SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
siuper thx za info
a tak btw
przy zakupie 2,2 cdi na co zwracać uwage (chodzi mi o silnik, skrzynie itd) oprócz ogólnych bolączek budy?
a tak btw
przy zakupie 2,2 cdi na co zwracać uwage (chodzi mi o silnik, skrzynie itd) oprócz ogólnych bolączek budy?
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Cdi ma palić od strzała, ma nie kopcić na czarno albo fioletowo, ma żwawo przyspieszać, kręcić się powyżej 3 tyś obrotów, nie wywalać błędów po użyciu kickdown. No i ma równo chodzić, bez cykania. Skrzynia ma nie szarpać i nie przeciągać biegów.
Jak skończysz jazdę próbną to nie gaś jej tylko ją wkręć na lekko ponad 3 tyś, jak się wkręci to ok, jak nie to znaczy, że łapie tryb awaryjny. Najlepiej podpiąć pod kompa, wtedy widać czy coś się dzieje albo się działo.
Jak skończysz jazdę próbną to nie gaś jej tylko ją wkręć na lekko ponad 3 tyś, jak się wkręci to ok, jak nie to znaczy, że łapie tryb awaryjny. Najlepiej podpiąć pod kompa, wtedy widać czy coś się dzieje albo się działo.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
no ale to jak w palnik dajesz jak kopci na wolnych to już nie jest dobrze Teraz śnieg leży to same driftowe talenty na ulicach
Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, o 19:57 przez kid, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Głowica i symbol silnika na "cito"
To są głowice do Twojego pieca, wg podanego nr vin:tomemel pisze:Panowie potrzebna szybka pomoc, czy zamiast głowicy o nr 6120160801 może być 6120102120?
pytanie 2, gdzie się znajduje symbol silnika np(OM 612)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
ps.ewentualnie jakim nr-em można zastąpić nr 6120160801.
Chodzi o moje auto z podpisu.
Nr mojego silnika to 6120110201, proszę o pomoc w dobraniu głowicy.
A 612 010 14 20
A 612 010 20 20
A 612 010 23 20
Nr silnika wybity na lewym bloku na dole. Ogólnie mocno niedostępny.
Ta co podałeś to od 211stki jest chyba.
kolego zibi2210 odnośnie mojej kostki to z zewnątrz wygląda całkiem dobrze nie przyszłoby mi na myśl że może być z nią coś nie tak ale jak już coś wynikło to jak miałbym się za nią zabrać wymienić całą wiązkę trzeba czy przelutować odcinek przewodów z kostką lub same przewody
no i wogóle czy taka kostka jest do kupienia?
no i wogóle czy taka kostka jest do kupienia?
czyli rozumiem, że 2,2 cdi powinno przyspieszać podobnie jak 2,9 td skoro oba maja 300 Nm ?
i czy w 2,2 cdi tez tak pompy leją jak w 2,9 td - to też norma ?
i czy w 2,2 cdi tez tak pompy leją jak w 2,9 td - to też norma ?
Osuszanie terenu, Przyłącza wod-kan., sieci wod-kan. Minikoparka, Zachodniopomorskie. Szczecin.
http://www.jrn.pl
http://www.jrn.pl
Dobrze dedukujesz.Kostki lub wiązki poszukaj na Allegro lub na forum.siwek775 pisze: przelutować odcinek przewodów z kostką lub same przewody
no i wogóle czy taka kostka jest do kupienia?
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Kiepsko szukasz.Zadzwoń do gościa i się dowiedz czy w tej wiązce jest ta kostka a jak nie to czy takią posiada. http://allegro.pl/mercedes-w210-fl-2-2c ... 02595.html . http://allegro.pl/instalacja-silnika-2- ... 32774.html . http://allegro.pl/mercedes-w210-w-210-3 ... 29944.htmlsiwek775 pisze:allegro przeszukane kostki jak i wiązki brak
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
zibi wielkie dzięki za pomoc faktycznie tego nie doszukałem byłem bardziej nastawiony na nową kostkę i wlutowanie w instalację
a tak przy okazji sugerowano mi też niedziałajace klapki w kolektorze - jak mógłbym sprawdzić ich działanie bez rozbierania kolektora , mam zdjęte osłony widzę szynę do regulowania położeniem klapek ale co dalej- jest jakaś szybka metoda aby sprawdzić czy wogóle klapki jak i silniczek je regulujący są sprawne
dodam że auto nie dymi
a tak przy okazji sugerowano mi też niedziałajace klapki w kolektorze - jak mógłbym sprawdzić ich działanie bez rozbierania kolektora , mam zdjęte osłony widzę szynę do regulowania położeniem klapek ale co dalej- jest jakaś szybka metoda aby sprawdzić czy wogóle klapki jak i silniczek je regulujący są sprawne
dodam że auto nie dymi
Proponuję skoncetrować się na naprawie instalacji skoro przy jej poruszaniu przepływka działa.Dopiero po wymianie jeśli to nie pomoże szukać dalej.siwek775 pisze:zibi wielkie dzięki za pomoc faktycznie tego nie doszukałem byłem bardziej nastawiony na nową kostkę i wlutowanie w instalację
a tak przy okazji sugerowano mi też niedziałajace klapki w kolektorze - jak mógłbym sprawdzić ich działanie bez rozbierania kolektora , mam zdjęte osłony widzę szynę do regulowania położeniem klapek ale co dalej- jest jakaś szybka metoda aby sprawdzić czy wogóle klapki jak i silniczek je regulujący są sprawne
dodam że auto nie dymi
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości