Strona 1 z 2
jestem prawie zdecydowany - kupiony :)
: 25 cze 2010, o 00:42
autor: vinci
Myslę ze podczas weekendu to sfinalizuję, co sadzicie? O aucie wiem tyle: gość ma go od 5 lat, kupil nowe auto MB rok temu, tego sie teraz pozbywa. Nie byl serwisowany w stacji autoryzowanej, jest zalozona ksiażeczka serwisowa którą człowiek prowadził skrupulatnie sam. Olej ponoc zmieniany co pół roku, olej w skrzyni tez nowy, komplet zimówek po jednym sezonie na oryginalnych 16 elegance'a. Jeździ ładnie, przyspiesza spoko, czuć wiek na wertepach, po płytach pojechałem ale znośnie. A na prostej drodze calkiem szybko wszedł na 140km/h na D/4. czy z zewnatrz cos budzi podejrzenia, jakieś cienie, pasowania? Bede wdzięczny za każda uwagę. Przesiadam sie z młodzego o 5 lat auta niższej klasy. I najbardziej cieszy mnie ASB
: 25 cze 2010, o 06:01
autor: jarecki500
tylne lewe drzwi coś nie halo... moze to nie swiadczyc o niczym a moze o jego wypadkowej przeszlosci... jeszcze maski bym sie czepił...
: 25 cze 2010, o 07:36
autor: Lookmal
jarecki500 pisze:tylne lewe drzwi coś nie halo... moze to nie swiadczyc o niczym a moze o jego wypadkowej przeszlosci... jeszcze maski bym sie czepił...
jeśli już to chyba lewe przednie mają inny odcień ;-)
: 25 cze 2010, o 07:58
autor: vinci
tak naprawdę poprawiane były chyba prawe przednie, ale dzis poprosze zeby podjechał tak ostatecznie to go miernikiem potraktuje
obaczy się
: 25 cze 2010, o 08:34
autor: merlin
vinci pisze:tak naprawdę poprawiane były chyba prawe przednie, ale dzis poprosze zeby podjechał tak ostatecznie to go miernikiem potraktuje
obaczy się
sprawdz jak jezdzi i jak mechanicznie, nie przesadzałbym z tym miernikiem lakieru, połowa w210 była juz lakierowana bo rudy atakował ;-)
: 25 cze 2010, o 08:47
autor: jaremy
odcienie jak odcienie najważniejsze zeby nie był walony i podlużnice były oki. weż go do mechanika niech sprawdzi mechanicznie i wepnie w komp. z tego co wiem kolega NOC może ci oczywiście za parę złociszy to zrobić i powie ci co i jak.
: 25 cze 2010, o 09:10
autor: jacobee
na lewej stronie ma trzy różne odcienie, ale to o niczym nie świadczy.
Najlepiej zmierzyć miernikiem. Na aledrogo sa po 30 zł.
tak jak kolega Jaremy napisał. Jedz do mechanika, zajrzyj pod spód jak wyszystko gra to bierz i ciesz się jazdą.
Jedyne co mnie niepokoi to lampy - troszke wypalone. no i za jaką cene to ma iść??
Powodzenia
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-06-25, 09:11 ]
ps. ja się przesiadłem z 5 lat mlodszej meganiki i nie żałuje :mrgreen:
: 25 cze 2010, o 09:32
autor: vinci
Zdjęcia z tel. komórkowego, pogoda była jaka była - same chmury. To ma iśc za 16.500, po znajomości, znałem faceta z wczesniejszych kontaktów zawodowych i sam sie odezwał że mógłby mi go sprzedać. No i bierę
Ale zanim dam kase to znajomy mechanik mi na niego looknie jeszcze, jak drzwi otworzyłem to rzeczywiście dwa ogniska rudego pomalutku wygrywają na progu, ale to chyba norma dla nich i tego wieku, nie przeraża mnie. Jazda - bajka, bardzo ładnie się rozpędza. No i chce automat, mam dośc męki w korku. Będzie dobrze, 3majcie kciuki, a zaraz po oględzinach zdam relację.
: 25 cze 2010, o 09:50
autor: jacobee
no to powodzenia.
: 25 cze 2010, o 11:01
autor: topol
miernik grubości powie Ci że malowane, ale nie powie czy po rysie na drzwiach od gwoździa, czy tramwaj je otworzył na drugą stronę...
: 30 cze 2010, o 10:06
autor: vinci
Kupiłem go. Od razu mam dodatkową kaskę do zainwestowania
Hamulce końcówka, tarcze i klocki, z prędkości powyżej 120 hamuje sie beznadziejnie. Rdza wszędzie tam gdzie mozna sie jej spodziewac, głównie na dole, przy uszczelkach na drzwiach u góry zaskakujaco mało. Sprawdzałem go u znajowych w MB Warszawa. Był juz lakierniczo poprawiany dookoła, praktycznie tylko klapa tylna trzyma oryginalne 100 kilka mikrometrów, poza tym dookoła równo 350-450 mikrometrów. Star Diagnoza pokazuje kilka błędów ze skrzyni, natomiast ona sama chodzi i zmienia dobrze, jest z niej wyciek. Na plus że dotychczasowy właściciel miał ochotę prowadzić jakąs ksiażeczke, i rzeczywiście co 10.000km zmiana oleju i filtrów. Przy D/4 jak go mocno kopnąłem idzie ciemny dym z tyłu, widziałem w świetle pojazdów za mną. Nie działa klima! Jest wyraźny syk z klimatyzacji słyszalny w kabinie z wylotów centralnych. Przebieg oryginalny, ma kompletna ksiązkę od startu w niemczech w 98r do dziś, przy czym w PL w nieautoryzowanych serwisach. Generalnie OK, ale te dwie rzeczy na wejściu musze zrobić. I zobaczymy, jeszcze nie wiem czy go zostawię czy dalej bede smigał foką
Zjazd rodzinnych mercedesiarzy w sobotę i wtedy podejme decyzję. W związku z tym dwa pytanka: jakie tarcze i klocki żebym hamował i nie piszczał i o co chodzi z klimą? (widac że ma mało czynnika, bo cos jednak chlodniejszego od otoczenia z niej leci po 10min pracy...
: 30 cze 2010, o 10:17
autor: Mariusz
Witaj co do klocków i tarcz to ja przedwczoraj u siebie wstawiłem ATE, fakt jeszcze ostro ich nie traktuje ale polecam bo to jedne z lepszych moim zdaniem.
Klime najlepiej nabic srodkiem sprawdzajacym szczelnosc i sprawdzic czy to wina wycieku czy czegość innego za bardzo na tym sie nie znam niestety!
: 30 cze 2010, o 14:05
autor: kakadu
Witam Jeśli masz kolego klimę automatyczną to na panelu możesz sprawdzić ciśnienie czynnika i tym samym jego ilość.
: 30 cze 2010, o 15:33
autor: vinci
Mam manualna, syczy i trochę działa, czyli raczej do nabicia, mało czynnika z opinii znajomego który jeździł.
: 30 cze 2010, o 15:40
autor: kemor79
u mnie tez slyszalem syk z nawiewow i piersze co przyszlo mi do glowy to nabic ja czynnikiem,(bylo 150g a ma byc jak pamietam 650 czy cos takiego )tak ze po nabiciu syk znikl a w z nawiewow polecialo super zimne powietrze koszt 30 funtow a chlodek w upalny dzien bezcenny :mrgreen: