yyy... 700 000 km dziennie? :roll:Gawra pisze:(...) wiec dzienny przebieg to 700 000 km dzien w dzien (...))
Wady konstrukcyjne W210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zauwaz Kolego, ze to Frank podal takie infoArch pisze:yyy... 700 000 km dziennie? :roll:Gawra pisze:(...) wiec dzienny przebieg to 700 000 km dzien w dzien (...))
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Jestes mistrzem po prostu ;-)merlin pisze:Budynie są praktycznie niesprzedawalne, po kilku latach przebieg 700 tys nie powinien dziwic, zmęczenie materiału daje o sobie znac jakiekolwiek bys zastosował standardy, dochodzenie do ładu z takim autem.. szkoda prądu, można to podpiąć pod wadę konstrukcyjną,
- duża podaż aut nadmiernie eksploatowanych w trudnych warunkach - taxi, brak na rynku aut od prywatnych właścicieli,szczególnie diesel
To, ze okular czesto jest uzywany na taxi to dobrze o nim swiadczy. Skad pomysl, ze to wada konstrukcyjna...
E 220 CDI '01 Elegance
Nie napisałem że to wada konstrukcyjna, tylko wadą jest duża podaż na rynku aut mocno wyeksploatowanych z taką przeszłością, vide mój post powyżej... (ze zrozumieniem ;-) )kichcio pisze:To, ze okular czesto jest uzywany na taxi to dobrze o nim swiadczy. Skad pomysl, ze to wada konstrukcyjna...
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
To chyba puenta. U Niemca za 6000-8000 eur można SPOKOJNIE kupić W210 z przebiegiem do 170 tyś i nienagannym stanem technicznych. Pytanie tylko kto chce tak drogo? Tylko ci, którzy chcą kupić W210 i nie są z przypadku.tonidriver pisze:Jest łatwe ale nie w tych pieniądzach w których my szukamy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Dorzuce swoje uwagi i spostrzeżenia:
1. Rdza
2. Pękająca deska przy czujniku klimy
3. Przepalajace sie żarówki z tyłu
4. Problemy nagrzewania CDI (jak nie dogrzewacz elek. to webasto)
5. Jeszcze raz rdza ;-) tego niestety wybaczyć nie moge
6. Urywajace sie kielichy w przednim zawieszeniu
7. Pękające oryginalne sprężyny tył (dolne ostatnie uzwojenia)
1. Rdza
2. Pękająca deska przy czujniku klimy
3. Przepalajace sie żarówki z tyłu
4. Problemy nagrzewania CDI (jak nie dogrzewacz elek. to webasto)
5. Jeszcze raz rdza ;-) tego niestety wybaczyć nie moge
6. Urywajace sie kielichy w przednim zawieszeniu
7. Pękające oryginalne sprężyny tył (dolne ostatnie uzwojenia)
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Po trzech miesiącach użytkowania powychodziło parę rzeczy, takich standardowych:
- pękająca deska rozdzielcza
- problem z żarówkami z tyłu (już załatwiony)
- opornie działający szyberdach
- brak paru pikseli na wyświetlaczu
Ale ogólnie na nic wielkiego nie narzekam (no, poza wymianą alternatora i antenki telefonu zjedzonej przez kota...) i cieszę się dokonanym wyborem )
- pękająca deska rozdzielcza
- problem z żarówkami z tyłu (już załatwiony)
- opornie działający szyberdach
- brak paru pikseli na wyświetlaczu
Ale ogólnie na nic wielkiego nie narzekam (no, poza wymianą alternatora i antenki telefonu zjedzonej przez kota...) i cieszę się dokonanym wyborem )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości