Wady konstrukcyjne W210

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Arch
Posty: 39
Rejestracja: 12 wrz 2011, o 13:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arch »

Gawra pisze:(...) wiec dzienny przebieg to 700 000 km dzien w dzien (...))
yyy... 700 000 km dziennie? :roll:
W202 C200 744/001A 02.95
Ex - W208 CLK 200 Kompressor 744/244A 10.97
Ex - S124 E200T 481/001 08.93
Ex - S124 200TE 068/568 12.91
Ex - W124 300D '91
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Arch pisze:
Gawra pisze:(...) wiec dzienny przebieg to 700 000 km dzien w dzien (...))
yyy... 700 000 km dziennie? :roll:
Zauwaz Kolego, ze to Frank podal takie info :?:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

merlin pisze:Budynie są praktycznie niesprzedawalne, po kilku latach przebieg 700 tys nie powinien dziwic, zmęczenie materiału daje o sobie znac jakiekolwiek bys zastosował standardy, dochodzenie do ładu z takim autem.. szkoda prądu, można to podpiąć pod wadę konstrukcyjną,
- duża podaż aut nadmiernie eksploatowanych w trudnych warunkach - taxi, brak na rynku aut od prywatnych właścicieli,szczególnie diesel
Jestes mistrzem po prostu ;-)

To, ze okular czesto jest uzywany na taxi to dobrze o nim swiadczy. Skad pomysl, ze to wada konstrukcyjna...
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

kichcio pisze:To, ze okular czesto jest uzywany na taxi to dobrze o nim swiadczy. Skad pomysl, ze to wada konstrukcyjna...
Nie napisałem że to wada konstrukcyjna, tylko wadą jest duża podaż na rynku aut mocno wyeksploatowanych z taką przeszłością, vide mój post powyżej... (ze zrozumieniem ;-) )
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Przy takiej popularnosci auta to oczywiste.
Nigdy znalezienie uzywanego auta w dobrym stanie nie jest latwe.
Doskonale rozumiem co napisales, ale mam wrazenie, ze oczekujesz tego, ze np. handlarze aut przestana byc handlarzami;)
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

kichcio pisze:Nigdy znalezienie uzywanego auta w dobrym stanie nie jest latwe.
Jest łatwe ale nie w tych pieniądzach w których my szukamy.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

tonidriver pisze:Jest łatwe ale nie w tych pieniądzach w których my szukamy.
To chyba puenta. U Niemca za 6000-8000 eur można SPOKOJNIE kupić W210 z przebiegiem do 170 tyś i nienagannym stanem technicznych. Pytanie tylko kto chce tak drogo? Tylko ci, którzy chcą kupić W210 i nie są z przypadku.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Jem rdzę
Posty: 52
Rejestracja: 10 maja 2011, o 20:04
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jem rdzę »

Frank pisze:
Inna sprawa znam człowieka, który sprowadził auto z Niemiec W211 2006 rok z przebiegiem uwaga 1200000tyś km. Później ktoś kupi i będzie miał na szafie wiele mniej, poczym stwierdzi, że Mercedesy są awaryjne
Ile on dał za niego? Z 1000 euro będzie?
W210 E220D 95 KM 1996r.
Sedan
Awatar użytkownika
vax
Posty: 333
Rejestracja: 4 paź 2008, o 23:26
Lokalizacja: wwa

Post autor: vax »

Dorzuce swoje uwagi i spostrzeżenia:
1. Rdza
2. Pękająca deska przy czujniku klimy
3. Przepalajace sie żarówki z tyłu
4. Problemy nagrzewania CDI (jak nie dogrzewacz elek. to webasto)
5. Jeszcze raz rdza ;-) tego niestety wybaczyć nie moge :!:
6. Urywajace sie kielichy w przednim zawieszeniu
7. Pękające oryginalne sprężyny tył (dolne ostatnie uzwojenia)
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

7. Pękające oryginalne sprężyny tył (dolne ostatnie uzwojenia)
z przodu to też normalka
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
mipe
Posty: 26
Rejestracja: 17 cze 2011, o 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mipe »

Po trzech miesiącach użytkowania powychodziło parę rzeczy, takich standardowych:
- pękająca deska rozdzielcza
- problem z żarówkami z tyłu (już załatwiony)
- opornie działający szyberdach
- brak paru pikseli na wyświetlaczu
Ale ogólnie na nic wielkiego nie narzekam (no, poza wymianą alternatora i antenki telefonu zjedzonej przez kota...) i cieszę się dokonanym wyborem :))
fred
Posty: 327
Rejestracja: 23 sty 2011, o 22:40
Lokalizacja: CB

Post autor: fred »

ta deska pęka wam w po liftach czy przed??
malyjunak
Posty: 149
Rejestracja: 27 gru 2009, o 16:44
Lokalizacja: Trzcianka/Piła

Post autor: malyjunak »

Pęknięcia sprężyn to chyba normalne w tych rocznikach i nic nie jest wieczne na naszych pięknych równych drogach ;-)
W210 E300 TURBODIESEL 98' AVANTGARDE
mipe
Posty: 26
Rejestracja: 17 cze 2011, o 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mipe »

fred pisze:ta deska pęka wam w po liftach czy przed??
U mnie przed liftem. W trzech miejscach mam pękniętą.
Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 671
Rejestracja: 3 lis 2010, o 21:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Post autor: seburaj »

w Rowerze tez deski pękają ? 8-)
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości