Jaki silnik (ropa czy benzyna; poj?) do spokojnej jazdy ?

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

merlin pisze:nie masz czego wspołczuc, co najwyzej pozazdroscic
Ty masz jednak dziwne poczucie humoru i predkosci :lol:
Awatar użytkownika
domin0782
VIP
Posty: 79
Rejestracja: 18 maja 2008, o 13:46
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: domin0782 »

Jordi pisze:Np. Takiego Kompressora :)

Moim zdaniem najlepszy wybór do pojemności 3l w benzyniaku.
popieram :-)
99lift/avantgarde/200 kompressor/137KW i 1580KG :)
Awatar użytkownika
topol
Posty: 291
Rejestracja: 15 lut 2008, o 13:48
Lokalizacja: okolice Sochaczewa
Kontakt:

Post autor: topol »

Jordi pisze:Np. Takiego Kompressora :)

Moim zdaniem najlepszy wybór do pojemności 3l w benzyniaku.
moim zdaniem nic nie zastąpi pojemności pod względem żywotności....
do W210 optymalny do codziennej jazdy jest 320
IMHOOC
topol
MB 420 SEC '87
MB A150 BlueEfficiency '09
MB C180 T '98 + LPG AKME - sprzedana...
nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

Klosiak pisze:
merlin pisze:nie masz czego wspołczuc, co najwyzej pozazdroscic
Ty masz jednak dziwne poczucie humoru i predkosci :lol:
Mi się już nawet komentować tego nie chciało...

Pozdrawiam,

nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
Jardinero
Posty: 7
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:48
Lokalizacja: Z Ojczyzny Szekspira

Post autor: Jardinero »

Witam ponownie,

Dzięki za Wasze opinie. Z jednej strony chciałoby się tego komfortu i poczucia bezpieczeństwa jakie daje MB, ale z drugiej niezawodność jest dla mnie na 1szym miejscu - mając rodzinę nie mam czasu na jazdę po serwisach... A kiedy czytam opinie o problemach MB ze rdzewieniem i mi. elektronicznymi usterkami, to sobie myślę, czy warto??? Więc nadal jestem w kropce: MB cy jakiś niezawodny, choć mniej komfortowy (hałas w środku najbardziej mnie irytuje) Japończyk? Jak myślicie - zwłaszcza Ci, którzy przesiedliście się z Japończyków?

PS Jak to jest z żywotnością i usterkowością kompressorów? Gdzieś wyczytałem, że udzielano gwarancji na kompressor na jedynie 100k mil i w związku z tym zrobiła się mała panika... więc czy należy wliczać to w koszta użytkowania i robić wymianę po tym przebiegu (tak jak to ma miejsce z paskiem rozrządu), czy po prostu jeździmy dotąd aż padnie...???
Teraźniejszość:
2004 Mitsubishi Space Star 1.6L auto
Historia:
1999 Daewoo Lanos 1.6L LPG
1996 Volvo 850 2.3L
1989 GMC Safari 4.3L auto
1992 Nissan Sentra 2.0L
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Wrażenie, że MB są usterkowe i rdzewieją na potęgę jest wg mnie trochę na wyrost.
Pamiętaj, że forum jest miejscem wymiany doświadczeń i szukania porad w razie problemów. Jak łatwo zauważyć - są tacy, którzy piszą o problemach, reszta im doradza albo udziela się w innych dyskusjach (jak np. temat rzeka o olejach).

To nie jest tak, że KAŻDY mercedes się sypie i są problemy z tym czy owym. Wszystko zależy od tego, jaką spuściznę pozostawił poprzedni właściciel.
Są głośne (czyt. nagłaśniane) przypadki, że prosto z salonu i rdza dopadła po pół roku. Ile jest takich przypadków :?:
A ile jest przypadków, że sam salon sprzedaży kombinuje i sprzedaje naprawiane auta jako nowe :?: Tych się jakoś nie nagłaśnia...
Znakomita większość aut spod znaku gwiazdy służy swoim właścicielom jak przystało na markę.

Jak poczytać fora poświęcone innym markom, to wrażenie odniesie się takie samo. Na forach pisze się głównie o problemach, bo od tego m.in. fora są.

ja uważam, że zależy jak się trafi. Przytłaczająca większość aut sprzedawanych w PL z drugiej ręki ma kręcone liczniki i ukrywaną niechlubną przeszłość - stąd problemy.
Zadbany MB odwdzięcza się zawsze :!:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Awatar użytkownika
Szymon79
Posty: 16
Rejestracja: 21 gru 2009, o 10:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Szymon79 »

Cześć.
Z własnego doświadczenia (miałem diesla 220, w rodzinie jest 220 CDI a ja mam teraz benzynkę 240) polecam benzyniaka 2,4 V6 ...stosunek osiągów do spalania jest bdb.
Raz jadąc po autostradzie na benzynie osiągnąłem przy v=115/120 kmh spalanie 8,1 l / 100km ...natomiast, gazu w mieście przy spokojnej jeździe ok 13,5l na trasie ok. 10,5 l.
Jest wygodny... więc jeśli trafisz na zadbaną sztukę to kupuj!
170 KM dla tego autka jest to moim zdaniem w sam raz, mniejsze wartości są za małe.
Wniosek: silnik super, blacha i elektryka do kitu... ale jak ktoś zadba, zakonserwuje i nie dopuści, aby wdała się korozja to będzie zadowolony.
Pozdrawiam.
W210 E240 V6 97r. LPG-Zefir, Automat, Klimatronic, Elegance, Sedan, VIN WDB2100611A554997
Jardinero
Posty: 7
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:48
Lokalizacja: Z Ojczyzny Szekspira

Post autor: Jardinero »

No to jest ten plus mieszkania w Anglii, że jak sądzę powinno być łatwiej o zadbany egzemplarz z udokumentowaną książką serwisową i rzeczywistym przebiegiem... na razie bacznie śledzę rynek ;-)
Teraźniejszość:
2004 Mitsubishi Space Star 1.6L auto
Historia:
1999 Daewoo Lanos 1.6L LPG
1996 Volvo 850 2.3L
1989 GMC Safari 4.3L auto
1992 Nissan Sentra 2.0L
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

topol pisze:o W210 optymalny do codziennej jazdy jest 320
--nie znacie sie!
Najlepszy jest 300td i basta! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
topol
Posty: 291
Rejestracja: 15 lut 2008, o 13:48
Lokalizacja: okolice Sochaczewa
Kontakt:

Post autor: topol »

baca pisze:
topol pisze:o W210 optymalny do codziennej jazdy jest 320
--nie znacie sie!
Najlepszy jest 300td i basta! Hej!
A od kiedy 300TD jeździ na benzynie :?:
topol
MB 420 SEC '87
MB A150 BlueEfficiency '09
MB C180 T '98 + LPG AKME - sprzedana...
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Moja jeździ! Próbowałem w styczniu. Ale drogo to wychodzi więc dałem spokój Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Jardinero poczytaj forum i sam stwierdzisz czy w210 jest mało awaryjnym autem. Niestety nie jest to wina samego auta a jego konstruktorów.Może sie zdarzyć że przyjedziesz autem pod dom,spakujesz rodzine wszyscy zapną pasy a tu dupa auto nie zapali bo ma tylko 7 litrów paliwa w zbiorniku.Do stacji benzynowej 10km sąsiedzi w pracy a na dworze -10 stopni. Złość wtedy nie zna granic :lol: Poczytaj forum i sie zastanów czy takie zdarzenia Ci odpowiadają i są do zaakceptowania.
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

w testach , w210 jako auto ponad 10 letnie jest napewno wysoko w rankingu porownujac do innych aut ponad 10 letnich, czasy w124 powoli mijaja nie oszukujmy sie, to co jest obecnie na rynku w124 to mega przebiegi,kombinowane,malowane,pzekladane, nieserwisowane,pewnie 3/4 124 miało w PL przygode na taxi, o dobry egzemplarz 124 juz trudno- moim zdaniem ekstra auto było kiedys, teraz juz tylko dobry egzemplarz potwierdzi fenomen tego auta, czas przychodzi na 210, pozniej na 211 z jeszcze wieksza iloscia elektroniki

tonidriver 3ma sie swojego w124 cały czas (i mu sie nie dziwie bo to tez dobre auto) :-P ciekawe kiedy przyłaczy sie do naszej kasty w210 ;-)
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
topol
Posty: 291
Rejestracja: 15 lut 2008, o 13:48
Lokalizacja: okolice Sochaczewa
Kontakt:

Post autor: topol »

tonidriver pisze:Jardinero poczytaj forum i sam stwierdzisz czy w210 jest mało awaryjnym autem. Niestety nie jest to wina samego auta a jego konstruktorów.Może sie zdarzyć że przyjedziesz autem pod dom,spakujesz rodzine wszyscy zapną pasy a tu dupa auto nie zapali bo ma tylko 7 litrów paliwa w zbiorniku.Do stacji benzynowej 10km sąsiedzi w pracy a na dworze -10 stopni. Złość wtedy nie zna granic :lol: Poczytaj forum i sie zastanów czy takie zdarzenia Ci odpowiadają i są do zaakceptowania.
Jeżeli tak ma to trzeba zalożyć, że "ćwiartka" zbiornika ma być i o tym pamiętać i tyle. Z innej beczki, podjedziesz W124 i zdechnie z braku paliwa... to samo podejście...
topol
MB 420 SEC '87
MB A150 BlueEfficiency '09
MB C180 T '98 + LPG AKME - sprzedana...
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Otóż to - przykład trochę nieszczęśliwy, bo każdy doświadczony posiadacz auta wie, że w zimie nigdy nie jeździ się na rezerwie - chyba, ze w kierunku stacji paliw :!:
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości