MB avantgarde 270 cdi bialystok

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

remigiusz
Posty: 271
Rejestracja: 30 maja 2009, o 14:26
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: remigiusz »

saczo, z Krakowa do Białego to masz niezły hektar, poproś kogoś z B. to Ci go luknie i sie okaże czy jest godny polecenia .
ja mam 2,7 koledzy-i i nie narzekam ,polecam a osiągi w przyśpieszaniu i w spalaniu są nieraz zaskakujące - 5,8l/100km :->
pozdrochy.
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

To ja powiem od strony zewnętrznej.
Przód po prawej stronie nie jest prosty, nawet ten "dziubek" między "oczami" po prawej nie jest równo z tym w zderzaku; tył też krzywy no i lewarek zmiany biegów ma przedliftowy.
Cena tego egzemplarza to poprostu śmiech na sali.
Ja bym odpuścił.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Awatar użytkownika
MARKUS_KG
Posty: 154
Rejestracja: 19 maja 2010, o 13:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: MARKUS_KG »

Jako, ze moim poprzednim autem byl W210 z 320CDI a obecnie W203 z 270 CDI - oba z automatem to zabiore glos.

W moim odczuciu 270 w 203 jest "na styk" ale jak wiadomo C jest lżjesze.
Nie wyobrazam sobie jazdy z 220tka na pokladzie - chyba ze ktos porusza sie w 90% po miescie to nie odczuje roznicy.

Kultura pracy i pomruk 270 - bez porownania do 320, malo tego spalanie jest niewiele nizsze - jako ciekawostke dodam - 320 chlodzony jest przez wisko i ma dogrzewacz spalinowy natomiast 270 - wentylator elektryczny i dogrzewacz elektryczny.
Był: S210 320CDI 00
S203 270CDI 02
Jest: S211 320CDI 06
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

MARKUS_KG pisze: 320 chlodzony jest przez wisko i ma dogrzewacz spalinowy natomiast 270 - wentylator elektryczny i dogrzewacz elektryczny.
W więkoszości bzdura!
1. Żadna różnica w jaki sposób działa wentylator (wisko czy silniczek) jeden i drugi działa! Wyższość jest jednak po stronie silnika elektrycnzego, mniej awaryjny i dłuższa żywotność.
2. Spalinowy dogrzewacz to webasto i w zależności od wypasu może być w jednym i drugim.
3. Natomiast dogrzewacze elektryczne ma jeden i drugi silnik. Tyle, że 2.7 z racji mniejszego litrażu płynu posiada dogrzewacz z 3 grzałkami a 3.2 ma 4 grzałki.

Kolego doczytaj, dowiedz się a potem dopiero pisz wnioski na forum bo to co napisałeś w obecnej formie to jakiś bełkot teoretyka internetowego. Coś słabo ci wyszło to zabranie głosu ;-) Nie odniose się do reszty bo temat spalania porównuje w tych samych budach a o pomruku i kultruze pracy napisałeś jak byś porównywał 1.5 z poloneza caro do mercedesa. Różnice w pracy silnika są praktycznie nie zauważalne z wyjątkiem dynamika podczas jazdy.
Awatar użytkownika
peter
VIP
Posty: 334
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 22:33
Lokalizacja: Monachiun

Post autor: peter »

Szrama pisze:E 200 CDI 2151 cm³ i mocy 102 KM i taki to napewno jest za mały, z takim silnikiem nie ma żadnej przyjemności z jazdy.
napewno to Kopernik nie zyje.Ja mam taki motor i jakos mi wystarcza.1100 km robie w 9 godzin a fura plynie po autostradzie 180km/h.Nie wiem co dla Ciebie jest przyjemnoscia z jazdy? Moze jak pierwszy z piskiem opon startujesz spod swiatel i wszyscy sie ogladaja... ;-)
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
Awatar użytkownika
thomascricket
Posty: 259
Rejestracja: 5 lis 2009, o 19:29
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: thomascricket »

To nie jest na pewno w 100% oryginalna avantgarda kilka rzeczy mi tu mocno nie leży i moim zdaniem za 30000 tysięcy to warto się rozejrzeć za czymś jeszcze trochę nowszym .
2002 tak myślę że pewnie dało by radę kupić a ten moim zdaniem nie warty tej kasy
Jeśli pomogłem to możesz dać mi tego plusa
Były:
Fiat 126p
Porsche 924
Audi 90
Alfa romeo 75 Twin spark
Ford Mondeo mk1 1.8
Tikacz srebrna strzała
Mercedesik aftomacik 2,9td ava
Awatar użytkownika
MARKUS_KG
Posty: 154
Rejestracja: 19 maja 2010, o 13:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: MARKUS_KG »

vax pisze:
MARKUS_KG pisze: 320 chlodzony jest przez wisko i ma dogrzewacz spalinowy natomiast 270 - wentylator elektryczny i dogrzewacz elektryczny.
W więkoszości bzdura!
1. Żadna różnica w jaki sposób działa wentylator (wisko czy silniczek) jeden i drugi działa! Wyższość jest jednak po stronie silnika elektrycnzego, mniej awaryjny i dłuższa żywotność.
2. Spalinowy dogrzewacz to webasto i w zależności od wypasu może być w jednym i drugim.
3. Natomiast dogrzewacze elektryczne ma jeden i drugi silnik. Tyle, że 2.7 z racji mniejszego litrażu płynu posiada dogrzewacz z 3 grzałkami a 3.2 ma 4 grzałki.

Kolego doczytaj, dowiedz się a potem dopiero pisz wnioski na forum bo to co napisałeś w obecnej formie to jakiś bełkot teoretyka internetowego. Coś słabo ci wyszło to zabranie głosu ;-) Nie odniose się do reszty bo temat spalania porównuje w tych samych budach a o pomruku i kultruze pracy napisałeś jak byś porównywał 1.5 z poloneza caro do mercedesa. Różnice w pracy silnika są praktycznie nie zauważalne z wyjątkiem dynamika podczas jazdy.

Kolego - punkt nr 1 - czy ja napisalem, ze wisco albo wiatrak elektryczny nie dziala? Opisalem tylko roznice w sposobie chlodzenia w autach ktore uzytkowalem, nie wypowiadalem sie nt. tego co jest lepsze!
Punkt nr 2 - oba moje auta bez webasto - CDI maja dogrzewacze, ktore nie sa Webastem - w 320 malem spalinowy w 270 elektryczny - kolejny raz wypisalem tylko roznice.

Jeszcze raz napisze tak abys zrozumial - moja 320 nie miala dogrzewacza elektrycznego - byl to dogrzewacz spalinowy ktory nie byl webastem.
Nie wiem jak czytasz moje posty ale widac ze robisz to chaotycznie i jedynie probujesz sie dowartosciowac sie swoja wiedza z wikipedii.
Dla mnie 3.2 brzmi i pracuje lepiej od 2.7, nie wspominajac o 2.2, koniec i kropka ale kazdy ma prawo do swojej opinii, nie jestem teretykiem internetowym bo uzytkuje te auta na codzien i w zaden sposob nie przekonasz mnie ze 270 w budzie 210 jest lepsze od 320.
Był: S210 320CDI 00
S203 270CDI 02
Jest: S211 320CDI 06
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości