vax pisze:Wtryslki sklada sie bez pasty bo pozniej ta pasta moze powodowac utudnienia w wyjeciu.
wlasnie po to przy montazu wtryskow uzywa sie pasty termoodpornej zeby potem latwo bylo je wymontowac. czy wiesz ze wtryski sie zapiekaja? ale ja tez sie nie znam. :lol:
vax pisze:Wtryslki sklada sie bez pasty bo pozniej ta pasta moze powodowac utudnienia w wyjeciu.
wlasnie po to przy montazu wtryskow uzywa sie pasty termoodpornej zeby potem latwo bylo je wymontowac. czy wiesz ze wtryski sie zapiekaja? ale ja tez sie nie znam. :lol:
Zwracam honor, kolega Panowie ma racje ale to dotyczy tylko silników z CDI poniewaz one maja bardzo dlugie wtryskiwacze i uzycie jej jest zalecane natomiast do pozostałych nie ma koniecznosci jej stosowania.
Ja do wtrysków CDI stosuję pastę do układu hamulcowego - taki smarek, który nakłada się np na tłoczki hamulcowe w zacisku. Moim zdaniem najlepszy i tani środek na wtryski common raila.
spadek mocy może być spowodowany przez wadliwe wtryskiwacze - jak najbardziej i niekoniecznie wiązać się będzie z trybem awaryjnym. Skoro komora wypełnia się zbyt dużą dawką paliwa, to nie zostaje ono zupełnie spalone, przez co spada efektywność takiego silnika. To z kolei powoduje zmniejszenie mocy silnika, który również może nie pracować równo.
Oczywiście w skrajnym przypadku sterownik uaktywni tryb awaryjny.