benha pisze:Potrzebuję rozmiar oringów które uszczelniają połączenie między wężami a chłodnicą klimatyzacji i te które przychodzą na węże które wchodzą do sprężarki klimy Auto to e230 z podpisu, klima manualna
jedynie co można podać na temat tych oringow to numery części:
Mam problem z układem przepływomierza.
Co oznacza jeśli przy sprawdzaniu napięcia na wtyczce mam na 1 i 3 pinie napiecie 12V zamiast 5 V ? Poza tym, że 4 pinie nie pokazuje zadnego napiecia. Czy to problem z modułem ?
Pozdrawiam serdecznie.W 210 2.9TD,objawy:wyciek płynu chłodzącego z urządzenia umocowanego przed filtrem paliwa.Czarne,z tworzywa,doprowadzenie jedna gumowa rura i wyjście taka sama.Przykręcana 10 kami.Na podstawie lusterka ciurka z tych śrub albo ?? Stamtąd wychodzą prawdopodobnie wężyki do ogrzewania płynu.Ciurka to ciurka tylko nie wiem jak do mechanika dojechać bo temperatura wzrasta w czasie jazdy lepiej jak bym miał dogrzewacz /sprawny.Jeśli z koleżenstwa może coś podpowiedzieć byłbym wdzięczny.
Henryk pisze:Pozdrawiam serdecznie.W 210 2.9TD,objawy:wyciek płynu chłodzącego z urządzenia umocowanego przed filtrem paliwa.Czarne,z tworzywa,doprowadzenie jedna gumowa rura i wyjście taka sama.Przykręcana 10 kami.Na podstawie lusterka ciurka z tych śrub albo ?? Stamtąd wychodzą prawdopodobnie wężyki do ogrzewania płynu.Ciurka to ciurka tylko nie wiem jak do mechanika dojechać bo temperatura wzrasta w czasie jazdy lepiej jak bym miał dogrzewacz /sprawny.Jeśli z koleżenstwa może coś podpowiedzieć byłbym wdzięczny.
Z tego?
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Panowie, mam bardzo dziwny i denerwujący problem - otóż, opiszę to w punktach bo łatwo się zgubić:
Zapłon/ światła wyłączony -> otwieram i zamykam bagażnik -> włączam zapłon -> tylne światło pozycyjne nie łączy -> odkręcam i zakręcam oprawkę, puknę w lampe, etc -> działa
Zapłon/ światła włączone -> otwieram i zamykam bagażnik -> wszystko działa
Myślę, że w miarę to wytłumaczyłem. Do otwarcia bagażnika wszystko jest okej.