Strona 1 z 2

jestem prawie zdecydowany - kupiony :)

: 25 cze 2010, o 00:42
autor: vinci
Myslę ze podczas weekendu to sfinalizuję, co sadzicie? O aucie wiem tyle: gość ma go od 5 lat, kupil nowe auto MB rok temu, tego sie teraz pozbywa. Nie byl serwisowany w stacji autoryzowanej, jest zalozona ksiażeczka serwisowa którą człowiek prowadził skrupulatnie sam. Olej ponoc zmieniany co pół roku, olej w skrzyni tez nowy, komplet zimówek po jednym sezonie na oryginalnych 16 elegance'a. Jeździ ładnie, przyspiesza spoko, czuć wiek na wertepach, po płytach pojechałem ale znośnie. A na prostej drodze calkiem szybko wszedł na 140km/h na D/4. czy z zewnatrz cos budzi podejrzenia, jakieś cienie, pasowania? Bede wdzięczny za każda uwagę. Przesiadam sie z młodzego o 5 lat auta niższej klasy. I najbardziej cieszy mnie ASB :)

: 25 cze 2010, o 06:01
autor: jarecki500
tylne lewe drzwi coś nie halo... moze to nie swiadczyc o niczym a moze o jego wypadkowej przeszlosci... jeszcze maski bym sie czepił...

: 25 cze 2010, o 07:36
autor: Lookmal
jarecki500 pisze:tylne lewe drzwi coś nie halo... moze to nie swiadczyc o niczym a moze o jego wypadkowej przeszlosci... jeszcze maski bym sie czepił...
jeśli już to chyba lewe przednie mają inny odcień ;-)

: 25 cze 2010, o 07:58
autor: vinci
tak naprawdę poprawiane były chyba prawe przednie, ale dzis poprosze zeby podjechał tak ostatecznie to go miernikiem potraktuje :) obaczy się

: 25 cze 2010, o 08:34
autor: merlin
vinci pisze:tak naprawdę poprawiane były chyba prawe przednie, ale dzis poprosze zeby podjechał tak ostatecznie to go miernikiem potraktuje :) obaczy się
sprawdz jak jezdzi i jak mechanicznie, nie przesadzałbym z tym miernikiem lakieru, połowa w210 była juz lakierowana bo rudy atakował ;-)

: 25 cze 2010, o 08:47
autor: jaremy
odcienie jak odcienie najważniejsze zeby nie był walony i podlużnice były oki. weż go do mechanika niech sprawdzi mechanicznie i wepnie w komp. z tego co wiem kolega NOC może ci oczywiście za parę złociszy to zrobić i powie ci co i jak.

: 25 cze 2010, o 09:10
autor: jacobee
na lewej stronie ma trzy różne odcienie, ale to o niczym nie świadczy.
Najlepiej zmierzyć miernikiem. Na aledrogo sa po 30 zł.

tak jak kolega Jaremy napisał. Jedz do mechanika, zajrzyj pod spód jak wyszystko gra to bierz i ciesz się jazdą.

Jedyne co mnie niepokoi to lampy - troszke wypalone. no i za jaką cene to ma iść??
Powodzenia
Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-06-25, 09:11 ]
ps. ja się przesiadłem z 5 lat mlodszej meganiki i nie żałuje :mrgreen:

: 25 cze 2010, o 09:32
autor: vinci
Zdjęcia z tel. komórkowego, pogoda była jaka była - same chmury. To ma iśc za 16.500, po znajomości, znałem faceta z wczesniejszych kontaktów zawodowych i sam sie odezwał że mógłby mi go sprzedać. No i bierę ;) Ale zanim dam kase to znajomy mechanik mi na niego looknie jeszcze, jak drzwi otworzyłem to rzeczywiście dwa ogniska rudego pomalutku wygrywają na progu, ale to chyba norma dla nich i tego wieku, nie przeraża mnie. Jazda - bajka, bardzo ładnie się rozpędza. No i chce automat, mam dośc męki w korku. Będzie dobrze, 3majcie kciuki, a zaraz po oględzinach zdam relację.

: 25 cze 2010, o 09:50
autor: jacobee
no to powodzenia.

: 25 cze 2010, o 11:01
autor: topol
miernik grubości powie Ci że malowane, ale nie powie czy po rysie na drzwiach od gwoździa, czy tramwaj je otworzył na drugą stronę...

: 30 cze 2010, o 10:06
autor: vinci
Kupiłem go. Od razu mam dodatkową kaskę do zainwestowania :( Hamulce końcówka, tarcze i klocki, z prędkości powyżej 120 hamuje sie beznadziejnie. Rdza wszędzie tam gdzie mozna sie jej spodziewac, głównie na dole, przy uszczelkach na drzwiach u góry zaskakujaco mało. Sprawdzałem go u znajowych w MB Warszawa. Był juz lakierniczo poprawiany dookoła, praktycznie tylko klapa tylna trzyma oryginalne 100 kilka mikrometrów, poza tym dookoła równo 350-450 mikrometrów. Star Diagnoza pokazuje kilka błędów ze skrzyni, natomiast ona sama chodzi i zmienia dobrze, jest z niej wyciek. Na plus że dotychczasowy właściciel miał ochotę prowadzić jakąs ksiażeczke, i rzeczywiście co 10.000km zmiana oleju i filtrów. Przy D/4 jak go mocno kopnąłem idzie ciemny dym z tyłu, widziałem w świetle pojazdów za mną. Nie działa klima! Jest wyraźny syk z klimatyzacji słyszalny w kabinie z wylotów centralnych. Przebieg oryginalny, ma kompletna ksiązkę od startu w niemczech w 98r do dziś, przy czym w PL w nieautoryzowanych serwisach. Generalnie OK, ale te dwie rzeczy na wejściu musze zrobić. I zobaczymy, jeszcze nie wiem czy go zostawię czy dalej bede smigał foką :) Zjazd rodzinnych mercedesiarzy w sobotę i wtedy podejme decyzję. W związku z tym dwa pytanka: jakie tarcze i klocki żebym hamował i nie piszczał i o co chodzi z klimą? (widac że ma mało czynnika, bo cos jednak chlodniejszego od otoczenia z niej leci po 10min pracy...

: 30 cze 2010, o 10:17
autor: Mariusz
Witaj co do klocków i tarcz to ja przedwczoraj u siebie wstawiłem ATE, fakt jeszcze ostro ich nie traktuje ale polecam bo to jedne z lepszych moim zdaniem.
Klime najlepiej nabic srodkiem sprawdzajacym szczelnosc i sprawdzic czy to wina wycieku czy czegość innego za bardzo na tym sie nie znam niestety!

: 30 cze 2010, o 14:05
autor: kakadu
Witam Jeśli masz kolego klimę automatyczną to na panelu możesz sprawdzić ciśnienie czynnika i tym samym jego ilość.

: 30 cze 2010, o 15:33
autor: vinci
Mam manualna, syczy i trochę działa, czyli raczej do nabicia, mało czynnika z opinii znajomego który jeździł.

: 30 cze 2010, o 15:40
autor: kemor79
u mnie tez slyszalem syk z nawiewow i piersze co przyszlo mi do glowy to nabic ja czynnikiem,(bylo 150g a ma byc jak pamietam 650 czy cos takiego )tak ze po nabiciu syk znikl a w z nawiewow polecialo super zimne powietrze koszt 30 funtow a chlodek w upalny dzien bezcenny :mrgreen: