Powietrze w przewodach paliwowych
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 cze 2011, o 16:08
- Lokalizacja: anglia
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 cze 2011, o 16:08
- Lokalizacja: anglia
zawsze mozna rozwiazac jak wymienie weze jutro po pracy nie omieszkam was powiadomic i tym
[ Dodano: 2011-06-21, 23:38 ]
tak jak przedmówca wspomniał
zaczęłem od wyżucenia zaworu zwrotnego ktury załozyłem
okozało sie za ten zawór powodował u mnie bąble w przewodzie ssacym /zasilającym oturz był zapchany albo nie dobry wszak był nowy ale za malą przepustowość sprawiło że pompa ciagneła skąd się dało po usunieciu zaworu
wszystko czysto bąble przepompowało do baku jest jeszcze małe cofanie paliwa ale pali i chodzi ładnie
podsumowując problem palenia i bąbelków powietrza w miom przypadku miał wine wadliwy filtr głowny reszta wymieniona nowa i chodzi jak MERC
Jacek
[ Dodano: 2011-06-22, 01:52 ]
z przykrościa muszę stwierdzić że po kilku godz. nie za bardzo odpał i paliwo cofneło się do baku odkręciełm korek i stoi do rana jak nie da efektu szukam dalej
odpowietrzenie baku itp.
pozdrawiam
ps ale bąbelków nie ma
[ Dodano: 2011-06-23, 21:44 ]
sprawdziłem ponownie filtr wstepny zużyta obudowa i oring moze nie zwruciłem uwagi bo patrzyłem czy czysty, bylo powietrze podczas pracy silnika wyciagnełem na dzis uszcelniłem i wszystko znikło chodzi nie ma powietrza i jest ok
jutro jade po nowy filterek wstepny i oring
problem rozwiązany
podsumowujac tak jak wspomniał kolego w innym poscie na forum, jeżeli wymienimy wszystkie oringi i weże albo uszczelnimy to nie moze być powietrza
pozdrawiam jacek
[ Dodano: 2011-06-21, 23:38 ]
tak jak przedmówca wspomniał
chciałem dziś wymienić przewód z bakufabek pisze:problem da się rozwiązać.
zaczęłem od wyżucenia zaworu zwrotnego ktury załozyłem
okozało sie za ten zawór powodował u mnie bąble w przewodzie ssacym /zasilającym oturz był zapchany albo nie dobry wszak był nowy ale za malą przepustowość sprawiło że pompa ciagneła skąd się dało po usunieciu zaworu
wszystko czysto bąble przepompowało do baku jest jeszcze małe cofanie paliwa ale pali i chodzi ładnie
podsumowując problem palenia i bąbelków powietrza w miom przypadku miał wine wadliwy filtr głowny reszta wymieniona nowa i chodzi jak MERC
Jacek
[ Dodano: 2011-06-22, 01:52 ]
z przykrościa muszę stwierdzić że po kilku godz. nie za bardzo odpał i paliwo cofneło się do baku odkręciełm korek i stoi do rana jak nie da efektu szukam dalej
odpowietrzenie baku itp.
pozdrawiam
ps ale bąbelków nie ma
[ Dodano: 2011-06-23, 21:44 ]
sprawdziłem ponownie filtr wstepny zużyta obudowa i oring moze nie zwruciłem uwagi bo patrzyłem czy czysty, bylo powietrze podczas pracy silnika wyciagnełem na dzis uszcelniłem i wszystko znikło chodzi nie ma powietrza i jest ok
jutro jade po nowy filterek wstepny i oring
problem rozwiązany
podsumowujac tak jak wspomniał kolego w innym poscie na forum, jeżeli wymienimy wszystkie oringi i weże albo uszczelnimy to nie moze być powietrza
pozdrawiam jacek
E300td kombi 1999
ex C250 td kombi 1999
ex E300td kombi 1998
i inne
ex C250 td kombi 1999
ex E300td kombi 1998
i inne
5 - zbiornik -> termostat -> filtr
4 - pompka wstępna -> filtr
3 - filtr -> zawór gaszenia -> pompa wtryskowa
2 - filtr -> zawór gaszenia -> pompa wtryskowa
1 - zawór gaszenia -> pompka wstępna
czarny przewód -> powrót do zbiornika
4 - pompka wstępna -> filtr
3 - filtr -> zawór gaszenia -> pompa wtryskowa
2 - filtr -> zawór gaszenia -> pompa wtryskowa
1 - zawór gaszenia -> pompka wstępna
czarny przewód -> powrót do zbiornika
Ostatnio zmieniony 3 lis 2011, o 11:40 przez fabek, łącznie zmieniany 1 raz.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
allias pisze:Numer zaworu zwrotnego to A601 070 06 46. Jesli ma walnieta wewnetrzna sprezyne to jest duza szansa ze bedziesz tracil cisnienie i tym samym klopot z odpaleniem. Znajomy ma ten samo problem i wlasnie kupilem mu ten zawor. W poniedzialek/wtorek powienien miec odpowiedz co i jak.
allias - Zainteresowal mnie ten zawor? Gdzie jest on zamontowany? Czy we wstepnej pompce paliwa ktora zasysa paliwo z filtra przewodem nr.4 i tloczy je do gaszaka(zaworu gaszenia) przewodem nr1 ?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
http://czesci.mercedes-benz.pl/gfx/ofer ... e6dcc7.jpg
Coś nie tak, numer katalogowy podany wskazuje na śrubę przelotową powrotu paliwa, na rysunku element nr 125.
A Ty Gawra dalej walczysz ? )
Coś nie tak, numer katalogowy podany wskazuje na śrubę przelotową powrotu paliwa, na rysunku element nr 125.
A Ty Gawra dalej walczysz ? )
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
Vasco - dzieki za odzew : (na PW)
W zasdzie doprowadzilem auto do wzglednie dobrego stanu technicznego! Poza lekkim klepaniem (nie nazywam juz tego klekotem), auto jest OK!
Zapytalem o zaworek poniewaz jedyny znany mi w ukladzie linii paliwa jest w zaworze gaszenia( gaszaku)
W zasdzie doprowadzilem auto do wzglednie dobrego stanu technicznego! Poza lekkim klepaniem (nie nazywam juz tego klekotem), auto jest OK!
Zapytalem o zaworek poniewaz jedyny znany mi w ukladzie linii paliwa jest w zaworze gaszenia( gaszaku)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
U mnie pojawiają się jakieś bąbelki powietrza na drodze filtr -> pompa wtrysk. Na drugim przewodzie od filtra do ... (nie wiem jak to się nazywa, Ale to chyba jakiś zawór.) nie widzę żeby coś tam się działo. Od 2 mechaników usłyszałem, że tam mogą być jakieś pęcherze powietrza. Ale z tego co czytam na forum to absolutnie nie może ich być. Zaznaczam, że nie mam problemów z autem.
Nie długo będę wymieniał filtr paliwa. I może powiecie mi czy przy okazji jakiś oring, czy coś innego wymienić. Na co zwrócić uwagę?
Nie długo będę wymieniał filtr paliwa. I może powiecie mi czy przy okazji jakiś oring, czy coś innego wymienić. Na co zwrócić uwagę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości