SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

cyberkill
Posty: 167
Rejestracja: 23 cze 2012, o 12:28
Lokalizacja: Bezrzecze
Kontakt:

Post autor: cyberkill »

siuper :) thx za info


a tak btw

przy zakupie 2,2 cdi na co zwracać uwage (chodzi mi o silnik, skrzynie itd) oprócz ogólnych bolączek budy?
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Cdi ma palić od strzała, ma nie kopcić na czarno albo fioletowo, ma żwawo przyspieszać, kręcić się powyżej 3 tyś obrotów, nie wywalać błędów po użyciu kickdown. No i ma równo chodzić, bez cykania. Skrzynia ma nie szarpać i nie przeciągać biegów.
Jak skończysz jazdę próbną to nie gaś jej tylko ją wkręć na lekko ponad 3 tyś, jak się wkręci to ok, jak nie to znaczy, że łapie tryb awaryjny. Najlepiej podpiąć pod kompa, wtedy widać czy coś się dzieje albo się działo.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

kid pisze:ma nie kopcić na czarno
mój tak robi jak bokiem ide :hyhy:
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

no ale to jak w palnik dajesz :hyhy: jak kopci na wolnych to już nie jest dobrze :hyhy: Teraz śnieg leży to same driftowe talenty na ulicach :rotfl:
Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, o 19:57 przez kid, łącznie zmieniany 1 raz.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
tomemel
Posty: 198
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 20:28
Lokalizacja: Mierzno
Kontakt:

Post autor: tomemel »

Przypominam się, czytał ktoś mój post?
MB W21O 2.7CDI 2001
WDB2100161B316453
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

cyberkill pisze:przy zakupie 2,2 cdi na co zwracać uwage
Żeby nie było po TAXI. :)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Re: Głowica i symbol silnika na "cito"

Post autor: kid »

tomemel pisze:Panowie potrzebna szybka pomoc, czy zamiast głowicy o nr 6120160801 może być 6120102120?
pytanie 2, gdzie się znajduje symbol silnika np(OM 612)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
ps.ewentualnie jakim nr-em można zastąpić nr 6120160801.
Chodzi o moje auto z podpisu.
Nr mojego silnika to 6120110201, proszę o pomoc w dobraniu głowicy.
To są głowice do Twojego pieca, wg podanego nr vin:
A 612 010 14 20
A 612 010 20 20
A 612 010 23 20

Nr silnika wybity na lewym bloku na dole. Ogólnie mocno niedostępny.

Ta co podałeś to od 211stki jest chyba.
:hyhy:
Obrazek
siwek775
Posty: 31
Rejestracja: 11 sty 2016, o 17:40
Lokalizacja: Jastrowie

Post autor: siwek775 »

kolego zibi2210 odnośnie mojej kostki to z zewnątrz wygląda całkiem dobrze nie przyszłoby mi na myśl że może być z nią coś nie tak ale jak już coś wynikło to jak miałbym się za nią zabrać wymienić całą wiązkę trzeba czy przelutować odcinek przewodów z kostką lub same przewody
no i wogóle czy taka kostka jest do kupienia?
Awatar użytkownika
tomemel
Posty: 198
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 20:28
Lokalizacja: Mierzno
Kontakt:

Post autor: tomemel »

wg nr vin powinienem mieć silnik 6120101205, a mam 6120110201
i z tąd te problemy.
MB W21O 2.7CDI 2001
WDB2100161B316453
cyberkill
Posty: 167
Rejestracja: 23 cze 2012, o 12:28
Lokalizacja: Bezrzecze
Kontakt:

Post autor: cyberkill »

czyli rozumiem, że 2,2 cdi powinno przyspieszać podobnie jak 2,9 td skoro oba maja 300 Nm ?

i czy w 2,2 cdi tez tak pompy leją jak w 2,9 td - to też norma ?
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Post autor: zibi2210 »

siwek775 pisze: przelutować odcinek przewodów z kostką lub same przewody
no i wogóle czy taka kostka jest do kupienia?
Dobrze dedukujesz.Kostki lub wiązki poszukaj na Allegro lub na forum.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
siwek775
Posty: 31
Rejestracja: 11 sty 2016, o 17:40
Lokalizacja: Jastrowie

Post autor: siwek775 »

allegro przeszukane kostki jak i wiązki brak :(
Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Post autor: zibi2210 »

siwek775 pisze:allegro przeszukane kostki jak i wiązki brak :(
Kiepsko szukasz.Zadzwoń do gościa i się dowiedz czy w tej wiązce jest ta kostka a jak nie to czy takią posiada. http://allegro.pl/mercedes-w210-fl-2-2c ... 02595.html . http://allegro.pl/instalacja-silnika-2- ... 32774.html . http://allegro.pl/mercedes-w210-w-210-3 ... 29944.html
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
siwek775
Posty: 31
Rejestracja: 11 sty 2016, o 17:40
Lokalizacja: Jastrowie

Post autor: siwek775 »

zibi wielkie dzięki za pomoc faktycznie tego nie doszukałem byłem bardziej nastawiony na nową kostkę i wlutowanie w instalację
a tak przy okazji sugerowano mi też niedziałajace klapki w kolektorze - jak mógłbym sprawdzić ich działanie bez rozbierania kolektora , mam zdjęte osłony widzę szynę do regulowania położeniem klapek ale co dalej- jest jakaś szybka metoda aby sprawdzić czy wogóle klapki jak i silniczek je regulujący są sprawne
dodam że auto nie dymi
Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Post autor: zibi2210 »

siwek775 pisze:zibi wielkie dzięki za pomoc faktycznie tego nie doszukałem byłem bardziej nastawiony na nową kostkę i wlutowanie w instalację
a tak przy okazji sugerowano mi też niedziałajace klapki w kolektorze - jak mógłbym sprawdzić ich działanie bez rozbierania kolektora , mam zdjęte osłony widzę szynę do regulowania położeniem klapek ale co dalej- jest jakaś szybka metoda aby sprawdzić czy wogóle klapki jak i silniczek je regulujący są sprawne
dodam że auto nie dymi
Proponuję skoncetrować się na naprawie instalacji skoro przy jej poruszaniu przepływka działa.Dopiero po wymianie jeśli to nie pomoże szukać dalej.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości