Shell V-Power Diesel

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

kichcio pisze: Nawet moja siostra zauwazyla, ze gdy tankuje swoj samochod na Statoil to na tym samym paliwie jest wiekszy zasieg, niz przy tankowaniu na Neste... choc moze to tylko odczucia ;)
Ja na gazie z Statoila zazwyczaj mam spalanie niższe niż w przypadku innych stacji.

Pozdrawiam,

nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
Adrianool
Posty: 78
Rejestracja: 16 sie 2009, o 10:50
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Adrianool »

nonmaximus, racja ja taksamo mam gaz ze statoil droższy ale lepszy wydajniejszy , drożej zaplacisz dalej pojedziesz i tak wyjdzie na to sam ojak bys tankowal gdzies na tanszej stacji.
MERCEDES W210 E280 98r
Awatar użytkownika
czechoj
VIP
Posty: 97
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 18:12
Lokalizacja: DOL

Post autor: czechoj »

z gazem jest nieco inaczej, ale paliwa w Polsce i tak są od ORLENU i Lotosu, jakość na stcjach zalezy od uczciwości pośredników, ajentów i pracowników stacji
320 CDI 02`
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 513
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 »

mathias pisze: shell zawsze słynął z dobrego paliwa,aż dziw bierze że coś sie przytrafiło.nie zbadane są wyroki...
Shell pewnie tak, tylko, że są też najemcy tych stacji, a to już są polaczki co próbują ochrzcić te paliwo. :evil:
Na necie jest lista skontrolowanych stacji, i w tych firmowych nieprawidłowości były min. na paru stacjach shella.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

nie ma zadnej reguly, bo shell shellowi nierowny, zalezy od miasta. ja np. tankuje na malej brzydkiej stacji cpn, ktora zaopatruje glownie ciezarowki spedycyjne, a paliwo leje dlatego, ze stacja jest mojego przyjaciela i wiem jak dba o jakosc paliwa, bo by nie zarobil na chleb po prostu.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

A przyjaciel wie co mu przywioza,przewoznicy chca zyc cpn-iarz chce zyc a koszty ponosi klient :-|
E 270 CDI 2000r, lift, manual
mathias
VIP
Posty: 199
Rejestracja: 14 lut 2008, o 22:42
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mathias »

noc pisze:Po przygodzie na stacji Shell kiedy chwała Bogu zatankowałem tylko 20l. i wylałem bo zaczął po prostu stawać ,tankuję tylko na Orlenie.
bo "noc" może nie byłeś na właściwej stacji Shell
http://www.youtube.com/watch?v=MJeA-yTHyxI
;-)
S210 2.2 CDI AVANTGARDE 2000 ; Smart Fortwo 0.6 Turbo 2001
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Stacja jest niedaleko warsztatu.Ajenta znam, czasem już o 8:30 jest nieciekawy.
Przy tej przygodzie dałem mu próbkę paliwa spuszczoną z baku.Długo twierdził, że centrala nie nadesłała odpowiedzi i żebym go nie nachodził.Wreszcie dałem sobie i jemu spokój,ale już tam
nie tankuję.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
BREAKE220D
Posty: 94
Rejestracja: 28 maja 2009, o 23:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BREAKE220D »

A ja latem zatankowałem na BP u siebie we Wrocku i to BP ULTIMATE. Po przejechaniu niespełna dwustu kilometrów trzeba było wymienić i filtr i paliwo.
MB 220D '97
ELEGANCE - WDB2100041A321849
VW NB 2.0i '99
www.newbeetle.fora.pl
Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

Co do paliwa, jest różnica i to duża, zatankowałem pełny bak to vw tourana mojej mamy, 1,9tdi 105KM, auto całkiem inaczej chodziło, dużo lepiej przyśpieszało, byłem bardzo miło zaskoczony, ale był jeden minus...sprawdziłem spalanie na komputerze to auto spalało ok. 1,5 litra więcej, niż na zwykłym paliwie, ale to chyba dlatego, że czerpałem przyjemność z jazdy:) Do 290TD nie tankuje V-power, bo mu nic nie da, ale w 320CDI możesz poczuć różnicę, tak jak koledzy mówili wcześniej, najlepiej spróbować i będziesz wiedział, jak spróbujesz to na pewno autu się nic nie stanie, a będziesz bogatszy o własne doświadczenia co do stosowania tego paliwa :) Pozdrawiam
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
Awatar użytkownika
Mieteksietek
Posty: 265
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 20:55
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mieteksietek »

Zatankowalem przypadkiem v-power na shelu za 4.28... ekstra kosztuje 3.78
I dla mnie roznica jest diametralna...To ze lepiej smiga, i ma wieksza moc to tlumacze sobie ze to kwestia sugesti, ale jednak widoczne jest to ze naprawde mniej kopci, o wiele lepiej odpala na zimnym i praca silnika jakas kulturalniejsza sie zrobila. A co najbardziej mnie zdziwilo i nie wiem czy ropa ma na to wplyw to przestaly falowac obroty na cieplym silniku
Mercedes E 220 2,2 CDI
WDB2100071B393905
kamelOne
Posty: 6
Rejestracja: 10 gru 2009, o 15:53
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kamelOne »

Jeśli chodzi o diesla z shella to w 3.2cdi nie odczułem różnicy w mocy w porównaniu z orlenem, jedynie to kilkanaście do kilkudziesięciu km wiecej przejechane na zbiorniku. Jesli chodzi o benzynkę to tankując silnik wysokoobrotowy jaki był zainstalowany w moim gsxr różnica była wyraźna i w mocy i w przebiegu.
MB W210 E320cdi avantgarde 2000
WDB2100261B082060
paco-kart
Posty: 5
Rejestracja: 23 lis 2009, o 18:29
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: paco-kart »

Natomiast moje zdanie na temat paliw z wyzszej polki jest takie ze jeśli chodzi o osiągi to wątpie zeby to było zuwazone gołym okiem, ale napewno jest zauwazana o wiele wieksza kultura pracy, przerobilem to w W124 w ktorym bardzo latwo usłyszesć różnice. Osobicie polecam ON Verva na Orlanie.
Czarny Kombi E320 CDI Avantgarde '99- obecnie
Czarne Kombi E290 TD Classic '98- poprzednio
Czarn sedan 124 2.0 D '94- poprzednio
i wiele różnych bez gwiazdy
Antek_amb
Posty: 49
Rejestracja: 19 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Antek_amb »

Ja swojego e290 tankuję obecnie na Auchan, bez problemów jak narazie.
Wcześniej miałem Octavię 1.9TDI i ją zalewałem biodieslem ze stacji bliska. Również wiele kilometrów bezproblemowej jazdy.
Zamierzam wrócić do tego paliwa ale jak zrobi się cieplej na wiosnę.
'96 E290 TD Classic ASB Majonez
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

paco-kart pisze:Natomiast moje zdanie na temat paliw z wyzszej polki jest takie ze jeśli chodzi o osiągi to wątpie zeby to było zuwazone gołym okiem, ale napewno jest zauwazana o wiele wieksza kultura pracy,
V power diesel mozna wyczuc lepsza prace silnika, i lekko wiekszy power na zwyklych wolnossacych dieslach, na CDI juz nie, z tymze to paliwo ma dobroczynny wplyw na wtryski w tych silnikach.

[ Dodano: 2009-12-17, 09:41 ]
Antek_amb pisze: Wcześniej miałem Octavię 1.9TDI i ją zalewałem biodieslem ze stacji bliska. Również wiele kilometrów bezproblemowej jazdy.
Zadnych bio ;-) tylko zwykła ropa z markowej stacji, albo co jakis czas V powery,ultmate,Verva z orlenu i gold ze statoil :-D
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości