Uszczelka pod wtryskiwacz
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kupiłem tą paste w aso, do tego śruby do wtrysków. Jutro będe chciał sie do tego zabrać jednak jedna sprawa mnie jeszcze zastanawia. Mianowicie ile tej pasty mam dać na wtrysk i gdzie? Między podkładke a wtrysk to już czytałem, ale czy pod podkładką też? I jeszcze ułożenie tej podkładki- wypukłą częścią w strone głowicy czy w strone wtrysku?
E290 WDB2100171A416600 1997 automat avantgarde sedan
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Pastą smarujesz cały wtrysk obudowę ,podkładka wypukłą stroną do głowicy.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
No na pewno z glową.Te pudełeczko co kupiłeś starcza z powodzeniem na 30 wtrysków.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Misja wykonana. Wszystko bez problemu, wtryski po chwili obracania kluczem wyszły rękami. Pasty dałem tyle, że spokojnie pudełko wystarczy na dużo więcej niż 30 wtrysków- poprostu przesmarowałem wtrysk cały palcem namoczonym w paście. W zasadzie robota przyjemna i dość prosta jednak musze jutro kupić jedną podkładke miedzianą z powrotu paliwa z wtrysku bo są takie malutkie, że mi sie z ręki wyśliznęła i gdzieś poleciała:(
E290 WDB2100171A416600 1997 automat avantgarde sedan
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 1 gru 2013, o 12:00
- Lokalizacja: Bielsko
Witam. Dzisiaj przy wymianie filtra powietrza i paliwa odpaliłem auto bez pokryw górnych i zobaczyłem, że spod drugiego i trzeciego wtrysku wylatują bąbelki, czyli ulatuje tamtędy paliwo. Myślicie, że nowe podkładki usuną problem? Czy może być coś gorszego?Pierwszy i czwarty jest suchutki, auto nie faluje obrotami, jeździ normalnie.
Mercedes Benz E220 CDI
2000r. ASB SPRZEDANE
Audi A6 C5 1.8 +lpg
2000r. ASB SPRZEDANE
Audi A6 C5 1.8 +lpg
Podkładki powinny załatwić sprawę niektórzy mechanicy przed wymiana podkładki frezuja gniazdo żeby podkładka ładnie leżała bo czasem gniazda są troszkę nadpalone.
Ja kiedyś miałem dość mocno udane gniazdo wtrysku ropą na górze okazało się że peknieta jest nakrętka wtrysku.
Ja kiedyś miałem dość mocno udane gniazdo wtrysku ropą na górze okazało się że peknieta jest nakrętka wtrysku.
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Robiłem ten zabieg czyszcząc szmatą bez frezu i też trzymało jeśli gniazdo nie jest nadpalone to trzyma ale frez zawsze pewniejszy.Aloiz pisze:Mariusz, czyszczenie gniazda to wyjęciu wtryskiwacza to obowiązek jeśli chcesz mieć szczelność
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 5 cze 2014, o 23:14
- Lokalizacja: Gubin
Re: Uszczelka pod wtryskiwacz
Odgrzewam kotleta bo czeka mnie uszczelnienie pod wtryskiwaczem.
Dziś stojąc na światłach poczułem że spaliny mnie trują, po powrocie do domu maska w górę i zacząłem szukać, okazało się że spod pierwszego wtryskiwacza dmucha. Nagaru tam nawalone że hoho, ale jakoś doczyszczę.
.
.
.
Przeczytałem cały ten temat i nie doczytałem, dlaczego nie wygrzewacie podkładek przed użyciem?
Na druciku, nad płomieniem kuchenki, rozgrzać podkładkę do pierwszej zauważonej czerwoności i zaczekać aż ostygnie.
Miedź staje się miękka, podatna na doszczelnienie w mikro, czyli tam, gdzie "zimna" nie uszczelni.
Dziś stojąc na światłach poczułem że spaliny mnie trują, po powrocie do domu maska w górę i zacząłem szukać, okazało się że spod pierwszego wtryskiwacza dmucha. Nagaru tam nawalone że hoho, ale jakoś doczyszczę.
.
.
.
Przeczytałem cały ten temat i nie doczytałem, dlaczego nie wygrzewacie podkładek przed użyciem?
Na druciku, nad płomieniem kuchenki, rozgrzać podkładkę do pierwszej zauważonej czerwoności i zaczekać aż ostygnie.
Miedź staje się miękka, podatna na doszczelnienie w mikro, czyli tam, gdzie "zimna" nie uszczelni.
S210 2,2 CDI mój roboczowóz WDB2102061A867329
S211 3,2 V6 Pb niunia ukochanej WDB211***********
S211 3,2 V6 Pb niunia ukochanej WDB211***********
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Re: Uszczelka pod wtryskiwacz
WojtekS210 pisze:Odgrzewam kotleta bo czeka mnie uszczelnienie pod wtryskiwaczem.
Dziś stojąc na światłach poczułem że spaliny mnie trują, po powrocie do domu maska w górę i zacząłem szukać, okazało się że spod pierwszego wtryskiwacza dmucha. Nagaru tam nawalone że hoho, ale jakoś doczyszczę.
.
.
.
Przeczytałem cały ten temat i nie doczytałem, dlaczego nie wygrzewacie podkładek przed użyciem?
Na druciku, nad płomieniem kuchenki, rozgrzać podkładkę do pierwszej zauważonej czerwoności i zaczekać aż ostygnie.
Miedź staje się miękka, podatna na doszczelnienie w mikro, czyli tam, gdzie "zimna" nie uszczelni.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 5 cze 2014, o 23:14
- Lokalizacja: Gubin
Re: Uszczelka pod wtryskiwacz
No ale...
Jest cytat nie ma komentarza/treści.
.
.
Edit 2 dni później.
No i jestem po zabiegu. Nagaru nawalone było bardzo dużo, ale stosunkowo łatwo się zeskrobuje z grubsza + garażowy odkurzacz.
Wyjęcie wtryskiwacza zajęło mi 2 kwadranse, zatem poszło łatwiutko i bez specjalnych narzędzi.
Po odkręceniu rurki i wypięciu wtyczki grubym śrubokrętem sprawdziłem metodą podważenia czy wtryskiwacz siedzi twardo, okazało się że "miękko" bo poddawał się naprężeniom śrubokręta na tyle, że gołym okiem można to dostrzec, więc nasadziłem klucz rurkowy rozm. 13 + przedłużka i taką dźwigną zacząłem poruszać tak by przypadkiem nie odkręcić króćca, ale żeby zaczął się wtrysk obracać, i tak metodą postępowania wyjąłem. Cewki nie odkręcałem w ogóle.
Kłopotem było wydobycie starej uszczelki, kombinowałem z godzinę czasu aż wreszcie użyłem długiego gwoździa, jego koniec sklepałem, zeszlifowałem i zrobiłem ząbek. Wylazła.
Puściła kompresję od strony wtryskiwacza, wyraźnie okopcony kanał. Teraz mycie/czyszczenie...
Nawinąłem szmatkę na ten sam wielki gwóźdź ale już bez ząbka. Szmaty nawinąłem tyle by wcisnąć ją w miejsce wtryskiwacza na całej długości. Zalałem szmatę na bogato benzyną ekstrakcyjną, niech nasiąknięta rozpuszcza osad/nagar i poszedłem na obiad.
Po obiadku wyczyściłem niemal do połysku ale łatwo nie było.
Na koniec szczotka druciana na wkrętarce i wtryskiwacz wyglądał już jak nowy.
Poskładałem, odpaliłem. Kręci się, nie ma żadnych przedmuchów.
A teraz łikendunio
Jest cytat nie ma komentarza/treści.
.
.
Edit 2 dni później.
No i jestem po zabiegu. Nagaru nawalone było bardzo dużo, ale stosunkowo łatwo się zeskrobuje z grubsza + garażowy odkurzacz.
Wyjęcie wtryskiwacza zajęło mi 2 kwadranse, zatem poszło łatwiutko i bez specjalnych narzędzi.
Po odkręceniu rurki i wypięciu wtyczki grubym śrubokrętem sprawdziłem metodą podważenia czy wtryskiwacz siedzi twardo, okazało się że "miękko" bo poddawał się naprężeniom śrubokręta na tyle, że gołym okiem można to dostrzec, więc nasadziłem klucz rurkowy rozm. 13 + przedłużka i taką dźwigną zacząłem poruszać tak by przypadkiem nie odkręcić króćca, ale żeby zaczął się wtrysk obracać, i tak metodą postępowania wyjąłem. Cewki nie odkręcałem w ogóle.
Kłopotem było wydobycie starej uszczelki, kombinowałem z godzinę czasu aż wreszcie użyłem długiego gwoździa, jego koniec sklepałem, zeszlifowałem i zrobiłem ząbek. Wylazła.
Puściła kompresję od strony wtryskiwacza, wyraźnie okopcony kanał. Teraz mycie/czyszczenie...
Nawinąłem szmatkę na ten sam wielki gwóźdź ale już bez ząbka. Szmaty nawinąłem tyle by wcisnąć ją w miejsce wtryskiwacza na całej długości. Zalałem szmatę na bogato benzyną ekstrakcyjną, niech nasiąknięta rozpuszcza osad/nagar i poszedłem na obiad.
Po obiadku wyczyściłem niemal do połysku ale łatwo nie było.
Na koniec szczotka druciana na wkrętarce i wtryskiwacz wyglądał już jak nowy.
Poskładałem, odpaliłem. Kręci się, nie ma żadnych przedmuchów.
A teraz łikendunio
S210 2,2 CDI mój roboczowóz WDB2102061A867329
S211 3,2 V6 Pb niunia ukochanej WDB211***********
S211 3,2 V6 Pb niunia ukochanej WDB211***********
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Uszczelka pod wtryskiwacz
Dziś zauważyłem czarny olej w dołku tam gdzie wtryskiwacz. Dookoła sucho. Skąd to może być ? Olej jest taki jakby z bagnetu. Rzadki i czarny.
Re: Uszczelka pod wtryskiwacz
Uszczelka między pod pokrywą zaworów od każdego wtrysku.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości