Magiczny Miksol.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
A mnie się wydaje, że mixol nie służył do smarowania wtrysków, bo w dwusuwach ich nie było, tylko gładzi cylindrów. I ciekawy jestem jak wygląda rozpylana bardzo precyzyjnie mgiełka paliwa wymieszana np. z olejem silnikowym. Przypuszczam, że wcale nie tak jak przewidzieli to konstruktorzy silnika...hammond24 pisze:miksol służył do smarowania wtrysków w czasach gdy nie było takich dodatków jak obecnie.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
okular pisze:A mnie się wydaje, że mixol nie służył do smarowania wtrysków, bo w dwusuwach ich nie było, tylko gładzi cylindrów. I ciekawy jestem jak wygląda rozpylana bardzo precyzyjnie mgiełka paliwa wymieszana np. z olejem silnikowym. Przypuszczam, że wcale nie tak jak przewidzieli to konstruktorzy silnika...hammond24 pisze:miksol służył do smarowania wtrysków w czasach gdy nie było takich dodatków jak obecnie.
Nie tylko gładzi ale równiez łozysk korbowodowych i głównych
, w dwusuwach były łózyska toczne , a nie slizgowe, własnie z tego powodu , ze były słabo smarowane .
A czy można to gdzieś przeczytać, np. na stronie producenta? To, co było potrzebne w czasach, gdy zawartość oleju napędowego w oleju napędowym była niewielka, w przypadku obecnych silników może poważnie zaszkodzić. A przecież wszystkie te sposoby na "ulepszanie" paliw pochodzą właśnie z tamtych śmiesznych czasów.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
-
- VIP
- Posty: 238
- Rejestracja: 9 sty 2010, o 23:53
- Lokalizacja: Szczecin
W tamtych śmiesznych czasach paliwa były o niebo leprze jakościowo od dzisiejszych, wystarczy porównać skład wsadu naftowego w finalnym produkcie. Niejednokrotnie dzisiejszy diesel ma w sobie 35% diesla, ciekawe co stanowi resztę. Niestety w tej materii eksperci trzymają się mrem i pary z gęby nie puszczą poza oficjalnym dopuszczalnym procentowym dodatkiem biokomponentów.okular pisze:A czy można to gdzieś przeczytać, np. na stronie producenta? To, co było potrzebne w czasach, gdy zawartość oleju napędowego w oleju napędowym była niewielka, w przypadku obecnych silników może poważnie zaszkodzić. A przecież wszystkie te sposoby na "ulepszanie" paliw pochodzą właśnie z tamtych śmiesznych czasów.
jedyna różnica totroszkę ciszej pracuje.
i tu jest sedno sprawy jest ciszej bo ma lepsze smarowanie.... brawo za eksperyment.....
i tu jest sedno sprawy jest ciszej bo ma lepsze smarowanie.... brawo za eksperyment.....
Pozdrawiam mechaniorow, byly pracuś z ASO MB obecnie kierownik zestawu 56-cio kolowego.... kiedyś W123 230C, W123 230E, S124 230E, S210 300TD. Obecnie W169 160 CDI Classic. Smart fortwo 0,8 CDI i S210 240 99' Avangarde WDB2102611B008510
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
... a lepsze smarowanie, to dłuższe życie wtryskiwacza.robo pisze:...jest ciszej bo ma lepsze smarowanie...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości