Kupno w210 - dobry wybór na trasy?

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

fajneksywysazaj pisze:
Kajtek1 pisze:W USA kawe czy nawet caly posilek kupujesz nie wysiadajac z samochodu
No patrz a ja myślałam że to tylko tylko w Polsce jest taka możliwość...jednak Amerykany nas doganiają... :hyhy:
Klaniaja sie lekcje historii. W USA praktykuje sie to od ponad 60 lat.
Ile lat Ty mozesz w Polsce to robic majac 50 restaracji do wyboru w promieniu 5 km?
Chemik te modele nie maja zadnych zlych silnikow, jakkolwiek nie kazdy silnik jest znany przez machanikow. Ja zawsze kazdemu potencjalnemu kupcowi Mercedesa zalecam znalezienie mechanika a dopiero jak sprawdzisz ze mozesz to auto naprawic bez problemu, - wybierac.
karol999
Posty: 461
Rejestracja: 27 sie 2008, o 12:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: karol999 »

Dlatego większość amerykanów/ek mają takie grube dupy bo im się nie chce ruszyć z miejsca...
Mercedes W220 5.0 V8
Opel Calibra 2.0 16v
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paweł Cz. »

Mój 2.3 (150KM) pali między 9 a 12 litrów LPG/100km w trasie.
Zależy ile wyprzedzam i czy jadę z pasażerami czy na pusto.
Dodam tylko, że to automat.
Jeżeli jeździsz w trasy to ja bym szukał mocniejszego.
Szwagier kupił teraz 3,2 V6, jeździ o niebo lepiej a w trasie pali bardzo podobnie.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Paweł Cz. pisze:Mój 2.3 (150KM) pali między 9 a 12 litrów LPG/100km w trasie.
Coś dużo :( może dlatego że nitroLPG...
No i zależy też od paliwa, bo mój na szwedzkim, czy norweskim paliwie w trasie spalił mi niecałe 7l/100km... Jak jechałem z Polski (wacha z Orlena) to o litra więcej :(
2.3 to słyszałem jeden z najbardziej udanych silniczków benzynowych z tamtych lat... Ja się mogę pod tym podpisać... Choć podobno były jakieś 3.2 R6 które też podobno dobre... Tak mi kiedyś znajomy mówił, ale jeszcze takiego nie znalazłem :(
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Paweł Cz. pisze:Mój 2.3 (150KM) pali między 9 a 12 litrów LPG/100km w trasie.
Zależy ile wyprzedzam i czy jadę z pasażerami czy na pusto.
Dodam tylko, że to automat.
Jeżeli jeździsz w trasy to ja bym szukał mocniejszego.
Szwagier kupił teraz 3,2 V6, jeździ o niebo lepiej a w trasie pali bardzo podobnie.
Wlasciciele 4.3 V8 z kolei sie chwala ze ich silniki pala prawie tyle samo co V6, czyli ze mozemy zalozyc ze V8 i 4 cylindry pala prawie tyle samo? ;)
V6 to bardzo umowoczesniony silnik i moj kombi z tym silnikiem palil mniej niz W123 300tdt pomimo ze benzyniak byl 4M.
Z kolei sama wymiana swiec w V6 moze kosztowac niezle pieniadze, czyli ze koszty paliwa to nie wszystko.

[ Dodano: 2014-02-18, 13:15 ]
karol999 pisze:Dlatego większość amerykanów/ek mają takie grube dupy bo im się nie chce ruszyć z miejsca...
Musze Cie zmartwic - statystycznie wiecej Polek ma grube d....
Jedna roznica ze przy taniosci zywnosci w USA, juz nie mowiac o szwedzkich bufetach gdzie za dosc niska cene mozesz cpac kilka godzin, te ludzie ktore juz naprawde nie dbaja moga urosnac do niesamowitych rozmiarow.
Awatar użytkownika
chomike
Posty: 735
Rejestracja: 16 gru 2009, o 21:36
Lokalizacja: Lubin

Post autor: chomike »

szukaj V6 . to złoty środek jeżeli chodzi o moc, dynamikę i koszty.
S210 E320 V6 Classic (BRC)
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paweł Cz. »

Hubi W210 pisze:
Paweł Cz. pisze:Mój 2.3 (150KM) pali między 9 a 12 litrów LPG/100km w trasie.
Coś dużo :( może dlatego że nitroLPG...
No i zależy też od paliwa, bo mój na szwedzkim, czy norweskim paliwie w trasie spalił mi niecałe 7l/100km... Jak jechałem z Polski (wacha z Orlena) to o litra więcej :(
2.3 to słyszałem jeden z najbardziej udanych silniczków benzynowych z tamtych lat... Ja się mogę pod tym podpisać... Choć podobno były jakieś 3.2 R6 które też podobno dobre... Tak mi kiedyś znajomy mówił, ale jeszcze takiego nie znalazłem :(
Myślę, że dużo zależy od stylu jazdy.
Rocznie pokonuję 60-80tyś km i nie zawsze mam czas żeby jechać 90km/h.
Rekordowo spalił mi 8l/100km ale prawie całą trasę z Gdańska do Wawy jechałem 100km/h bez wyprzedzania w nocy.
Moje auto wg licznika ma teraz przejechane lekko ponad 300tyś km.
Następnego będę szukał pewnie 3,2 V6 bo nie licząc 12 świec koszty utrzymania są bardzo zbliżone, a osiągi dużo lepsze.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
fajneksywysazaj
Posty: 1004
Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
Lokalizacja: NOS,ZSZ

Post autor: fajneksywysazaj »

Kajtek1 pisze:Klaniaja sie lekcje historii. W USA praktykuje sie to od ponad 60 lat.
Sorry ale w Polsce na historii uczy sie pożyteczniejszych spraw niż historia "fast foodów",no to już powoli wychodzi dlaczego system nauczania jest tam na niskim poziomie.

Przy okazji niby uczyłeś sie w Polskich szkoła ale już się chyba zrobiłeś prawdziwy Hamerykanin bo nie zrozumiałeś sarkazmu...
Wszędzie piszesz tylko a w Ameryce to... itp zapraszam do Polski zrób trasę Władysławowo- Zakopane bez postoju jak w tej twoje Ameryce i wtedy sie wypowiadaj bo niestety jest różnica... której ty już chyba nie zauważasz...
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Zeby nie bylo ze tylko o Ameryce pisze (tu sie klania geografia >>> nic nie napisalem o Kanadzie, czy o Meksyku, juz nie mowiac o krajach poludniowo-amerykanskich. )
Po Polsce przejechalem +- 200,000 km i Gdansk - Warszawa w Fiacie 125 to bylo rutynowe 3.5 godz.
W czasie wizyt w ostatnich latach w Polsce jezdzilem szybiej niz w Kaliforni, gdzie na autostradach najwyzszy limit jest 70 mph =112 kph.
Nie martwiac sie o punkty karne i majac gotowke na lapowki jezdzilem 160-180 zwalniajac do 120 we wsiach.
2 razy widzialem facetow z lizakami w reku, ale ich reakcja byla tak wolna ze nie zdazyli podniesc. :D
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

karol999 pisze:Dlatego większość amerykanów/ek mają takie grube dupy bo im się nie chce ruszyć z miejsca...
Statystycznie pod tym wzgledem, maja 1 miejsce w swiecie;
http://www.odchudzanko.pl/porady-i-arty ... a-swiecie/
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Michal_Rokitki
Posty: 561
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki

Post autor: Michal_Rokitki »

Ciul z grubymi dupami, amerykanami i innymi rzeczami nie do końca związanymi z tematem :D

Ja tu widzę, że mój kompressor jest cholernie paliwożerny w stosunku do wszystkich większych benzyn, które stosuje MB. Jeszcze się okaże że V6 spali to samo a V8 ciut więcej z przewagą na ciut :)
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

Kajtek1 pisze: Po Polsce przejechalem +- 200,000 km i Gdansk - Warszawa w Fiacie 125 to bylo rutynowe 3.5 godz.
Nie martwiac sie o punkty karne i majac gotowke na lapowki jezdzilem 160-180 zwalniajac do 120 we wsiach.
2 razy widzialem facetow z lizakami w reku, ale ich reakcja byla tak wolna ze nie zdazyli podniesc. :D
a co to ma wspólnego z tym ze chłop chce kupic 2,3 i pyta o porady włascicieli tych aut ?
co za koleś :padam:
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Ciul z grubymi dupami, amerykanami i innymi rzeczami nie do końca związanymi z tematem :D
Ano ciul :D

Co zas do spalania; to jezeli miesci sie ono w granicch normy fabrycznej z tolerancja do 1 litra, to moim zdaniem nie ma sie czym przejmowac :spi: (uwzglednic stan opon, ukladu jezdnego, stan hamowni itd....,? no i inklinacje samego kierowcy??)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

merlin pisze:
Kajtek1 pisze: Po Polsce przejechalem +- 200,000 km i Gdansk - Warszawa w Fiacie 125 to bylo rutynowe 3.5 godz.
Nie martwiac sie o punkty karne i majac gotowke na lapowki jezdzilem 160-180 zwalniajac do 120 we wsiach.
2 razy widzialem facetow z lizakami w reku, ale ich reakcja byla tak wolna ze nie zdazyli podniesc. :D
a co to ma wspólnego z tym ze chłop chce kupic 2,3 i pyta o porady włascicieli tych aut ?
co za koleś :padam:
Technicznie dokladnie tyle samo co Twoja wypowiedz, ale ja odpowiadalem koledze .
Byloby chamstwem tego nie zrobic?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości