Strona 1 z 1

w210 2.2d różna prędkość maksymalna zależnie od egzemplarza

: 28 lip 2011, o 23:06
autor: lukaszw210
Od jakiegoś czasu szukam, ale nie znalazłem odpowiedzi. Oficjalnie 2.2 dieselek w W210 osiąga prędkość maksymalną mniej więcej około 180km/h. Znalazłem 2 filmiki na youtube jak 2.2d wyciąga licznikowe 205-210km/h. Na innych filmikach na pełnych obrotach leci ok 180 km/h. W jakimś temacie pewien forumowicz pisał, że jego 2.2d leci ponad 200 potwierdzone gps. Również moja e klasa licznikowo wyciąga ok 210(dawno temu na autobanie). Dodam, że moja jest po taxi w automacie. Różnią się jakimś przełożeniem w skrzyni?

: 28 lip 2011, o 23:21
autor: kakadu
E 220 Diesel 2155 cm³ R4 70 kW (95 KM) 150 Nm przy 3100 obr/min 180 [177] 1995–1998

Tyle fabryka ,a reszta to życie.Stan techn auta -to ma wpływ czy pojedziesz 180 czy 200 .Obciążenie auta ,teren w jakim się porusza ,paliwo i wiele innych czynników .

: 28 lip 2011, o 23:39
autor: merlin
Fabrycznie jest tak jak niżej, a w rzeczywistości to różnie mówią podobno 200 idzie.Ja tylko raz,albo dwa rozpędziłem sie na autostradzie do prędkości maxymalnych, w celach testowych.

W skrzyni manualnej 5-ce:
Gear transmission I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,81; R. 4,27
Differential ratio 3,23
Maximum speed 180 km/h
Accelerations 17,0 s

W automacie 4-ce:
Gear transmission I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67
Differential ratio 3,64
Maximum speed 177 km/h
Accelerations 17,4 s

W automacie 5-ce:
Gear transmission I. 3,93; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; V. 0,83; R. 3,10
Differential ratio 3,64
Maximum speed 177 km/h
Accelerations 17,4 s

: 29 lip 2011, o 00:02
autor: jedrek1980
Kolego znaczenie ma rozmiar koła czy opony, ale gps potwierdza prędkość.Silniczek 2.2d to jest dobry osiołek który telepie się wiele setek kilometrów, mimo że osiągami nie zachwyca da się go polubić.Tani w eksploatacji, a i luckas nie taki straszny spalanie też przyzwoite.A do wyścigów to inne jednostki.

: 29 lip 2011, o 00:22
autor: lukaszw210
Merlin, a jak twój idzie? 0-100 i vmax? Ja jutro zmierze przyspieszenie w swoim, ale myślę, że lepiej będzie zmierzyć 20-120. Bo każdy inaczej startuje :) A tak przy okazji zapytam, czy szarpnięcia przy zmianie biegu są normalne w tym modelu, gdy się mocniej przyspiesza? Najbardziej chyba szarpie z 1 na 2. Czuć taki skok do przodu :) Jak jadę łagodniej to nic nie szarpie. I jeszcze jedno, jadąc na 5 lub na 4 przy obrotach ok 2500 obroty falują i lekko podszarpuje. Czy może coś się poważnego dziać?

: 29 lip 2011, o 00:31
autor: merlin
mam manual 5-ka wiec dane jak wyzej od normy nie odbiega, jechałem na autostradzie raz albo 2 testowo te 180,
-ciśnienie sprężania pomierzone jak wymieniałem świece żarowe- fabryczne normy w okolicy 3 Mpa na każdy gar
-wykres z hamowni mojego auta niżej, moc auta na hamowni wyszła 96,4 KM, świadczy to o bardzo dobrej kondycji w jakiej znajduje się silnik.(wymiany oleju, zużycie itp)
-teraz mam przebieg 294 tys km, na 3-jce ma dobrą elastyczność i nieźle wgniata w fotel (jak na swoje 95KM), Mistrzem sprintu spod świateł jednak nie jest.
Obrazek

[ Dodano: 2011-07-29, 00:38 ]
lukaszw210 pisze:czy szarpnięcia przy zmianie biegu są normalne w tym modelu, gdy się mocniej przyspiesza? Najbardziej chyba szarpie z 1 na 2. Czuć taki skok do przodu :)
Może poduszki tylniej belki, albo jesli masz automat to zaczynaja sie z nim problemy. U mnie zadne szarpanie autem nie wystepuje.

: 29 lip 2011, o 04:15
autor: tonidriver
widze merlin masz w końcu zwolenników swojego silnika :mrgreen:

: 29 lip 2011, o 06:18
autor: jarecki500
osiołki zawsze były najbardziej żywotne :)
we w124 200D i w w123 200 i 220D :)

: 29 lip 2011, o 08:50
autor: DirtyHarry
U mnie podobnie jak u Merlina,licznikowe 180km/h na prostym odcinku autostrady(rozpędzał się całą wieczność :lol: ).