Post autor: HolyCrom »

bienkrzys pisze:Ja mam też 300 D i w mieście pali 10l a trasa 8l . Tylko dodam że mam ciężką nogę.
Ja mam takie samo spalanie na 2.2D przy dziadkowej jeździe :/. Ale ma już chyba z 500kkm (na liczniku 190kkm) i silnik jak z tytanu :)
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 671
Rejestracja: 3 lis 2010, o 21:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Post autor: seburaj »

pytling pisze:Witam,
i jak udało się rozwiąząć ten problem? Mam podobnie w 2,9 td i nie wiem od czego zacząć...sprawdzić łączenie między katalizatorem a turbiną? Wtryski?
602 po prostu tak ma, co masz zaczynać... :mrgreen:
to motor z dostawczaka, na bezpośrednim wtrysku - i raczej kulturą pracy nie grzeszy :lol:
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
bienkrzys
Posty: 13
Rejestracja: 24 mar 2010, o 13:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: bienkrzys »

Wczoraj miałem okazje się przejechać 300 TD i co do komfortu i wyciszenia to niczym się nie różni.Tylko że jest zrywniejszy. A silnik 300 D bez turba ma piękna prace silnika. A jak komuś chodzi jak odkurzacz ,to niech zmieni silnik. Albo na pewno układ wydechowy...na pewno jest założony jakaś podróba. Bo ja mam cochutko przy każdej predkośći!
Mercedes E W210 300D,potrzebuje pompę wspomagania.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

R6 takie są! Mruczą!To kotki!
Choc moja to krówka. H.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

Nie ukrywam że kupiłem oko właśnie z tym silnikiem po głębokiej lekturze tego forum...i jestem jestem załamany.. "kupa hałasu i stoi w miejscu" nie chce dawać porównań ale ten motor chowie sie do vw 1,9 td.. nie mówie już o szczelności układu zasilania.. "tragedia". Chcę kupić W140 w dieslu ale ten silnik mnie hamuje> ot tak szczerze......
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Adler pisze:Nie ukrywam że kupiłem oko właśnie z tym silnikiem po głębokiej lekturze tego forum...i jestem jestem załamany.. "kupa hałasu i stoi w miejscu" nie chce dawać porównań ale ten motor chowie sie do vw 1,9 td.. nie mówie już o szczelności układu zasilania.. "tragedia". Chcę kupić W140 w dieslu ale ten silnik mnie hamuje> ot tak szczerze......


No to kolego przesadziłes porównując 1,9 tdi do 3,0 td -100KM do 177KM nawet vw nie ma startu nie mówiąc już o dalszej jeżdzie.Jeśli jest inaczej to niestety twoje oczko "na kanał' jak to mówi Baca ;)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Adler, porównanie do 1,9TDI to tak jak porównywać KAMAZ'a do Lancera EVO. :rotfl:

Jak kupie sobie spierdzielone Lamborghini Murcielago z zajechanym silnikiem to zacznę marudzić, że lepszy jest trabant bo jeździ i jest szybszy :rotfl:
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

kakadu pisze:
Adler pisze:Nie ukrywam że kupiłem oko właśnie z tym silnikiem po głębokiej lekturze tego forum...i jestem jestem załamany.. "kupa hałasu i stoi w miejscu" nie chce dawać porównań ale ten motor chowie sie do vw 1,9 td.. nie mówie już o szczelności układu zasilania.. "tragedia". Chcę kupić W140 w dieslu ale ten silnik mnie hamuje> ot tak szczerze......


No to kolego przesadziłes porównując 1,9 tdi do 3,0 td -100KM do 177KM nawet vw nie ma startu nie mówiąc już o dalszej jeżdzie.Jeśli jest inaczej to niestety twoje oczko "na kanał' jak to mówi Baca ;)
No to teraz Ty przesadziles bo 1.9 TDI 150 KM zjada tego starego paździocha 3.0TD na śniadanie. Ogólnie porównanie do bani, nie ta klasa, nie ta masa, nie te liga.

Moim zdaniem 300TD to stary kibel tak jak i stare 1.9 TDI PD to już przeszłość. Teraźniejszość to system common rail - koniec i kropka :hyhy: a przyszłością wodór :padam: bo te hubrydo-elektryczne gówna to odrazu bym zezłomował.
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

tylko ze niestety te star kible beda jezdzic i jezdzic , a z tymi nowymi wiecznie problem , a jak nie ma , to bedzie , a koszta .... ogromne .
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

vax, a kto ci tak powiedział? Siejesz zwykłą propagandę, goniłem się z E46 2.0 150KM i nie dało rady, ogona się trzymało do 160km/h potem pękło, tak samo jest z 1.9TDI. Dodatkowo wsadź swoje 1.9 do auta które waży 1700kg to nawet 150km/h nie osiągniesz.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

No to teraz Ty przesadziles bo 1.9 TDI 150 KM zjada tego starego paździocha 3.0TD na śniadanie. Ogólnie porównanie do bani, nie ta klasa, nie ta masa, nie te liga.
W życiu się tak nie uśmiałem. Do 40km/h może troszkę odstaje ze względu na początkowego muła, ale później to już idzie. Chyba nam tu porównujesz zwykłe 300D albo nie jechałeś w zyciu sprawnym 300TD.
Jeszcze jak miałem 300td. to mierzyłem sie z bmw 525D, 530D i 330D.
330D ze względu na lekką kastę troszkę odstawał, 525D to tylko przyglądał się jak odjeżdżam a 530D prawie oko w oko. Tu juz zależało od kierowcy, kto bardziej zaryzykował :D
Już nie wspominam o wszystkich Volvo itd.
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Awatar użytkownika
przemekcrx
Posty: 166
Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
Lokalizacja: WLKP Stawiszyn

Post autor: przemekcrx »

Teraźniejszość to system common rail - koniec i kropka :hyhy:

obyś nie płakał jak Ci siądzie ten common rail :D :D
W210 3.0TD CLASSIC 98r. Automat
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

vax pisze:bo te hubrydo-elektryczne gówna to odrazu bym zezłomował
Tego tez byś zezłomował ?

[ Dodano: 2011-12-18, 16:32 ]
:hyhy:
Załączniki
Zdjęcie000.jpg
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 12 gości