Wtryskiwacze

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

gst
Posty: 14
Rejestracja: 1 paź 2008, o 13:20
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: gst »

windykatorek pisze:ten smar miedziany jest zajebisty , po pewnum czasie robi sie jak panewka
kolego miedzi i alu się nie łączy :idea:
jak już to smary oparte na graficie
E210 3.2 CDI
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

no grafitowy moze byc.
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Nie stosowałem nigdy żadnego smaru i jest dobrze. :-P
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

avandgarde pisze:Nie stosowałem nigdy żadnego smaru i jest dobrze. :-P
Bo jego stosowanie jest zalecane ale nie obowiazkowe ;-)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

najlepsza ta pasta do wtryskow kupowana w aso. tylko ze kosztuje 60zl. a swoja droga jak czyscicie wtryski?
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

W sume to nic nie zastapi prac mechanicznych ale jak na razie tak profilaktycznie zalalem MaxLife Diesel System Cleaner, kolega mi dal przetestowac ;-) napewno nie zaszkodzi.
Awatar użytkownika
wysi31
Posty: 14
Rejestracja: 10 lis 2008, o 20:21
Lokalizacja: United Kingdom

Post autor: wysi31 »

wiem ze bylo, ale przeczytalem wszystko i nie znalazlem odpowiedzi
z gory przepraszam adminow, lecz odczuwam potrzebe zadania preecyzyjnego pytania

do rzeczy:
mieszkam na wyspach, co w dosc drastyczny sposob komplikuje wszelkie, nawet najprostsze naprawy!
uzeralem sie ostatnio z wtryskami, ktore pozwolily sobie "puszczac dymek" podczas pracy. powymienialem miedziane podkladki - jeszcze raz dzieki za metode wyjmowania wtryskow na pracujacym silniku, znaczy poluzowac srube o jeden do czterech obrotow i wlaczyc silnik az wtrysk sie poluzuje - i dalej lipa! okazalo sie ze gniazdo wtrysku bylo na tyle wypracowane ze kazda nowa podkladla puszczala w tym samym miejscu. po domowych, nieskutecznych, naprawach wrescie oddalem auto do "mechanika". ciapatego znaczy, bezowego, eeee.... yyyy... no do jedynego w okolicy - jais pakistano-hindus:-)
no i gites przestalo kopcic ze wtrysku! tyle ze zaczelo z rury wydechowej
no i po dosc intensywnym opier...lu przyznal mi sie pan "mechanik" ze wpitolil dwie miedziane podkladki!!!

i teraz pytanko! czy to ze wtrysk osadzony zostal na dwoch podkladkach, czyli zmienilismy (czytaj: zmniejszylismy) glebokosc wejscia wtrysku w komore spalania moze powodowac niedopalanie ropy?? auto kopci na ciemno, a przy dodaniu gazu powyzej 3 tys. obr. kopci na intensywnie czarno, zostawiajac na asfalcie kupe sadzy!!
na chlopski rozum wydaje mi sie, ze moze nie osadzajac wtrysku na odpowiedniej glebokosci spowodowalem ze ropa zamiast zostac wtryskiwana w postaci pieknej chmurki leje sie po sciankach otworu w ktory wchodzi wtrysk i stad takie schody??

zastanawialem sie tez nad wyjeciem albo zablokowaniem wszystkomowiacych "klapek" w kolektorze ssacym....

prosze o pomoc kogos poinformowanego - bo ciezar tej naprawy bedzie spoczywal jedynie ma moich barkach - jesli okular ma wogole jeszcze jezdzic

pozdawiam wszystkich
Vreg 320CDI Right Hand Drive :-)
Bart2000
Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2008, o 23:26
Lokalizacja: kolobrzeg

Post autor: Bart2000 »

Witam panowie
ja tez mieszkam na wyspach i mam maly problemik, a mianowicie:cos klepalo na wolnych obrotach i kiedy wcisne mu pedal w podloge to ok. 3.5 i wyzej bylo slychac " tak jakby zawory"
wymienilem olej i filtry i dalej cos klepie :!: te same objawy (olej CASTROL EDGE 10W40 FULLSYNTETIC), po dobrym przysluchaniu odglosy dochodza z tylu silnika :roll: . Jezeli to zawory (szklanki), to moze ktos ma jakies schematy takiej glowicy : silnik 3,2 v6 CDI 2002, bo podejzewam ze tak samo bede musial sam to zrobic, bo ci mechanicy to poprostu ....... :lol: . Dodam ze auto nie kopci i nie traci mocy :lol: prosze o pomoc :roll:
Z gory wielkie dzieki
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Bart2000 pisze: to moze ktos ma jakies schematy takiej glowicy : silnik 3,2 v6 CDI 2002,
Jakaś pomyłka V6 cdi w tym roku. :?:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

avandgarde pisze:
Bart2000 pisze: to moze ktos ma jakies schematy takiej glowicy : silnik 3,2 v6 CDI 2002,
Jakaś pomyłka V6 cdi w tym roku. :?:
no i pojemność... V6 CDI to 3,0 a nie 3,2
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Czy pomylka nie jest olej 10W40 fulsyntetyk ;)?
E 220 CDI '01 Elegance
Rage23Kr
Posty: 212
Rejestracja: 22 mar 2009, o 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rage23Kr »

kichcio pisze:Czy pomylka nie jest olej 10W40 fulsyntetyk ;)?
W ogole troche sie usmialem z posta kolegi od 3.2 v6 cdi bo co drugie zdanie to chyba pomyłka ;)
Tak jak pisali koledzy... 10W40 to olej Półsyntetyczny.
No i oczywiscie silnika 3.2 v6 cdi nie było.
w210 e200 Classic 96'
Awatar użytkownika
lolo hiszpan
Posty: 3
Rejestracja: 19 paź 2008, o 02:31
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lolo hiszpan »

Może ktoś się orientuje czy wtrysk w 2.2 i 2.7 jest taki sam. Potrzebuje też nr. katalogowy wtryskiwacza do 2.2. Oczywiście chodzi o silnik CDI. Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

Witam kolegę! Popraw się i napisz choć "witam"... :-P :-P :-P
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

lolo hiszpan pisze:Może ktoś się orientuje czy wtrysk w 2.2 i 2.7 jest taki sam. Potrzebuje też nr. katalogowy wtryskiwacza do 2.2. Oczywiście chodzi o silnik CDI. Z góry dziękuję za pomoc.
Tych numerow wtryskow jest cala masa.
Wtryski od np. Sprintera sa inne niz od Okulara.

Wg mnie nie bedzie pasowal, ale niech sie wypowie ktos kto dokladnie wie.
E 220 CDI '01 Elegance
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości