Powietrze w przewodach paliwowych

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

niedziolka, sprawdź czarny przewód zasilający idący od grodzi do podgrzewacza. na zgięciach lubi popkękać. u siebie go wymieniałem.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
niedziolka
Posty: 18
Rejestracja: 18 cze 2011, o 16:08
Lokalizacja: anglia

Post autor: niedziolka »

dzieki ale wyglada na nowy choc sprobuje
bo gosc sprzedal bo chyba sobie nie mogl poradzic z problemem palenia mial inny filter paliwa i jakos gume podlozona ja wymienilem filter i zamontowalem zawor zwrotny i pali co rano
co prawda moglby lepiej ale pali
sorki za bledy
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

problem da się rozwiązać.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
niedziolka
Posty: 18
Rejestracja: 18 cze 2011, o 16:08
Lokalizacja: anglia

Post autor: niedziolka »

zawsze mozna rozwiazac jak wymienie weze jutro po pracy nie omieszkam was powiadomic i tym

[ Dodano: 2011-06-21, 23:38 ]
tak jak przedmówca wspomniał
fabek pisze:problem da się rozwiązać.
chciałem dziś wymienić przewód z baku
zaczęłem od wyżucenia zaworu zwrotnego ktury załozyłem
okozało sie za ten zawór powodował u mnie bąble w przewodzie ssacym /zasilającym oturz był zapchany albo nie dobry wszak był nowy ale za malą przepustowość sprawiło że pompa ciagneła skąd się dało po usunieciu zaworu
wszystko czysto bąble przepompowało do baku jest jeszcze małe cofanie paliwa ale pali i chodzi ładnie

podsumowując problem palenia i bąbelków powietrza w miom przypadku miał wine wadliwy filtr głowny reszta wymieniona nowa i chodzi jak MERC
Jacek

[ Dodano: 2011-06-22, 01:52 ]
z przykrościa muszę stwierdzić że po kilku godz. nie za bardzo odpał i paliwo cofneło się do baku odkręciełm korek i stoi do rana jak nie da efektu szukam dalej
odpowietrzenie baku itp.
pozdrawiam

ps ale bąbelków nie ma

[ Dodano: 2011-06-23, 21:44 ]
sprawdziłem ponownie filtr wstepny zużyta obudowa i oring moze nie zwruciłem uwagi bo patrzyłem czy czysty, bylo powietrze podczas pracy silnika wyciagnełem na dzis uszcelniłem i wszystko znikło chodzi nie ma powietrza i jest ok
jutro jade po nowy filterek wstepny i oring
problem rozwiązany
podsumowujac tak jak wspomniał kolego w innym poscie na forum, jeżeli wymienimy wszystkie oringi i weże albo uszczelnimy to nie moze być powietrza
pozdrawiam jacek
E300td kombi 1999
ex C250 td kombi 1999
ex E300td kombi 1998
i inne
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

niedziolka, teraz masz dobrze? Rozgrzane auto odpala szybko?
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
19dave88
Posty: 617
Rejestracja: 20 gru 2010, o 20:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19dave88 »

Panowie a mógł by ktoś opisać wszystkie wężyki ze zdjęcia?
1) S210 E300 Td, 99' Kombi AVATNGARDE WDB2102251A898215
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

chcesz wiedzieć w którą stronę płynie paliwo?

wrzuć fotkę na tą stronę.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
19dave88
Posty: 617
Rejestracja: 20 gru 2010, o 20:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19dave88 »

Obrazek W którą stronę płynie i od czego to wężyk. mam powietrze w przewodach 5, 3, 4. Od czego jest ten czarny wężyk nie opisany? wchodzący do filtra?
1) S210 E300 Td, 99' Kombi AVATNGARDE WDB2102251A898215
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

5 - zbiornik -> termostat -> filtr
4 - pompka wstępna -> filtr
3 - filtr -> zawór gaszenia -> pompa wtryskowa
2 - filtr -> zawór gaszenia -> pompa wtryskowa
1 - zawór gaszenia -> pompka wstępna

czarny przewód -> powrót do zbiornika
Ostatnio zmieniony 3 lis 2011, o 11:40 przez fabek, łącznie zmieniany 1 raz.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
19dave88
Posty: 617
Rejestracja: 20 gru 2010, o 20:52
Lokalizacja: Katowice

Post autor: 19dave88 »

Febek a przewód nr 6?
1) S210 E300 Td, 99' Kombi AVATNGARDE WDB2102251A898215
2) W201 200 D 87' Sprzedany!!
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

6 - pompa wtryskowa -> filtr paliwa (nadmiar)
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

allias pisze:Numer zaworu zwrotnego to A601 070 06 46. Jesli ma walnieta wewnetrzna sprezyne to jest duza szansa ze bedziesz tracil cisnienie i tym samym klopot z odpaleniem. Znajomy ma ten samo problem i wlasnie kupilem mu ten zawor. W poniedzialek/wtorek powienien miec odpowiedz co i jak.


allias - Zainteresowal mnie ten zawor? Gdzie jest on zamontowany? Czy we wstepnej pompce paliwa ktora zasysa paliwo z filtra przewodem nr.4 i tloczy je do gaszaka(zaworu gaszenia) przewodem nr1 ?

210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Vasco24
Posty: 94
Rejestracja: 30 mar 2010, o 14:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Vasco24 »

http://czesci.mercedes-benz.pl/gfx/ofer ... e6dcc7.jpg

Coś nie tak, numer katalogowy podany wskazuje na śrubę przelotową powrotu paliwa, na rysunku element nr 125.

A Ty Gawra dalej walczysz ? :) )
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Vasco - dzieki za odzew : :padam: (na PW)

W zasdzie doprowadzilem auto do wzglednie dobrego stanu technicznego! Poza lekkim klepaniem (nie nazywam juz tego klekotem), auto jest OK!

Zapytalem o zaworek poniewaz jedyny znany mi w ukladzie linii paliwa jest w zaworze gaszenia( gaszaku)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

U mnie pojawiają się jakieś bąbelki powietrza na drodze filtr -> pompa wtrysk. Na drugim przewodzie od filtra do ... (nie wiem jak to się nazywa, Ale to chyba jakiś zawór.) nie widzę żeby coś tam się działo. Od 2 mechaników usłyszałem, że tam mogą być jakieś pęcherze powietrza. Ale z tego co czytam na forum to absolutnie nie może ich być. Zaznaczam, że nie mam problemów z autem.
Nie długo będę wymieniał filtr paliwa. I może powiecie mi czy przy okazji jakiś oring, czy coś innego wymienić. Na co zwrócić uwagę?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości