E320 R czy V
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- Marcin13736
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 lis 2009, o 00:12
- Lokalizacja: łódzkie
Jeśli chodzi o R6 i V6 to z pewnością za ten drugi pracuje ładniej. Ale jeśli chodzi o osiągi to różnica jest raczej niewielka. Obydwa zbieraja się bardzo dobrze. No chyba, że ktoś chce się sprawdzać na torze i te ułamki sekund się liczą- to wtedy V6 jest lepsze.... Ale to już czepianie się "szczegółu"...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
W202 '97 250TD 150KM- ex
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny
Ponoć 430 "lubią" zmielić skrzynię biegów, czego 420 nie robiły.Leonidas79 pisze:Ciekawe, pierwsze słyszę. Jeżeli 4.3 jest kiepski, to 3.2 także, bo to wykastrowany 4.3. Idźmy dalej, 2.8 i 2.4 też, bo to odchudzone 3.2. ???hammond24 pisze:Choruje na V8.tylko słyszałem bardzo niepochlebne opinie o 430
topol
MB 420 SEC '87
MB A150 BlueEfficiency '09
MB C180 T '98 + LPG AKME - sprzedana...
MB 420 SEC '87
MB A150 BlueEfficiency '09
MB C180 T '98 + LPG AKME - sprzedana...
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Mój nie "lubi" a o innych też nie słyszałem. Ciekawe to, bo skrzynia taka sama jak w E 55 AMG a nie słyszałem żeby w tych autach było coś ze skrzyniami. Chyba, że jestem w błędzie.topol pisze:Ponoć 430 "lubią" zmielić skrzynię biegów, czego 420 nie robiły.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
- FiLiP_SoPoT
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 lip 2010, o 08:28
- Lokalizacja: tak zaje...ało ??
- Kontakt:
FiLiP_SoPoT pisze:ja codziennie uzywam i mam doswiadczenia z tym motorkiem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tylko ludzie sie tak dziwnie patrzą jak lece bokiem na skrzyzowaniach :mrgreen:
he no taxi i boki?:) eheh taki film byl taxi eheh tylko tam latalic francuzem a to nie auto
pozdro
MB 290 TD 97r.-sprzedany na taxi
MB 320 Benz 99r. -
WDB2100651A873607
Suzuki GSR 600 2007 r.
MB 320 Benz 99r. -
WDB2100651A873607
Suzuki GSR 600 2007 r.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
ładniej - w sensie kultury pracy to chodzi R6.Marcin13736 pisze:Jeśli chodzi o R6 i V6 to z pewnością za ten drugi pracuje ładniej
Pozdrawiam
W rzędowym silniku 6-cylindrowym mamy do czynienia z idealnym układem. Wykorbienia wału są ustawione pod kątem 120 stopni. Położenie tłoków i fazy ich ruchów są wzajemnie równoważone. W silnikach widlastych najczęściej stosuje się kąt rozchylenia cylindrów 60 lub 90 stopni. W sześciocylindrowym silniku widlastym z rozchyleniem pod kątem 90 stopni nie da się równomiernie rozłożyć suwów pracy stąd silnik taki niestety wytwarza drgania. W silniku V6 z rozchyleniem 60 st można rozłożyć fazy równomiernie ale ciężko z kolei umieścić w widłach cylindrów rozbudowane kolektory ssące.
W mercedesie V6 powstało przez obcięcie silnika V8 - żeby mogły powstawać na tej samej linii produkcyjnej zachowano rozstaw 90 stopni.
V6 w stosunku do R6 ma natomiast ładniejszy - niższy klang.
pozdrawiam
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
3.2 CDI pewnie prędzej zrobi salatkę ze skrzyni niz 4.3 ze względu na duzy mom.obr.topol pisze: Ponoć 430 "lubią" zmielić skrzynię biegów, czego 420 nie robiły.
Sam znam tylko jeden przypadek mielonki z ASB w benzynie - w e50 AMG ale to jeszcze skrzynka 722.4 chyba.
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
ewentualnie V12...Lookmal pisze:ładniej - w sensie kultury pracy to chodzi R6.
W rzędowym silniku 6-cylindrowym mamy do czynienia z idealnym układem. Wykorbienia wału są ustawione pod kątem 120 stopni. Położenie tłoków i fazy ich ruchów są wzajemnie równoważone
a na dobrze wyregulowanym R6 od MB możesz postawić szklankę wody z meniskiem i nie ma prawa się rozlać.
topol
MB 420 SEC '87
MB A150 BlueEfficiency '09
MB C180 T '98 + LPG AKME - sprzedana...
MB 420 SEC '87
MB A150 BlueEfficiency '09
MB C180 T '98 + LPG AKME - sprzedana...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości