dziwny szum

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

bogdan11
VIP
Posty: 313
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 09:36
Lokalizacja: Warszawa

dziwny szum

Post autor: bogdan11 »

Witam,
Przy zwiększaniu obrotów ponad 2 tys w kabinie słychać szum przypominający włączenie mocnego nadmuchu. Obroty rosną auto przyspiesza. Po dłuższej jeździe zaczynają pojawiać sie problemu z kick downem obroty rosną auto nie redukuje biegu. Czy te objawy to jakis problem z podciśnieniami??
[w210 300td]
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

sprawdź przewody intercoolera, podciśnienia turbiny powinny być ok bo w tym przypadku wyskakiwałby Ci tryb awaryjny/serwisowy i auto by nie chciało jechać.

Ps. Czy szum/świst jest słyszalny z lewej strony ( podszybie kierowcy ) ?

Ja stawiam na intercooler.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
bogdan11
VIP
Posty: 313
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 09:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bogdan11 »

herianm pisze: Czy szum/świst jest słyszalny z lewej strony ( podszybie kierowcy ) ?
Siedząc w środku szum słychać jakby ze środkowej kratki
[w210 300td]
Nazir
Posty: 122
Rejestracja: 1 mar 2011, o 09:04
Lokalizacja: Gd

Post autor: Nazir »

Hmm , a co jesli szum dobiega własnie z podszybia ? Jest delikatny , przy wlasnie dodawaniu gazu , nie "halasujacy i nie przeszkadzajacy" . Tak ma byc ? Czy przejrzec dolot powietrza do intercoolera ? Auto mocy ma od groma , nie wywala zadnych bledow podczas przyspieszania etc .
WDB2102161B072676
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Sprawdźcie doloty intercoolera. Nie wiem co więcej może wydawać jakieś dźwięki tego typu w silniku.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
bogdan11
VIP
Posty: 313
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 09:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bogdan11 »

Mocy ma pod dostatkiem, prawdopodobnie zblokowała się wiskoza.
[w210 300td]
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

bogdan11 pisze:Mocy ma pod dostatkiem, prawdopodobnie zblokowała się wiskoza.
To czemu kickdown nie dziala?

Mam wrazenie ze poginasz w trybie awaryjnym. Mozesz silnik wykrecic powyzej 3000RPM podczas jazdy? Jesli nie to masz odpowiedz. Wtedy to tylko skan.

A c do odglosu - miales tak wczesniej czy teraz wyszlo - i jesli tak to przy jakiej okazji?
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
bogdan11
VIP
Posty: 313
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 09:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bogdan11 »

allias pisze: Mam wrazenie ze poginasz w trybie awaryjnym. Mozesz silnik wykrecic powyzej 3000RPM podczas jazdy? Jesli nie to masz odpowiedz. Wtedy to tylko skan.

A c do odglosu - miales tak wczesniej czy teraz wyszlo - i jesli tak to przy jakiej okazji?
obroty podczas jazdy do ponad 4 tys. Szum pojawił się z nadejściem lata.
[w210 300td]
jaacek62
Posty: 13
Rejestracja: 22 paź 2009, o 22:48
Lokalizacja: warszawa

Post autor: jaacek62 »

co do szumu...... to moze klima zalacza sie w obiegu zamknietym i stad szum dopuki nie wyrownavtemperatury ?
w210 2,2cdi 2001 kombi WDB2102061B431267
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości