Nie stosowałem nigdy żadnego smaru i jest dobrze. :-P
E320 cdi kombi AVANTGARDE Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
W sume to nic nie zastapi prac mechanicznych ale jak na razie tak profilaktycznie zalalem MaxLife Diesel System Cleaner, kolega mi dal przetestowac ;-) napewno nie zaszkodzi.
wiem ze bylo, ale przeczytalem wszystko i nie znalazlem odpowiedzi
z gory przepraszam adminow, lecz odczuwam potrzebe zadania preecyzyjnego pytania
do rzeczy:
mieszkam na wyspach, co w dosc drastyczny sposob komplikuje wszelkie, nawet najprostsze naprawy!
uzeralem sie ostatnio z wtryskami, ktore pozwolily sobie "puszczac dymek" podczas pracy. powymienialem miedziane podkladki - jeszcze raz dzieki za metode wyjmowania wtryskow na pracujacym silniku, znaczy poluzowac srube o jeden do czterech obrotow i wlaczyc silnik az wtrysk sie poluzuje - i dalej lipa! okazalo sie ze gniazdo wtrysku bylo na tyle wypracowane ze kazda nowa podkladla puszczala w tym samym miejscu. po domowych, nieskutecznych, naprawach wrescie oddalem auto do "mechanika". ciapatego znaczy, bezowego, eeee.... yyyy... no do jedynego w okolicy - jais pakistano-hindus:-)
no i gites przestalo kopcic ze wtrysku! tyle ze zaczelo z rury wydechowej
no i po dosc intensywnym opier...lu przyznal mi sie pan "mechanik" ze wpitolil dwie miedziane podkladki!!!
i teraz pytanko! czy to ze wtrysk osadzony zostal na dwoch podkladkach, czyli zmienilismy (czytaj: zmniejszylismy) glebokosc wejscia wtrysku w komore spalania moze powodowac niedopalanie ropy?? auto kopci na ciemno, a przy dodaniu gazu powyzej 3 tys. obr. kopci na intensywnie czarno, zostawiajac na asfalcie kupe sadzy!!
na chlopski rozum wydaje mi sie, ze moze nie osadzajac wtrysku na odpowiedniej glebokosci spowodowalem ze ropa zamiast zostac wtryskiwana w postaci pieknej chmurki leje sie po sciankach otworu w ktory wchodzi wtrysk i stad takie schody??
zastanawialem sie tez nad wyjeciem albo zablokowaniem wszystkomowiacych "klapek" w kolektorze ssacym....
prosze o pomoc kogos poinformowanego - bo ciezar tej naprawy bedzie spoczywal jedynie ma moich barkach - jesli okular ma wogole jeszcze jezdzic
Witam panowie
ja tez mieszkam na wyspach i mam maly problemik, a mianowicie:cos klepalo na wolnych obrotach i kiedy wcisne mu pedal w podloge to ok. 3.5 i wyzej bylo slychac " tak jakby zawory"
wymienilem olej i filtry i dalej cos klepie te same objawy (olej CASTROL EDGE 10W40 FULLSYNTETIC), po dobrym przysluchaniu odglosy dochodza z tylu silnika :roll: . Jezeli to zawory (szklanki), to moze ktos ma jakies schematy takiej glowicy : silnik 3,2 v6 CDI 2002, bo podejzewam ze tak samo bede musial sam to zrobic, bo ci mechanicy to poprostu ....... :lol: . Dodam ze auto nie kopci i nie traci mocy :lol: prosze o pomoc :roll:
Z gory wielkie dzieki
Bart2000 pisze: to moze ktos ma jakies schematy takiej glowicy : silnik 3,2 v6 CDI 2002,
Jakaś pomyłka V6 cdi w tym roku.
E320 cdi kombi AVANTGARDE Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
kichcio pisze:Czy pomylka nie jest olej 10W40 fulsyntetyk ?
W ogole troche sie usmialem z posta kolegi od 3.2 v6 cdi bo co drugie zdanie to chyba pomyłka
Tak jak pisali koledzy... 10W40 to olej Półsyntetyczny.
No i oczywiscie silnika 3.2 v6 cdi nie było.
Może ktoś się orientuje czy wtrysk w 2.2 i 2.7 jest taki sam. Potrzebuje też nr. katalogowy wtryskiwacza do 2.2. Oczywiście chodzi o silnik CDI. Z góry dziękuję za pomoc.
lolo hiszpan pisze:Może ktoś się orientuje czy wtrysk w 2.2 i 2.7 jest taki sam. Potrzebuje też nr. katalogowy wtryskiwacza do 2.2. Oczywiście chodzi o silnik CDI. Z góry dziękuję za pomoc.
Tych numerow wtryskow jest cala masa.
Wtryski od np. Sprintera sa inne niz od Okulara.
Wg mnie nie bedzie pasowal, ale niech sie wypowie ktos kto dokladnie wie.