W210 300 TD 1999 rok klekotanie na wolnych obrotach
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Vasco - bylbys prekursorem likwidacji klekotu w E300TD
(opisz jak i co bylo)
(opisz jak i co bylo)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Tak, łańcuch wymieniony - pozostało do złożenia jeszcze kilka elementów ale to już jutro albo w poniedziałek. Myślę że najpóźniej we wtorek uruchamiam silnik.
PS
Znajomy mechanik - który prowadzi całe przedsięwzięcie lubi mnie denerwować
Chyba specjalnie dzisiaj podjechał gwiazdką z identycznym motorem. Silniczek pracował jak marzenie. Od razu mi ciśnienie podskoczyło
PS
Znajomy mechanik - który prowadzi całe przedsięwzięcie lubi mnie denerwować
Chyba specjalnie dzisiaj podjechał gwiazdką z identycznym motorem. Silniczek pracował jak marzenie. Od razu mi ciśnienie podskoczyło
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
Bardzo jestem ciekaw co u Vasco
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-- powiedz mu że jest świnia! Hej!Vasco24 pisze:Chyba specjalnie dzisiaj podjechał gwiazdką z identycznym motorem. Silniczek pracował jak marzenie. Od razu mi ciśnienie podskoczyło
[ Dodano: 2012-04-26, 08:01 ]
Uwaga klekoty! Czy potraficie zrobic filmik z dźwiękiem albo poszukac co na You tube cos podobnego dźwiękiem??
Bo gadamy nie wiadomo o czym.
Moja na ciepło sobie postukuje cichutko czasem,sądzę że na 1 cylindrze chyba zależy od paliwa.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
--- a to dupa!piski77 pisze:u, bo naprawiłem i przestał klekotać. Ale ja
Może komus jeszcze klekocze?? Ja zrobie filmik, może jaki młodzian w okolicy pokaże jak sie wszczepia na YT.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Cześć
Maszinu już hula.
Nie jestem w 100% zadowolony z efektów , ale było znacznie gorzej niż jest więc nie ma co narzekać.
I tak :
W moim przypadku silnik przed zabiegiem wydawał głośne ( za głośne ) kle kle kle nasączone metalicznym i dobijającym stukotem. Wszelkie zabiegi typu Mixol, Liqui Molly - dawały efekt wyciszenia pracy silnika na nie więcej niż 15 minut pracy.
Zdjęta została głowica, po oględzinach cylindrów i "sztywności" tłoków zdecydowaliśmy że dołu silnika nie ruszamy. Raz że koszta, dwa że na cylindrach progów brak a tłoki nie miały luzu w cylindrze.
Głowica okazała się szczelna, natomiast łańcuch rozrządu miał 5 stopni luzu. Wymieniony został łańcuch ( po założeniu nowego luz prawie zerowy ), szlifierz wymienił uszczelniacze zaworowe. Mechanik zaproponował założenie podkładek pod komory wtryskowe żeby rozprężyć komory spalania po planowaniu głowicy. Podkładki (dystanse) zostały założone.
Efektem włożonej pracy jest równa, miękka praca silnika. Mruczenie zagłusza delikatne "szumienie" metaliczne - aczkolwiek nie wiem czy to nie przypadkiem już moja wina ponieważ swojego czasu wyrzuciłem katalizator i zostawiając pustą puszkę po nim. W najbliższym czasie wstawie tam rurkę, albo używany katalizator. Sie zobaczy.
Mechanik przeraził się bo po uruchomieni silnik strasznie "stukał" Głośne i głuche stukanie faktycznie pojawiało się po rozgrzaniu silnika. Wujek Vasco musiał wkroczyć do akcji :p Przyczyną stukania było uderzanie przewodu paliwowego ( metalowy przewód wysokiego ciśnienia idący od pompy do wtryskiwacza ) o plastikową pokrywę sinika.
Dzisiaj zdjąłem kolektor , wymieniłem przy okazji dwa oringi na przeźroczystych przewodach paliwowych ( pojawiało się powietrze ), kupiłem i założyłem wszystkie spinki do metalowych przewodów paliwowych. Stukania niet
Mam natomiast problem następujący :
W trzech gniazdach śrub - kolektor ssący - głowica, został uszkodzony gwint - śrub nie da się dokręcić. ( gwint na śrubach jest ok ). Czy mogę wykonać gwintowanie tych gniazd narzynką na śrubę o ciut większej średnicy gwintu, czy taki zabieg jest niewskazany ?
Maszinu już hula.
Nie jestem w 100% zadowolony z efektów , ale było znacznie gorzej niż jest więc nie ma co narzekać.
I tak :
W moim przypadku silnik przed zabiegiem wydawał głośne ( za głośne ) kle kle kle nasączone metalicznym i dobijającym stukotem. Wszelkie zabiegi typu Mixol, Liqui Molly - dawały efekt wyciszenia pracy silnika na nie więcej niż 15 minut pracy.
Zdjęta została głowica, po oględzinach cylindrów i "sztywności" tłoków zdecydowaliśmy że dołu silnika nie ruszamy. Raz że koszta, dwa że na cylindrach progów brak a tłoki nie miały luzu w cylindrze.
Głowica okazała się szczelna, natomiast łańcuch rozrządu miał 5 stopni luzu. Wymieniony został łańcuch ( po założeniu nowego luz prawie zerowy ), szlifierz wymienił uszczelniacze zaworowe. Mechanik zaproponował założenie podkładek pod komory wtryskowe żeby rozprężyć komory spalania po planowaniu głowicy. Podkładki (dystanse) zostały założone.
Efektem włożonej pracy jest równa, miękka praca silnika. Mruczenie zagłusza delikatne "szumienie" metaliczne - aczkolwiek nie wiem czy to nie przypadkiem już moja wina ponieważ swojego czasu wyrzuciłem katalizator i zostawiając pustą puszkę po nim. W najbliższym czasie wstawie tam rurkę, albo używany katalizator. Sie zobaczy.
Mechanik przeraził się bo po uruchomieni silnik strasznie "stukał" Głośne i głuche stukanie faktycznie pojawiało się po rozgrzaniu silnika. Wujek Vasco musiał wkroczyć do akcji :p Przyczyną stukania było uderzanie przewodu paliwowego ( metalowy przewód wysokiego ciśnienia idący od pompy do wtryskiwacza ) o plastikową pokrywę sinika.
Dzisiaj zdjąłem kolektor , wymieniłem przy okazji dwa oringi na przeźroczystych przewodach paliwowych ( pojawiało się powietrze ), kupiłem i założyłem wszystkie spinki do metalowych przewodów paliwowych. Stukania niet
Mam natomiast problem następujący :
W trzech gniazdach śrub - kolektor ssący - głowica, został uszkodzony gwint - śrub nie da się dokręcić. ( gwint na śrubach jest ok ). Czy mogę wykonać gwintowanie tych gniazd narzynką na śrubę o ciut większej średnicy gwintu, czy taki zabieg jest niewskazany ?
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
Mi też klekocze jak każdemu w tym temacie, każdy tylko piszę że powinien mruczeć a nikomu nie mruczy a jak są tacy to filmu nie pokażą . Nie ważne... jak wytłumaczyć że gdy odpalę zimny ślicznie pracuje i po 2-3 minutach klekocze, w wakacje zrobiłem ponad 5 tyś km po europie i zauważyłem że pracował ciszej, pomyślałem może paliwo gęstsze ? w Polsce zrobiłem mały eksperyment, zjechałem bak do zapalenia się rezerwy i pojechałem do Tesco po 3l oleju rzepakowego zalałem do baku i po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów TOTALNA CISZA !! na wolnych obrotach, silnik pęknie chodził jak benzynowy, jeździł równie dobrze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości