Z jakim silnikem najlepiej kupic?

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

motorspeed
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2008, o 22:23
Lokalizacja: Skierniewice

Z jakim silnikem najlepiej kupic?

Post autor: motorspeed »

Chce kupic gwiazde z 95 do 97 roku z silnikiem 3,2 4,2 lub 4,3.Ktory z tych silnikow wybrac ?Jezdze 300 ce i chcialbym lekkiej zmiany ;-)
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

no jak jeździleś 3.0 to okular 3.2 odpada ze względu na podobne osiągi , pozostaje ci opcja 4.2 i 4.3 , ale utrzymanie jest dośc drogie. I jak kupisz jakiś model po przejściach, to może być z niego ładna skarbonka.
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
motorspeed
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2008, o 22:23
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: motorspeed »

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4456399
Tak myslalem o tym.Calkiem niezla kondycja i niezla kasa jak za take autko.
m00n
Posty: 30
Rejestracja: 3 mar 2008, o 07:15
Lokalizacja: Morąg

Post autor: m00n »

hmm spojrz na kierownice i galke zmiany biegow na moje oko 300-400 tys ale za ta kase bym wzial jesli niema jakiegos defektu
w202 c200 esprit pb
motorspeed
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2008, o 22:23
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: motorspeed »

Dzwonilem do goscia no niby wszystko w orginale.Ale wiadomo jak sie sprzedaje to sie zachwala.Pierwszy wlasciciel w kraju i ma go od 2000 roku.Teraz kupil nowego i tego chce sprzedac.Troche za daleko mam do niego bo bym chetnie podjechal.Moja ce ma 270 tys i nie zraza mnie ten przebieg.
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Moj tata w swoim okularze ma przebieg 310 tys, a auto jest z 2000r. tylko, ze to Diesel.

W MERCEDESIE taki przebieg to prawie zaden:P

Model 430 to byl chyba dopiero po liftingu?
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

w modelach przed liftem były 4.2 i 4.3, ja bym na twoim miejscu jeszcze przed zakupem skonsultował się z jakimś wlaścicielem V8 jak wygląda sprawa utrzymanie takiej fury. Bo zakupić takie auto to żaden wyczyn natomiast utrzymać go to jest coś.
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
m00n
Posty: 30
Rejestracja: 3 mar 2008, o 07:15
Lokalizacja: Morąg

Post autor: m00n »

wiem ze to zaden przebieg dla silnika moja w202 ma 289 tys i smiga jak zloto dziadka w201 ma 350 tys a sasiada w124 700 tys problem w tym ze ostatnie co sie zepsuje w mercu to silnik ale przy takim przebiegu wymienia sie juz takie rzeczy jak kable WN sonde, katalizator tlumiki juz moga sie sypac skrzynia itp, a jak wiadomo czesci do V8 do tanich nie naleza zalezy wszystko jak ktos o auto dba i serwisuje ale po obejrzeiu srodka jakos mnie to nie przekouje no ale cena adekwatna do stanu wiec nawet jesli trzeba by bylo wlozyc w niego 5-10 tys na czesci i potem cieszyc sie bezawaryjna jazda to jestem na tak :!:
w202 c200 esprit pb
motorspeed
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2008, o 22:23
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: motorspeed »

mam kolesia co jezdzi E 4,3 w pakiecie AMG i sobie strasznie zachwala to autko.Bo w sumie szukalem 3,2 ale jak przejechalem sie ta jego gwiazda to panowie rewelk.Pare koni a jaka frajda
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

motorspeed pisze:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4456399
Tak myslalem o tym.Calkiem niezla kondycja i niezla kasa jak za take autko.
Ten z ogłoszenia to troche pusty jeśli chodzi o wyposażenie. Z dodatków ma tylko sensor deszczu, zmieniarkę, kierownice w półdrewnie i starą nawigację. Pakiet avantgarde przy tym silniku (wraz z ksenonami) był w standardzie
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
ukaszer
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 15 lut 2008, o 21:58
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ukaszer »

a może by się pokusić , dołożyć parę zyli i wziąć 320 cdi po liftcie ?
ja , takiego szukałem , ale że nie było przyzwoitego , to wziąłem 2,7 .
jakoś jeździ , ale następnego już tylko 3,2 cdi w 211 , ewentualnie S 500
210 2,7 CDI elegance
motorspeed
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2008, o 22:23
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: motorspeed »

powiem ci ze diesel mnie nie rajcuje.niemam nic przeciwko ale jakos wole benzyne.po tankowaniu jakos rece mi nie smierdza ;-)
ukaszer
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 15 lut 2008, o 21:58
Lokalizacja: warszawa

Post autor: ukaszer »

to fakt - tego przy tankowaniu i ja nie lubię ;)
ale za to lubię jak się zbiera od samego dołu i jeeedzie !!
210 2,7 CDI elegance
motorspeed
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2008, o 22:23
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: motorspeed »

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=c4572759
tu jeszcze takiego znalazlem .co prawda 3,2 ale mysle ze na poczatek tez niezle.w mojej qupecie mam 3,0 12 zaworow wiec tylko 180 konia a ten ma 220
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

Fajny, tylko będzie w zimie nieźle ciągnąć chłodem od niepodgrzewanych przednich skórzanych foteli. Jeszcze zdały by sie xenony :roll:
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości