No wlasnie chodzi o to, że rzadko mi sie zdarza jeździć na rezerwie.
SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- Adrian_W210
- Moderator
- Posty: 674
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
- Lokalizacja: Mosina k/ Poznania
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Syf w zbiorniku jest w każdym po tylu latach. Tam dziesiątki tysięcy litrów przeszło przez niego. Im mniej paliwa tym większe jego zagęszczenie w okolicy kosza ssawnego. Ten bardzo często otoczony gęstym sitkiem alby wstępnie filtrowało, które obklejone jest podręcznikowo. Zacznij może od wyjęcia pompy paliwa ze zbiornika a potem najlepiej w ciemnym garażu czy wieczorem przyświeć potem latarką w zbiornik - gwarantuję że się przerazisz ile tam i czego pływa w tym najbardziej zabójcze: cieniutkie, cieńsze od włosa, opiłki metalu które masakrują układ wtryskowy.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 24 mar 2019, o 17:55
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Jak dostac sie do 3 stopu w sedan polift? Nie swieci, grzebiąc od bagaznika znalazłem wolne czyli nie wpięte przewody. Dwa szaro czarne i jedna mała czarna kostka, wszystko wychodzi z jednego kierunku
Mercedes W 210 3,2 CDI WDB2100261A978155
MERCEDES W 202, C 250TD WDB2021881F414194
MERCEDES W 202, C 250TD WDB2021881F414194
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 1 maja 2015, o 22:42
- Lokalizacja: Czerwińsk nad Wisłą
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Kojarzy ktoś za co odpowiada ta nie podłączona kość? Odkryłem że przewody mam poucinane, a wtyczki brak
"Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Czy w każdym egzemplarzu poliftowym, podczas odpalania powinno się jedynie na chwilę przekręcić kluczyć w pozycji rozrusznika, czy w niektórych trzeba trzymać kluczyk "rybkę" podczas odpalania w "3" pozycji?
EDIT: Odnalazłem informację, że "komfortowe" odpalanie nie działa, gdy po ostatniej jeździe zapisały się błędy.
Czy to prawda?
EDIT: Odnalazłem informację, że "komfortowe" odpalanie nie działa, gdy po ostatniej jeździe zapisały się błędy.
Czy to prawda?
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Nie. Kluczyk trzeba trzymać w manualu a w automacie przekrecic na chwile. Błędy nie mają nic do tego; nawet Check Engine.Kolis97 pisze: ↑12 mar 2020, o 17:17 Czy w każdym egzemplarzu poliftowym, podczas odpalania powinno się jedynie na chwilę przekręcić kluczyć w pozycji rozrusznika, czy w niektórych trzeba trzymać kluczyk "rybkę" podczas odpalania w "3" pozycji?
EDIT: Odnalazłem informację, że "komfortowe" odpalanie nie działa, gdy po ostatniej jeździe zapisały się błędy.
Czy to prawda?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
A wiadomo, który podzespół za to odpowiada, jeżeli w automacie trzeba trzymać kluczyk podczas rozruchu?Muniek pisze: ↑12 mar 2020, o 17:35Nie. Kluczyk trzeba trzymać w manualu a w automacie przekrecic na chwile. Błędy nie mają nic do tego; nawet Check Engine.Kolis97 pisze: ↑12 mar 2020, o 17:17 Czy w każdym egzemplarzu poliftowym, podczas odpalania powinno się jedynie na chwilę przekręcić kluczyć w pozycji rozrusznika, czy w niektórych trzeba trzymać kluczyk "rybkę" podczas odpalania w "3" pozycji?
EDIT: Odnalazłem informację, że "komfortowe" odpalanie nie działa, gdy po ostatniej jeździe zapisały się błędy.
Czy to prawda?
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
- Dobrodziej_1983
- Posty: 593
- Rejestracja: 20 lis 2016, o 02:22
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Pokazała się kontrolka świec żarowych. Czy ktoś może mi napisać który pin w sterowniku odpowiada za którą świece?
Dziękuję i pozdrawiam
Dziękuję i pozdrawiam
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 lip 2018, o 14:29
- Lokalizacja: Wawa
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Witam
Czy ktoś posiada na sprzedaż Alufelgi org.do mercedes E-klasy w rozmiarze 7/5 rozmiar 16 Et 41-42
Jak tak mile widziane fotki i cena za komplet
Dziękuje i Pzdrawiam
Czy ktoś posiada na sprzedaż Alufelgi org.do mercedes E-klasy w rozmiarze 7/5 rozmiar 16 Et 41-42
Jak tak mile widziane fotki i cena za komplet
Dziękuje i Pzdrawiam
TWARDY
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Witam. E250 D. 96r
Pytanie dotyczące klimy. Byłem dzisiaj u Speca od klimy nabić, klima działa super. Problem z wiatrakami przed chłodnica zrobione na włącznik manualny. Klimatronik nie włącza ich wcale. Spec nie znalazł żadnych widocznych pod maska przeróbek ani kombinacji.
1. Jakie zadanie spełniają te wiatraki? Bo już zgłupiałem, Spec powiedział ze w większym korku będę musiał włączyć żeby schłodzić chłodnicę, ale nie przesadnie bo nie wie na jakim biegu chodzą żeby nie przesadzić z ciśnieniem. Na forum wyczytałem ze maja zbijać ciśnienie.
2. Jak wrócić do pierwotnego stanu?
3. Gdzie szukać tego wpięcia na włącznik manualny?
4 Czy ktoś już taki problem przerabiał?
Pytanie dotyczące klimy. Byłem dzisiaj u Speca od klimy nabić, klima działa super. Problem z wiatrakami przed chłodnica zrobione na włącznik manualny. Klimatronik nie włącza ich wcale. Spec nie znalazł żadnych widocznych pod maska przeróbek ani kombinacji.
1. Jakie zadanie spełniają te wiatraki? Bo już zgłupiałem, Spec powiedział ze w większym korku będę musiał włączyć żeby schłodzić chłodnicę, ale nie przesadnie bo nie wie na jakim biegu chodzą żeby nie przesadzić z ciśnieniem. Na forum wyczytałem ze maja zbijać ciśnienie.
2. Jak wrócić do pierwotnego stanu?
3. Gdzie szukać tego wpięcia na włącznik manualny?
4 Czy ktoś już taki problem przerabiał?
W210 E250 D 96r.
WDB2100101A285395
WDB2100101A285395
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Witajcie.
Pytam w tym dziale, bo muszę szybko coś zrobić z tym, że mój kluczyk nie przekręca się w stacyjce. Czasami po 5 min szarpania uda się go przekręcić, ale nie zawsze do końca (zapłonu).
Po przeglądnięciu forum wiem, że prawdopodobnie muszę wymienić wkładkę, ale na "Alle." znalazłem także coś takiego jak "wałek kontaktowy stacyjki".
No i ponieważ moja usterka pojawiła się nagle (stacyjka nie wskazywała na stopniowe zużywanie się), to może ułamał się ten wałek? Choć kompletnie nie wiem jak należałoby go wymienić?
Może to naiwne pytanie, ale na co stawialibyście? Wałek czy wkładka stacyjki?
Pytam w tym dziale, bo muszę szybko coś zrobić z tym, że mój kluczyk nie przekręca się w stacyjce. Czasami po 5 min szarpania uda się go przekręcić, ale nie zawsze do końca (zapłonu).
Po przeglądnięciu forum wiem, że prawdopodobnie muszę wymienić wkładkę, ale na "Alle." znalazłem także coś takiego jak "wałek kontaktowy stacyjki".
No i ponieważ moja usterka pojawiła się nagle (stacyjka nie wskazywała na stopniowe zużywanie się), to może ułamał się ten wałek? Choć kompletnie nie wiem jak należałoby go wymienić?
Może to naiwne pytanie, ale na co stawialibyście? Wałek czy wkładka stacyjki?
E200 (136KM), 1996r., Pb+LPG, manual, elegance, sedan, WDB-210-0351-A-185838
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
1. Chłodzą skraplacz klimatyzacji i chłodzą płyn w chlodnicy jesli temperatura plynu przekroczy 100 parę stopni. W przypadku włączonej klimy działają z prędkością 2 biegu, gdy chłodzą plyn najpierw pierwszy bieg się włącza.Vidi pisze: ↑24 kwie 2020, o 23:12 Witam. E250 D. 96r
Pytanie dotyczące klimy. Byłem dzisiaj u Speca od klimy nabić, klima działa super. Problem z wiatrakami przed chłodnica zrobione na włącznik manualny. Klimatronik nie włącza ich wcale. Spec nie znalazł żadnych widocznych pod maska przeróbek ani kombinacji.
1. Jakie zadanie spełniają te wiatraki? Bo już zgłupiałem, Spec powiedział ze w większym korku będę musiał włączyć żeby schłodzić chłodnicę, ale nie przesadnie bo nie wie na jakim biegu chodzą żeby nie przesadzić z ciśnieniem. Na forum wyczytałem ze maja zbijać ciśnienie.
2. Jak wrócić do pierwotnego stanu?
3. Gdzie szukać tego wpięcia na włącznik manualny?
4 Czy ktoś już taki problem przerabiał?
Co do reszty, nie przerabiałem tego na manialny przełącznik, więc nie pomogę.
Jak masz klimatronik, to można też manualnie włączyć wentylatory z panelu. Wystarczy po uruchomieniu silnika przy trzymać oba przyciski AUTO przez około 10 sekund. Wtedy wentylatory włączają się i działają do wyłączenia zaplonu. Możesz też sprawdzić błędy, może któryś wskaże gdzie jest problem https://youtu.be/sxMgM6Oj8IY
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2020, o 21:22 przez SuperBuster11, łącznie zmieniany 1 raz.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
A jaki masz kluczyk? Z metalowym grotem, czy rybkę?Horny pisze: ↑25 kwie 2020, o 20:09 Witajcie.
Pytam w tym dziale, bo muszę szybko coś zrobić z tym, że mój kluczyk nie przekręca się w stacyjce. Czasami po 5 min szarpania uda się go przekręcić, ale nie zawsze do końca (zapłonu).
Po przeglądnięciu forum wiem, że prawdopodobnie muszę wymienić wkładkę, ale na "Alle." znalazłem także coś takiego jak "wałek kontaktowy stacyjki".
No i ponieważ moja usterka pojawiła się nagle (stacyjka nie wskazywała na stopniowe zużywanie się), to może ułamał się ten wałek? Choć kompletnie nie wiem jak należałoby go wymienić?
Może to naiwne pytanie, ale na co stawialibyście? Wałek czy wkładka stacyjki?
Jak z grotem, to coś kojarzę, że kluczyk trzeba przekręcić, ale nie na zapłon, tylko w pierwsze lub drugie położenie, i przy takim położeniu wyjdzie. Tylko trzeba pierścień wokół stacyjki zdemontować najpierw i chyba jeszcze gdzieś w stacyjce jakieś blokady są. Ale z tymi blokafami mogę się mylić, bo tylko raz to rozbierałem i to w A-klasie.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 lip 2018, o 14:29
- Lokalizacja: Wawa
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Jakie Alufelgi do Mercedesa E-klasy w 210 w kombi plus ET oryginał
TWARDY
- Adrian_W210
- Moderator
- Posty: 674
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
- Lokalizacja: Mosina k/ Poznania
Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
18stki AMG - idealne koła do każdego okularaKENDZIOR_2008 pisze: ↑27 kwie 2020, o 21:39 Jakie Alufelgi do Mercedesa E-klasy w 210 w kombi plus ET oryginał
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości