Problem z powietrzem w układzie paliwowym

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

zbig.prezes-1
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2015, o 12:15
Lokalizacja: Stronie śląskie

Problem z powietrzem w układzie paliwowym

Post autor: zbig.prezes-1 »

ten nr.1 nie jest opisany skąd dokąd ,może ktoś opisać?
Załączniki
opis węży paliwa.jpg
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

To masz inne foto.
Załączniki
Pompa.JPG
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
zbig.prezes-1
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2015, o 12:15
Lokalizacja: Stronie śląskie

Post autor: zbig.prezes-1 »

kakadu pisze:To masz inne foto.
a zna ktoś może wymiary oringu tego na filterku wstępnym na rysunku chyba 29
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: Problem z powietrzem w układzie paliwowym

Post autor: Gawra »

zbig.prezes-1 pisze:ten nr.1 nie jest opisany skąd dokąd ,może ktoś opisać?
Ten czarny(nr1)to powrot zakonczony trojnikiem;(paliwko wraca do baku z filtra glownego, zaworu przelewu pompy i wtryskiwaczy)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
zbig.prezes-1
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2015, o 12:15
Lokalizacja: Stronie śląskie

Re: Problem z powietrzem w układzie paliwowym

Post autor: zbig.prezes-1 »

Gawra pisze:
zbig.prezes-1 pisze:ten nr.1 nie jest opisany skąd dokąd ,może ktoś opisać?
Ten czarny(nr1)to powrot zakonczony trojnikiem;(paliwko wraca do baku z filtra glownego, zaworu przelewu pompy i wtryskiwaczy)
ten który opisujesz to 6 i 7 , 1 nie jest opisany :zdegustowany:
złotek75
Posty: 74
Rejestracja: 21 lut 2012, o 17:59
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: złotek75 »

Nr 1 to pzrewód z pompy mechanicznej(wstępnej) do gaszaka
Złotek
MB 300TD '98
WDB2100251A643165
Marecki90
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2015, o 09:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Marecki90 »

witam, również mam problem z powietrzem. Przyłączam sie do tematu bo zaraz będą pisać o tym żeby z korzystać z opcji szukaj, zamiast faktycznie pomoc.
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Marecki90 pisze:
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.

Nie ma prawa byc tam paliwa, powjnno byc sucho :padam:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Marecki90
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2015, o 09:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Marecki90 »

Gawra pisze:
Marecki90 pisze:
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.

Nie ma prawa byc tam paliwa, powjnno byc sucho :padam:
Dzieki wielkie :) masz racje, dzwonilem do pompiarza w sobótce i powiedział to samo ;) pozdrawiam
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Marecki90 a jak dzwoniłeś to też się nie przywitałeś ?
Marecki90
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2015, o 09:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Marecki90 »

tonidriver pisze:Marecki90 a jak dzwoniłeś to też się nie przywitałeś ?
a "witam" to co to dla ciebie jest? pozegnanie?
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Marecki90, regulamin o to chodzi :hyhy:
zbig.prezes-1
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2015, o 12:15
Lokalizacja: Stronie śląskie

Post autor: zbig.prezes-1 »

Marecki90 pisze:witam, również mam problem z powietrzem. Przyłączam sie do tematu bo zaraz będą pisać o tym żeby z korzystać z opcji szukaj, zamiast faktycznie pomoc.
Moje pytanie brzmi: czy w miejscu gdzie wchodzi wtyczka do gaszaka(ta z czterema pinami) ma być paliwo? u mnie jest tak ze po zdjeciu wtyczki, wszystko w tym gnieździe jest mokre od ropy.
witam też mam taki objaw jak to usuniesz to napisz czy coś się poprawiło :)
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

zbig.prezes-1 pisze:witam też mam taki objaw jak to usuniesz to napisz czy coś się poprawiło
Miałem taki sam objaw z gaszakiem i układ się zapowietrzał .Doszło do tego że po nocce nie zapalił.Po wymianie gaszaka wszystko jest ok.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości