ale to w ogóle śmieszne, że samochody tak szybko korodują My jeszcze doceniamy markę MB, ale jeżeli tak dalej pójdzie to Lexusy i infiniti pochłoną je po całej europie.Mercedes ma dużó do nadrobienia i mam nadzieje, że ten nowy model W212 będzie w końcu czymś konkretnym. Tak jak Puppet_Master pisał, wersja konserwatywna, która byłaby wolna od całej tej nadzwyczajnej elektroniki i służyła kierowcom jak najdłużej, bez awarii i grzebania w kablach i podzespołach ;-)
hmmm... jeśli to prawda, że na blachę jest 8 lat gwarancji to sam chyba powalczę, mój W210 skończy w październiku 8 lat więc zostało kilka miesięcy a rdzy jest tyle że Polonez którego mam na stanie a który jest o 2 lata starszy i z natury rdzewieje to ma tej rdzy duuuużo mniej co mnie w ogóle nie pociesza... :shock:
sprowadziłem go w marcu i wszystkie dotychczasowe przeglądy robiłem w ASO a części które kupowałem były także z ASO więc myślę że nie powinno być problemu z uznaniem gwarancji... ale to się okaże po jutrzejszej wizycie w ASO
ertee pisze: myślę że nie powinno być problemu z uznaniem gwarancji...
A ja mysle ze bedzie duzy problem :-P Nie liczylbym na zrobienie czegokolwiek w ramach gwarancji, ale probuj, powodzenia, daj znac co ci odpowiedza fachury w aso ;-)
Nie ma większego problemu ze strony ASO, chętnie zrobią zdjęcia i wyślą zapytanie do Mercedesa w sprawie uznania gwarancji. Niestety 8-letnia gwarancja ponoć obowiązuje dopiero od 2005r. wcześniej podobno była 2-letnia :shock:
Czy ktoś się orientuje czy jakieś konkretne roczniki W210 są "podatniejsze" na korozję czy cały czas jest to samo jeżeli chodzi o rudą? Może np. po lifcie jest lepiej? :-/
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera...
Dwóch moich kuzynów ma W210 po lifcie roczniki 99 (kombi i sedan) i w sedanie jest w miare ale są parchy (auto miało wymieniane w ASO w Niemczech wszystkie drzwi - właśnie ze względu na parchy jeszcze przez niemieckiego właściciela), a w kombi jest tak samo jak u mnie albo i więcej nawet.
S210 '98 E300 TD Avantgarde
BMW 316i '96
VW Golf III '95 1.4
Chudy pisze:Czy ktoś się orientuje czy jakieś konkretne roczniki W210 są "podatniejsze" na korozję czy cały czas jest to samo jeżeli chodzi o rudą? Może np. po lifcie jest lepiej? :-/
bankowo te z rocznika 98-99', takze sprintery z tych lat.
Chudy pisze:Czy ktoś się orientuje czy jakieś konkretne roczniki W210 są "podatniejsze" na korozję czy cały czas jest to samo jeżeli chodzi o rudą? Może np. po lifcie jest lepiej? :-/
bankowo te z rocznika 98-99', takze sprintery z tych lat.
Przed 98 i po 99 też, widziałem ostatnio W211 z 2004 roku i poprostu rzeźnia jak na 4 letnie auto !!
S210 '98 E300 TD Avantgarde
BMW 316i '96
VW Golf III '95 1.4
Kucze czyli ogólnie nieciekawie... Jak Mercedes czegoś z tym nie zrobi to ludzie się na niego wypną... Z góry przepraszam za obrazę ale w pracy mamy Lanosa 1998 i nie ma śladu rdzy.... A sami wiecie jak się traktuje służbowe auta...
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera...