Strona 1 z 21

: 7 cze 2008, o 20:36
autor: windykatorek
dwie ostatnie pozycje sa to numery modułów p1i p2 nalezy je wprowadzić bądz zazwyczaj są już wprowadzone , lewa temp.hi prawa lo chwile przytrzymac rest i ec po czym wyswietli sie p1 i p2

EC+REST

: 10 cze 2008, o 11:08
autor: as15
Arkady pisze:Diagnozuje się i kasuje kody błedów
Witam,
napisałes że sie diagnozuje i kasuje błedy
możesz napisać jak sie kasuje owe błedy?

: 10 cze 2008, o 14:27
autor: as15
windykatorek pisze:Odczyt i kasowanie błędów przy pomocy panela ogrzewania/klimatyzacji


Odczyt DTC:

1. Obróć klucz do pozycji zapłon.

2. Ustaw lewę temperature na “HI” i prawą temperature “LO.”

3. Na ok 10 sekund, naciśnij i przytrzymaj równocześnie “REST” i “EC”.

4. Dioda (LED) w guziku recyrkulacji powinien zacząć mrugnąć.
Na wyświetlaczu powinien pokazać się napis “di A” ale niekoniecznie.

5. Naciśnij prawy przycisk “Auto” aby pokazać DTCs (kody błędów).
Każde kolejne naciśniecie to kolejny zapisany kod błędu.
np "Eb1 416" należy odczytać jako kod błędu B 1416.


Kasowanie DTC:


6. Naciskaj prawy przycisk “Auto” aż na wyświetlaczu pokaże się “E FF.”

7. Aby wymazać DTC, naciśnij i przytrzymaj oba przyciski "Auto" prawy i lewy, przez ok 3 sek. i puść. Powinien pokazać się napis “d FF.” Kody błęów wykasowane. Wyłączać zapłon.

by dylek
WSZYSTKO Z FORUM
OK DZIEKI
dzisiaj to przetestuje

Filtry p/pyłkowe wymiana

: 14 cze 2008, o 19:22
autor: dymek
Jak w temacie .... w którym miejscu jest ten filtr i czy w ogóle jest w modelu 220 D avantgarda `98r. sedan

: 14 cze 2008, o 21:58
autor: avandgarde
Opcja szukaj się kłania viewtopic.php?t=56

: 1 lip 2008, o 13:54
autor: kichcio
Moze nie od razu wymiana, a sprawdzenie czy jest OK.

Poza tym jesli nawiew dziala tylko przez srodkowa kratke to ja szukalbym czegos innego.

: 1 lip 2008, o 22:44
autor: kompressor
Sprawdź kolo lusterka wstecznego ,tam jest wentylatorek jak jest zabity kurzem to może nie działać.

: 2 lip 2008, o 21:53
autor: criswrock
okular pisze:A przy wyłączonej klimie też dmucha tylko na 1. biegu? Jeśli tak, to prawdopodobnie do wymiany jest "jeż" - regulator obrotów dmuchawy. Koszt niecałe 400 złotych.
dzięki za rade. Czy klima włączona czy nie działa tylko na 1 biegu mimo że wskażnik ustawiam na maxa!

[ Dodano: 2008-07-02, 21:57 ]
okular pisze:A przy wyłączonej klimie też dmucha tylko na 1. biegu? Jeśli tak, to prawdopodobnie do wymiany jest "jeż" - regulator obrotów dmuchawy. Koszt niecałe 400 złotych.
dzięki za rade. Czy klima włączona czy nie działa tylko na 1 biegu mimo że wskażnik ustawiam na maxa!

: 2 lip 2008, o 22:30
autor: kichcio
kompressor pisze:Sprawdź kolo lusterka wstecznego ,tam jest wentylatorek jak jest zabity kurzem to może nie działać.
Jak sie do niego dobrac?

: 13 lip 2008, o 13:42
autor: windykatorek
no to wniosek ze przy sterowniku jest wszytko ok szukać dalej , jak to jest klimatronik sparwdz w nim błedy jakie sie zapisały skasuj i zresetuj klimatronika , chociaż jeśli mowisz ze jak jedziesz po dziurach to działa albo niee to szukałbym przy dmuchawie podłaczenie do silnika i modułu obrotów i sprawdziłbym te szczotki czy nie wisi , silniczek dmychawy chyba łatwo wyjąć

: 1 sie 2008, o 07:01
autor: windykatorek
nie wiem nie rozbierałem bo działa ale odkurzacz na wysokie obroty i przykładam co jakis czasm do tego wlotu jak sprzatam auto, i sprezone powietrze w spray

[ Dodano: 2008-08-01, 07:02 ]
jak zrobicice sprezonym powietrzem ono jest zimne to odrazu widzicie czy działa

: 1 sie 2008, o 10:59
autor: kebor0
Wie ktos jak wyjac ta lampke zeby wyczyscic ten czujnik?

Klima archiwum (powtórki i in.)

: 21 sie 2008, o 14:51
autor: Bosss
Witam wszystkich mam wielki problem z klimatyzacją, po włączeniu przycisku EC klima zaczyna chłodzić ale tylko od strony pasażeraa od strony kierowcy nie chłodzi i to oczywiscie nie wszystko po około 2 min przestaje chłodzić całkowicie tak jakby się wyłączyła klima ale przycisk EC jest dalej właczony. Czysciłem cylinderki pod maska samochodu znajdujące sie po str. pasażera nic to nie dało.

Proszę oa rade???

Pozdrawiam

: 21 sie 2008, o 15:15
autor: windykatorek
czasem wypada sie przywitac w innym poscie , cylinderki sa ok ale w tym przypadku czyszczenie nic nie da , mam dokłądnie to samo po stronie pasazera przyjemnie az sutki stoją a u mnie ciepło juz myslałem czy se kierownicy nie przełożyć , i pewnie ci blgocze ze srodkowych nawiewów :)) przyłóż ucho i posłuchaj , wynikiem tej usterki jest zbyt mały poziom srodka chłodniczego wczoraj o tym pisałem wystarczyło użyc poszukaj, dobij klime i po problemie , ja narazie to zaniechałem bo szkoda mi 150 zł , nabicie klimy 150 dobicie 120 wiec bardziej sie opłaca nabic na nowo bez odzyskiwania

[ Dodano: 2008-08-22, 13:19 ]
admin dzieki ze to poprawiłes , jesli komus ucieka klimaa ma rok 95-97 i nigdy nic nie robił z uszczelkami to powinien sie za to zabrac , usczelki łaczace skrapalcz z rurkami pod zderzakiem maiłem sparciałe ze prawie ich nie było , i uszczelki wchodzace do parownika to samo , oringi pod czujnikiem cisnienia tez proponuje wymienic, u mnie to było przyczyna wycieku, jezeli zaczyna swistac ze srodkowych nawiewów słychac jakby cos sie gotowało to w układzie zostało od 200-250 gram srodka chłodniczego a powinno byc 1000:)))koszt wymiany oringów 5 sztuk sprawdzenie szczelnosci itp. plus napełnienie klimy bez oleju 230 zł mysle ze to dobra cena i gosc wiedział co robi

: 4 wrz 2008, o 07:21
autor: windykatorek
pawelj1 pisze:Tu czujnik nie ma nic do tego
nie ten czujnik wstawili dla beki mozecie go wyciac wszyscy i wstawic na aalegro :lol: :mrgreen: :roll: