pomocy-dlaczego mój okular niechce jechać

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

perspektiv
Posty: 3
Rejestracja: 2 kwie 2008, o 10:41
Lokalizacja: poznań

pomocy-dlaczego mój okular niechce jechać

Post autor: perspektiv »

Witam tych co tylko czytaja ale przedewszystkim tych co mi pomoga.
od jakiegoś tygodnia mój MB dostaje jakiś dziwnych objawów.
jade a on niechce przełączać biegów,licznik nie pokazuje predkości a na dodatek na liczniku wyświetla się cała masa komunikatów aż wkońcu silnik gaśnie i komputer sam się resetuje.po restarcie kompa nie zawsze chce odpalić.
jest to wersja Avangarde z silnikiem 2,9TD "96r. elektroniki pełno i niewiadomo za co się wziąś.byłem na sprawdzeniu kompa ale gościu stwierdził że jest dobrze ibłedów nie pokazuje i mam sie pojawić u niego jak stane to on wtedy może coś powie.
POMOCY!!!!!!
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2008, o 13:33 przez perspektiv, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kompressor
Posty: 527
Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
Lokalizacja: Okolice Goleniowa

Post autor: kompressor »

Troche więcej informacji:
czy to diesel czy benzyna?
jakie komunikaty?
perspektiv
Posty: 3
Rejestracja: 2 kwie 2008, o 10:41
Lokalizacja: poznań

Post autor: perspektiv »

Tak jak pisałem 2,9TD Avangarda
komunikaty od ABS , ESP itp
wszystko co możliwe i to jeszcze po niemiecku
Awatar użytkownika
kompressor
Posty: 527
Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
Lokalizacja: Okolice Goleniowa

Post autor: kompressor »

jak masz komunikaty od ABS to sprawdz :
akumulator
czujniki przy kolach
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

poproś tego speca co ci podpinał tester, by odczytał pamięć błędów sterownika ABS/ESP, a nie tylko silnika. Na pewno tam błędy są zapisane. Zapamiętaj kody błędów i podaj je - wtedy nie będziemy radzili po omacku.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
jędrek
Posty: 15
Rejestracja: 3 mar 2008, o 21:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jędrek »

MIŁEM PODOBNE OBJAWY :NIE PRZEŁANCZŁ BIEGÓW ,LAMPKI ABS,ETS, I CZEREWONA OD RECZNEGO ,NIE POKAZYWAL PREDKOSCIOMIERZ.
POJECHALEM NA KOMPUTER I FACHPOWIEC PO PODŁACZENIU POGRZEBAL W SKRZYNCE Z KOMPUTERAMI I PONOWNYM SKASOWANI BLEDÓW JEST WSZYSTKO OK
KOSZT 70ZŁ



MB W210 290TD 97r
Awatar użytkownika
mark
VIP
Posty: 274
Rejestracja: 16 lut 2008, o 04:53
Lokalizacja: Kluczbork

Post autor: mark »

jędrek pisze:MIŁEM PODOBNE OBJAWY :NIE PRZEŁANCZŁ BIEGÓW ,LAMPKI ABS,ETS, I CZEREWONA OD RECZNEGO ,NIE POKAZYWAL PREDKOSCIOMIERZ.
POJECHALEM NA KOMPUTER I FACHPOWIEC PO PODŁACZENIU POGRZEBAL W SKRZYNCE Z KOMPUTERAMI I PONOWNYM SKASOWANI BLEDÓW JEST WSZYSTKO OK
KOSZT 70ZŁ



MB W210 290TD 97r
Witaj jędrek , mam pytanie czy usterka była w module w skrzynce komputerów o którym pisałem Ci TUTAJ , czy też w innym :?: , taka informacja może się przydać w przyszłości ( oby nie za często ) 8-)

Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
jędrek
Posty: 15
Rejestracja: 3 mar 2008, o 21:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jędrek »

dokładnie tak jak na fotce . ale niewiem co on w tym module zrobił???? ale jest ok.
grzesiekx
Posty: 56
Rejestracja: 17 lut 2008, o 21:40
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: grzesiekx »

Miałem coś podobnego i okazało sie ze w skrzynce tam gdzie komputer, jest taka podstawka na przekaźniki i w niej jakieś ścieżki sie popaliły i nie było wystarczającego przejścia i czasami wariował, wymieniłem i wszystko wróciło do normy koszt ten podstawki to około 250 zl.

Pozdrawiam.
Obrazek
W211 E320 '02
S203 C320 '02
W202 C200 '00
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
Paola1987
Posty: 1
Rejestracja: 21 paź 2008, o 11:47
Lokalizacja: nikąd

Post autor: Paola1987 »

luki79, Witam mam Mercedesa E klasę 290 TD 96rok automat i mam spory problem podczas jazdy wyświetla mi sie ETS ABS i czasami przez to samochód mi gaśnie bądź nie przerzuca biegów dopiero pa paru sekundach jak wskazówka obrotomierza jest na 4tyś obrotów to nim szarpnie i dopiero wszystko gra a następnym problemem jest że sam sobie gaśnie ale przed pokazuje kontrolkę z oleju chociaż olej jest w normie mechanik powiedział mi że to może być pompa olejowa lub jakieś czujniki ale nie jest pewny ale stwierdził że nie jest możliwością żeby dizel tak sam sobie gasł ostatni moj przypadek na światłach sam zgasł i klapa
luki79
VIP
Posty: 250
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:45
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: luki79 »

Paola1987, ciężko wyrokować, ja jednak nie stawiałbym na pompę oleju. Pierwsze co sprawdź to ładowanie akumulatora oraz masy między akumulatorem-silnikiem-karoserią. Następnie sprawdź moduł, który się znajduje po prawej stronie przestrzeni silnikowej, tam gdzie wszystkie sterowniki. To pierwszy licząc od reflektora, sprawdź czy nie ma zimnych lutów na ścieżkach.
Odczytaj pamięć błędów sterownika silnika, skrzyni biegów i układu ABS - może któreś błędy się powielają w tych sterownikach, więc od usunięcia właśnie tych bym ewentualnie zaczął.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości