Witam, Mam zamiar wziąć się do uszczelnienia pompy w moim 3,2 CDI. Problemów z zapłonem ani mocą niema, wiec kwestia tylko ze się leje. Może to dość dziwne, ale raz leje się lekko po kropelce, a raz jak z węża. Nie wiem od czego to zależy, sprawdzałem na różnych temperaturach, jak i obrotach i jest to nie zależne.Leje się z pod spodu pompy, dokładnie nie widzę skąd, ale wygląda paskudnie. Dużo czytałem i pytałem o uszczelnienie tej pompy, nie jest to trudne, wiec postanowiłem zrobić to sam, co będzie to będzie.
Znalazłem taki zestaw naprawczy(w linku na dole), dzwoniłem, pani sprawdziła i potwierdziła że do mojego modelu też jest dostępny ale nie wiem czy jest w nim wszystko co potrzebne, dzwoniłem i orientowałem się, pani powiedziała że jest komplet oprócz uszczelek które kosztują bodajże 30zl sztuka, ale może okazać się ze będą zbędne wiec nie są w zestawie. Troszkę mnie to zdziwiło, bo czytając fora zestawy naprawcze do 2,2 2,7 cdi zaczynały się od 130zl.Oczywiście chodzi mi tylko o oryginalne uszczelnienia. Mam do was prośbę, czy ktoś z was orientuje się czy to wystarczy? Czy nie będę musiał ganiać do sklepów bo czegoś mi zabraknie, czy może poleci jakiś inny zestaw naprawczy.Może ktoś jest z okolic Bierunia i sam zechciał by mi pomóc osobiście:) Oczywiście nie za darmo .Liczę na waszą pomoc, nie raz mi pomogliście wiec w tym wypadku myślę nie będzie inaczej:)
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-pomp ... 54269.html
Uszczelnienie pompy wysokiegocisnienia 320CDI prosze o pomoc
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
nie radze brać się za to ja spróbowałem męczyłem się z tym tydzień pompa niewiadomo ile razy wyciągana i montowana z powrotem w zestawie musisz mieć 3 duże uszczelki 6 małych i 3 uszczeleczki aluminiowe tak wygląda zestaw z mercedesa ale sam tego nie uszczelnisz bez odpowiednich narzędzi ja po tygodniu mordęgi i wycieków z coraz to nowych miejsc pojechałem na warsztat który zajmuje się właśnie takimi pompami więc pompa jest montowana na specjalnym stole z prasą każda z trzech pokrywek odkręcana jest pod określonym naciskiem i wszystkie cztery śruby odkręcane są w tej same chwili potem i pompa i pokrywka są polerowane a jak trzeba pokrywka i śruby wymieniane na nowe po uszczelnieniu podłanczana jest pod tester który daje takie same ciśnienie robocze jak w samochodzie po tym wszystkim usłyszałem 700 zł. i prosze obserwować!!!
300TD KOMBI AVANTGARDE 97r.
Jesli sie zdecydujesz sam to zestaw uszczelek to A 000 078 07 80 ale zdecydowanie lepiej (za ta cene) jak zrobia to w dobrym warsztacie. Osobiscie polecalbym zeby uzyli zestaw uszczelek od Merca.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 27 gości