Shell V-Power,czy warto?!

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

po wizycie na shellu(szczecin, wojska polskiego) do roboty miałem pompę. dlatego już każdego shella omijam.
tankuje na bp. problemów nigdy nie mam. tankuje ultimate diesel. tylko dlatego, że silnik chodzi ciszej i "lżej" i może czyści tam układ wtryskowy w jakiś sposób ale tego nie wiem. Dla mnie lepsza kultura pracy silnika i jest zauważalne. poza tym nie zauważyłem innych zmian.

[ Dodano: 2013-08-10, 21:31 ]
znajomy lał na shellu benzynę i miał problemy.
PhantomASA1
Posty: 360
Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

shell

Post autor: PhantomASA1 »

ralfi89 pisze:po wizycie na shellu(szczecin, wojska polskiego) do roboty miałem pompę. dlatego już każdego shella omijam.
tankuje na bp. problemów nigdy nie mam. tankuje ultimate diesel. tylko dlatego, że silnik chodzi ciszej i "lżej" i może czyści tam układ wtryskowy w jakiś sposób ale tego nie wiem. Dla mnie lepsza kultura pracy silnika i jest zauważalne. poza tym nie zauważyłem innych zmian.

[ Dodano: 2013-08-10, 21:31 ]
znajomy lał na shellu benzynę i miał problemy.
----Tak po jednym tankowaniu pompa siadła?!Jaka była tego przyczyna,co się z nią stało?
phantom WDB210004 1A 148308
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

tankowałem na początku listopada. temperatura spadła. pod koniec miesiąca zaczęły się cyrki. epc, dym, 15km/h. takie coś padło od kąta wtrysku, taki tłoczek. ale to było 2-3 lata temu. tam gdzie robiłem powiedzieli mi, że to od paliwa.
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Nie tankuje V Power bo po co. :)
Tankuję normalnego Shell Fuel Save w Niemczech a w Polsce na Orlenie.Jedyny +efekt to taki że z Niemiec do Polski pali trochę mniej. ;)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

Odpowiadając na pytanie...

NIE WARTO
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

Aikas, dokładnie, bo po co przepłacać :)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Awatar użytkownika
sat-mar
Posty: 67
Rejestracja: 16 maja 2008, o 11:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sat-mar »

heheheheh - nie wiem czy wiecie ale cysterny tankują u nas w Polsce i jadą do stacji przygranicznych w Niemczech , jakość paliwa ta sama tyle że w euro a firma ma już swoje specyfiki i dodaje dodatki i uszlachetniacze- polepszacze we własnym zakresie , uznaniu.
Taka to różnica
MB 320CDI
yellowstone2012
Posty: 1388
Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yellowstone2012 »

A my wczoraj z kumplem robiliśmy mu przeprowadzkę i pożyczył od szwagra fiata ducato 1.9 D. Samochód był zamulony jak stawy Jana po królewskich karpiach, kumpel stwierdził, że zaleje mu na staoilu dieselgold i poważnie auto się odmuliło, przestało szarpać i zaczęło lepiej jeździć.
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

yellowstone2012, albo kolega dał w palnik i pajęczyny wydmuchał :hyhy:
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

czort wie co on tam w baku wczesniej miał - jak kolega wyzej pisał drozsze o szumnej nazwie paliwo to to samo paliwo z dodatkami .
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Damian86 w210 pisze:albo kolega dał w palnik i pajęczyny wydmuchał
dokładnie - dodatkowo wlanym do zbiornika paliwem rozcieńczył gnojówkę jaka tam pływa z nagromadzoną wodą włącznie i silnik zaczął pracować na mieszaninie paliwa z wodą a nie wody z paliwem.
Właśnie zaczyna się sezon na psioczenie na jakość paliw.
W dzień +25*C, w nocy +5*C, do tego notorycznie pusty zbiornik i pała z fizyki w podstawowej gdzie na lekcjach mówili o 3 stanach skupienia wody.
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

sat-mar pisze: ...cysterny tankują u nas w Polsce i jadą do stacji przygranicznych w Niemczech...
Jeżeli piszesz o V Power, to przekręt zaje...sty. To jedyne paliwo, które do Polski przyjeżdża z zachodu, ponieważ jest w pełni syntetyczne (robią z gazu ziemnego). Jeżeli niemcy je "chrzczą" kupując u nas cysterny, to ciekawe co przyjeżdża do nas?
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Leonidas79 pisze:To jedyne paliwo, które do Polski przyjeżdża z zachodu,
nie wiem gdzie Ty to przeczytałeś ale nie powielaj tych poglądów...
Jest taki czynnik jak koszty transportu a te w przyp. kołowego są gigantyczne.
Jedyne paliwo które jest przywożone do PL to LUKOIL który transportem kolejowym przywozi to bezpośrednio do Polski lub indywidualny import prywatny gdzie na własną rękę cysterny jeżdżą kilkadziesiąt km w głąb "rosji" po paliwa i wracają.
Wszelkie pozostałe paliwa sprzedawane w PL pochodzą od 2 polskich wytwórców: ORLEN i Lotos.
Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

Gdy tak czytam dywagacje i wątpliwości na temat paliwa to coraz bardziej się utwierdzam że dobrze zrobiłem kupując woła roboczego TD zamiast CDI (nie urażajac włascicieli oczywiście). Wniosek nasuwa się taki: syf w paliwie, mniejszy lub większy, jest na każdej stacji. Pozostaje tylko kupowac tam gdzie taniej i są kolejki pod dystrybutor.
Co do samego Shella, to znam pare osób które tankują tylko i wyłącznie na danej stacji Shella. Jednak znam też osoby które tankują tylko i wyłącznie na konkretnym Statoilu czy Orlenie. Jedna stacja Shella może mieć rzeczywiście "mało zasyfione" paliwo, ale inna będzie psuć opinie o tej marce. Uważam osobiście że bezowocne będą dyskusje na temat tego czy Shell jest dobry czy nie, gdyż w przypadku jakości paliwa nie powinien być ten temat omawiany w zasięgu ogolnopolskim. Wszystko zależy na jakiej stacji się tankuje. Dostawca paliwa juz schodzi na dalszy plan i jest raczej bez znaczenia.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

Piasek pisze:nie wiem gdzie Ty to przeczytałeś ale nie powielaj tych poglądów...

Jest taki czynnik jak koszty transportu a te w przyp. kołowego są gigantyczne.
A słyszałeś o tankowcach, to takie statki znacznie większe od pociągów.

Informacja ze strony Schell:

Unikalne właściwości paliwa Shell V-Power Diesel nowej generacji to efekt wykorzystania technologii GTL - Gas to Liquid. Technologia ta pozwala na przetworzenie gazu ziemnego do postaci paliwa diesel o niezwykłej czystości chemicznej i dużo lepszych parametrach użytkowych. Shell V-Power Diesel to pierwszy olej napędowy oferowany klientom stacji, który wykorzystuje technologię paliw syntetycznych. Osiągnięta dzięki tej technologii jakość, w tym wysoka liczba cetanowa, sprawia, że paliwo GTL spala się bardziej wydajnie w porównaniu z konwencjonalnym dieslem.

Shell V-Power Diesel z GTL zastępuje dotychczasową generację tego paliwa na stacjach Shell w Polsce i już od początku kwietnia jest dostępny dla klientów w całej Polsce.


Myślisz, że robią to w Płocku? Może w Gdańsku? :hyhy:
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości