Wtryskiwacze

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

moge sie nieznać:)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

...a moze zamiast maczki dać talk :lol:

Swoja droga najwazniejsze aby wtrysk i gniazdow bylo pozadnie oczyszczone.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

vax pisze:Wtryslki sklada sie bez pasty bo pozniej ta pasta moze powodowac utudnienia w wyjeciu.
wlasnie po to przy montazu wtryskow uzywa sie pasty termoodpornej zeby potem latwo bylo je wymontowac. czy wiesz ze wtryski sie zapiekaja? ale ja tez sie nie znam. :lol:
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

fabek pisze:
vax pisze:Wtryslki sklada sie bez pasty bo pozniej ta pasta moze powodowac utudnienia w wyjeciu.
wlasnie po to przy montazu wtryskow uzywa sie pasty termoodpornej zeby potem latwo bylo je wymontowac. czy wiesz ze wtryski sie zapiekaja? ale ja tez sie nie znam. :lol:
Zwracam honor, kolega Panowie ma racje ale to dotyczy tylko silników z CDI poniewaz one maja bardzo dlugie wtryskiwacze i uzycie jej jest zalecane natomiast do pozostałych nie ma koniecznosci jej stosowania.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

oooo kurde moze jednak sie troche znam:))))
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

U mnie wtryski w CDI smarowali specjalna pasta w kolorze miedzianym, oczywiscie nie caly wtrysk;)
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

ten smar miedziany jest zajebisty , po pewnum czasie robi sie jak panewka
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

Ja do wtrysków CDI stosuję pastę do układu hamulcowego - taki smarek, który nakłada się np na tłoczki hamulcowe w zacisku. Moim zdaniem najlepszy i tani środek na wtryski common raila.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Awatar użytkownika
mlodya
Posty: 100
Rejestracja: 19 lut 2008, o 14:19
Lokalizacja: Konin

Post autor: mlodya »

jake sa podstawowe objawy umierania badz uszkodzonych wtryskow??
Mercedes-Benz W163 320 1998r
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

Najczęstsze objawy uszkodzonych wtryskiwaczy:
silnik ciężko uruchomić na ciepłym,
zbyt duża ilość paliwa na przelew,
czarne zabarwienie spalin,
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
Awatar użytkownika
mlodya
Posty: 100
Rejestracja: 19 lut 2008, o 14:19
Lokalizacja: Konin

Post autor: mlodya »

a nie rowna praca silnaka i szarpaine ?
Mercedes-Benz W163 320 1998r
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

tak, to moze byc objaw padnietych wtryskiwaczy. do tego dochodzi spadek mocy.
Awatar użytkownika
mlodya
Posty: 100
Rejestracja: 19 lut 2008, o 14:19
Lokalizacja: Konin

Post autor: mlodya »

spadek czyli stan awaryjny auta tak ....
Mercedes-Benz W163 320 1998r
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

spadek, bo mieszkanka nie jest poprawnie rozpylana/wtryskiwana, a przez to nie do konca spalana. dlatego np. dymi.
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

spadek mocy może być spowodowany przez wadliwe wtryskiwacze - jak najbardziej i niekoniecznie wiązać się będzie z trybem awaryjnym. Skoro komora wypełnia się zbyt dużą dawką paliwa, to nie zostaje ono zupełnie spalone, przez co spada efektywność takiego silnika. To z kolei powoduje zmniejszenie mocy silnika, który również może nie pracować równo.
Oczywiście w skrajnym przypadku sterownik uaktywni tryb awaryjny.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości