wymiana wtryskow w 320CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wymiana wtryskow w 320CDI
no wiec posiliwszy sie forumowa wiedza na w/w temat zabralem sie do wymiany wtryskow... dwa pierwsze poszly lekko - choc przyznam sie urzywalem forumowego cwancyku - czyli poluzowalem srube lapy od wtrysku i odpalilem silnik az wtryski zaczely sie same ruszac - metoda stosowana oczywiscie do wykrecenia pojedynczego wtrysku i to zapieczonego...
ale do sprawy... podczas montarzu ostatniego wtrysku zerwalem gwint w otworze w bloku silnika. I teraz pytanie gwintowac na M7 czy moze M8, co wiecej: jakis srub urzyc - chodzi mi o oznaczenie materialu, zeby wiedziec o co sie w sklepie awanturowac :-) a uwierzcie ze w sklepie na bank beda schody - mieszkam na wyspach i jestem pewien ze podczas zakupu bede musial kilkukrotnie udowadniac ze wiem o co mi chodzi i ze tej sruby nie da sie zastapic sruba do drewna.. :-)
co do zerwanego gwintu - dziwne bo zerwal sie w polowie wkrecania a nie podczas dokrecania... tyle ze silnik byl jeszcze "cieply" powiedzmy.... moja glupota, co??
ale do sprawy... podczas montarzu ostatniego wtrysku zerwalem gwint w otworze w bloku silnika. I teraz pytanie gwintowac na M7 czy moze M8, co wiecej: jakis srub urzyc - chodzi mi o oznaczenie materialu, zeby wiedziec o co sie w sklepie awanturowac :-) a uwierzcie ze w sklepie na bank beda schody - mieszkam na wyspach i jestem pewien ze podczas zakupu bede musial kilkukrotnie udowadniac ze wiem o co mi chodzi i ze tej sruby nie da sie zastapic sruba do drewna.. :-)
co do zerwanego gwintu - dziwne bo zerwal sie w polowie wkrecania a nie podczas dokrecania... tyle ze silnik byl jeszcze "cieply" powiedzmy.... moja glupota, co??
Vreg 320CDI Right Hand Drive :-)
Wysi! Wsadziłeś zwykłą śrubkę z budowy szklarni czy cóś! Czy nie lepiej był o wsadzić śrubkę z drobnym gwintem???A posmarować ją pierwej smarem Cu ?? Wszak kto smaruje ten .... nie ma problemów. Hej!
(uzurpatorom "HEJ" stanowcze NIE! ")
(uzurpatorom "HEJ" stanowcze NIE! ")
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
dobra dobra - z kraju wszystko wydaje sie latwe.... postarajcie sie kupic srubke inna niz do drewna lub wyzej przywolanej szklarni na wyspach..... kochani u nas (czyli w Polsce) sklepik ze "specjalistycznymi" srubkami znajdziesz za rogiem... tu niestety jak znajdziesz jeden w 200tys miescie mozesz uwazac sie za szczesliwca... a sprzedawca ktory wie co to jes drobny gwint to juz wogole inna historia....
no pewnie ze uzurpatorom slowackiego HEJ mowimy stanowcze NIE :-)
ps. z pewnych "holenderskich" powodow zerwalem gwint M6, potem dobry i pomocny kolega nie oczyscil otworu z plynow i przy dokrecaniu zerwal M8 no i tym sposobem skonczylo sie na M10x1.5 :-) ..... zycie :-)
no pewnie ze uzurpatorom slowackiego HEJ mowimy stanowcze NIE :-)
ps. z pewnych "holenderskich" powodow zerwalem gwint M6, potem dobry i pomocny kolega nie oczyscil otworu z plynow i przy dokrecaniu zerwal M8 no i tym sposobem skonczylo sie na M10x1.5 :-) ..... zycie :-)
Vreg 320CDI Right Hand Drive :-)
--najlepiej sprężonym powietrzem, gdyby ktoś zamyślał sie dokonać tego pędzelkiem. Hej!wysi31 pisze:pamietajcie zeby przed dociaganiem srub wyczyscic otwor z brudow i plynow
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości