Kupno w210 - dobry wybór na trasy?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Mój 2,3 za 30zł zrobi 100km, czyli wychodzi ok 11l spalanie wokół komina. W trasie mierzyłem raz i wyszło za 60zł 230km. Prędkość 100-120km/h.
Widzę tu dużo wpisow posiadaczy e230. Jakie macie przyspieszenie do 100?
U mnie w kombi jest dokładnie 9,0 na pb. Na lpg kilka sek gorzej..
Zastanawia mnie to 9,0, bo nowe auto powinno mieć 11sek, a moje ma ponad 350000.
Ostatnio mierzyłem z kolegą moje auto i jego Bore 1,9tdi, 136KM. Upierał się, że Bora lepiej się zbiera a miała 10,50 do setki
Widzę tu dużo wpisow posiadaczy e230. Jakie macie przyspieszenie do 100?
U mnie w kombi jest dokładnie 9,0 na pb. Na lpg kilka sek gorzej..
Zastanawia mnie to 9,0, bo nowe auto powinno mieć 11sek, a moje ma ponad 350000.
Ostatnio mierzyłem z kolegą moje auto i jego Bore 1,9tdi, 136KM. Upierał się, że Bora lepiej się zbiera a miała 10,50 do setki
WDB2102371A270261
Miałem gdzieś filmik jak to idzie. Na pb 9sek, a na gazie było chyba 12,50sek. Z lpg coś nie tak powoli. Jak dam szybko gazu to przerywa czasami, trzeba stopniowo.
Coś było chyba grzebane w silniku. Jak przygazuje na luzie to odcina już przy 4000obrotów. Tak ma być? Na biegu jak jest to dobrze się wkręca.
Mialem tym autem pojezdzić z rok i sprzedać bo ruda, ale szkoda mi tego silnika. Pali od 1go przy -15, olej żółty a 20000km powinien być zmieniany, zrobiłem od zakupu 7000km, żadnych dolewek, dobre przyspieszenie..szkoda będzie.
Niedługo podłacze go pod komputer i na hamownie. Okaże się czy zostanie na dłużej. Jak nie ma poważnych blędów to dostanie nowy lakier, świece, przewody, itp.
Paweł jak mierzyłeś przyspieszenie to na jakich biegach? Ja trójki nie wrzucałem..
Coś było chyba grzebane w silniku. Jak przygazuje na luzie to odcina już przy 4000obrotów. Tak ma być? Na biegu jak jest to dobrze się wkręca.
Mialem tym autem pojezdzić z rok i sprzedać bo ruda, ale szkoda mi tego silnika. Pali od 1go przy -15, olej żółty a 20000km powinien być zmieniany, zrobiłem od zakupu 7000km, żadnych dolewek, dobre przyspieszenie..szkoda będzie.
Niedługo podłacze go pod komputer i na hamownie. Okaże się czy zostanie na dłużej. Jak nie ma poważnych blędów to dostanie nowy lakier, świece, przewody, itp.
Paweł jak mierzyłeś przyspieszenie to na jakich biegach? Ja trójki nie wrzucałem..
WDB2102371A270261
Mam automatyczną skrzynie.
Autostrada A2 od bramek gaz w podłogę.
Przyśpieszenie mierzy GPS. Powtórzyłem kilka razu test wyniki nie różniły się więcej niż 0,6s.
Dziś przejechałem 800km. Warszawa-Częstochowa-Kraków-Częstochowa-Warszawa.
Spalanie 9,7l LPG / 100km. Do Krakowa jechałem równo 4h wróciłem w 3h 45min więc całkiem wolno nie jechałem.
Autostrada A2 od bramek gaz w podłogę.
Przyśpieszenie mierzy GPS. Powtórzyłem kilka razu test wyniki nie różniły się więcej niż 0,6s.
Dziś przejechałem 800km. Warszawa-Częstochowa-Kraków-Częstochowa-Warszawa.
Spalanie 9,7l LPG / 100km. Do Krakowa jechałem równo 4h wróciłem w 3h 45min więc całkiem wolno nie jechałem.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
2.3 może szału nie robi, ale trochę jedzie. Nie miałem okazji jeździć 2.0, za to jechałem kilka razy C220 Dieslem - jak zabierałem się za wyprzedzanie to miałem ochotę zabić się własną pięścią pod górkę się trochę zrobiło i 120 z pedałem w podłodze
Nie potrafię sobie nawet wyobrazić jak ten silnik radzi sobie z W210
Nie potrafię sobie nawet wyobrazić jak ten silnik radzi sobie z W210
Jestem nowym użytkownikiem forum, ale pozwolę sobie wyrazić zdanie na temat czy okular to dobry wybór w trasy. Nie obrażę się w żadne sposób jeżeli ktoś z forumowiczy wytknie mi jakieś błędy w niżej napisanym tekście.
Osobiście posiadam Mietka z silnikiem 290 TD, w pierwszym miesiącu po zakupie przejechał przeszło 8000 km, dodam że większość po 'górach' na południu Polski, Słowacji oraz północnych Czechach, średnie spalanie jakie uzyskałem podczas tego przebiegu wyniosło 6-6,5L/100km co uważam jest znakomitym rezultatem, zważywszy na pojemność silnika, masę samochodu(2 dorosłe osoby + pokaźny bagaż) oraz charakter pokonanej trasy i stare 'kapcie', które wyrzuciłem od razu po powrocie i wymianie na nowe opony.
Rekord to 5,2L/100km na trasie Białystok-Warszawa-Lublin-Białystok
Jak wiadomo marka MB słynie z bardzo wysokiego komfortu podróżowania, mówiąc potocznie samochód po prostu 'płynie' po szosie.
Co do gamy silników benzynowych W210, miałem okazje jeździć jakiś czas wersją z motorem 2.0 136KM oraz na jednym z weekendowych wypadów autem kolegi z silnikiem 3.2 224KM.
Z silnikiem o pojemności 2.0 w trasie przy wyprzedzaniu kolumny kilku ciężarówek na raz po prostu nie było czym 'depnąć', strasznie słabo się zbierał.
Co innego mogę powiedzieć po krótkim doświadczeniu z jazdy z silnikiem 3.2 w automacie, fakt spalanie wyszło na poziomie 8-8,5L/100km przy spokojnej jeździe ale za to po naciśnięciu pedału gazu nie było obawy przy wyprzedzaniu nawet kolumny dłuższych pojazdów, nie trzeba było go deptać tak jak w przypadku wersji z 2.0.
Dla W210 trasa 200-300 km to przysłowiowe 'małe piwo', podróżujący nie zdąży nawet jeszcze dobrze się rozsiąść w wygodnych fotelach a już po kilku godzinach będzie znajdował się u celu. Ten samochód stworzony jest do pokonywaniu naprawdę długich odległości, i to w bardzo wygodnych warunkach nawet w 5-osobowym składzie z bagażami.
Jedni lubią silniki benzynowe, drudzy diesla, a jeszcze inni benzynę z instalacją LPG(co uważam osobiście jest 'profanacją' w tej klasie samochodów ze stajni Mercedesa). Ja osobiście, może tez z racji kilkuletniego przyzwyczajenia poleciłbym wersje z dieslem jeżeli ktoś często wybiera się poza miasto.
Osobiście posiadam Mietka z silnikiem 290 TD, w pierwszym miesiącu po zakupie przejechał przeszło 8000 km, dodam że większość po 'górach' na południu Polski, Słowacji oraz północnych Czechach, średnie spalanie jakie uzyskałem podczas tego przebiegu wyniosło 6-6,5L/100km co uważam jest znakomitym rezultatem, zważywszy na pojemność silnika, masę samochodu(2 dorosłe osoby + pokaźny bagaż) oraz charakter pokonanej trasy i stare 'kapcie', które wyrzuciłem od razu po powrocie i wymianie na nowe opony.
Rekord to 5,2L/100km na trasie Białystok-Warszawa-Lublin-Białystok
Jak wiadomo marka MB słynie z bardzo wysokiego komfortu podróżowania, mówiąc potocznie samochód po prostu 'płynie' po szosie.
Co do gamy silników benzynowych W210, miałem okazje jeździć jakiś czas wersją z motorem 2.0 136KM oraz na jednym z weekendowych wypadów autem kolegi z silnikiem 3.2 224KM.
Z silnikiem o pojemności 2.0 w trasie przy wyprzedzaniu kolumny kilku ciężarówek na raz po prostu nie było czym 'depnąć', strasznie słabo się zbierał.
Co innego mogę powiedzieć po krótkim doświadczeniu z jazdy z silnikiem 3.2 w automacie, fakt spalanie wyszło na poziomie 8-8,5L/100km przy spokojnej jeździe ale za to po naciśnięciu pedału gazu nie było obawy przy wyprzedzaniu nawet kolumny dłuższych pojazdów, nie trzeba było go deptać tak jak w przypadku wersji z 2.0.
Dla W210 trasa 200-300 km to przysłowiowe 'małe piwo', podróżujący nie zdąży nawet jeszcze dobrze się rozsiąść w wygodnych fotelach a już po kilku godzinach będzie znajdował się u celu. Ten samochód stworzony jest do pokonywaniu naprawdę długich odległości, i to w bardzo wygodnych warunkach nawet w 5-osobowym składzie z bagażami.
Jedni lubią silniki benzynowe, drudzy diesla, a jeszcze inni benzynę z instalacją LPG(co uważam osobiście jest 'profanacją' w tej klasie samochodów ze stajni Mercedesa). Ja osobiście, może tez z racji kilkuletniego przyzwyczajenia poleciłbym wersje z dieslem jeżeli ktoś często wybiera się poza miasto.
Jest Gwiazda jest Jazda...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości