e300td cieknące paliwo

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

markus
Posty: 31
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 11:56
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: markus »

TataDama pisze:

Takie głuche "pup pup pup" jest i u mnie i to jest odgłos pracy pompy, identyczny dźwięk dobywał się z mojej W123, ale nigdy nie doszedłem co konretnie "pupuje", pompa była regenerowana.
raczej wydobywa sie z gornej czesci silnika ten odglos niz z okolic pompy
300 td avangarde 97'VIN WDB2102251A559957
Vasco24
Posty: 94
Rejestracja: 30 mar 2010, o 14:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Vasco24 »

Może tak jak u mnie było. Metalowy przewód wysokiego ciśnienia paliwa idący od pompy do wtryskiwacza obija o plastikową pokrywę silnika :) :hyhy:
W210 Classic 300 Turbodiesel. WDB2100251A845056
TataDama
Posty: 93
Rejestracja: 4 sty 2011, o 00:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: TataDama »

markus pisze:
TataDama pisze:
Takie głuche "pup pup pup" jest i u mnie i to jest odgłos pracy pompy, identyczny dźwięk dobywał się z mojej W123, ale nigdy nie doszedłem co konretnie "pupuje", pompa była regenerowana.
raczej wydobywa sie z gornej czesci silnika ten odglos niz z okolic pompy
Dwa tygodnie temu w końcu wziąłem się za robotę.
Wymieniłem uszczelnienia sekcji (rozciekły się "z dnia na dzień"), przewody paliwowe, wszelkie możliwe oringi w układzie paliwowym (na nowe oryginalne :wstyd: ), wspomniany zaworek i sprężynkę w pompce wstępnej, a przy okazji uszczelki pokryw pompy wtryskowej, bo się już dłuższy czas nieźle pociła.
Efekt? Kilka godzin pracy, kilka stówek w plecy, absolutnie sucha pompa i "peryferia" (aż miło patrzeć), BRAK DŹWIĘKU "pup pup pup pup". Spadku zużycia paliwa niestety nie zaobserwowałem :rotfl: Zapalanie i pęcherzyki powietrza - bez zmian.
Analizując przepływ paliwa w tym dosyć skomplikowanym układzie dochodzę do wniosku, że pęcherzyk w przewodzie pomiędzy podgrzewaczem a filtrem nie ma wpływu "na nic", oprócz samopoczucia właściciela.
Szkodzić mogą na pewno pęcherze w układzie "do i za" pompką wstępną, tam paliwo powinno być wstępnie "sprężone" w "pół obrotu" wału przy uruchamianiu silnika, jeśli jest powietrze - jest to nie możliwe. Kontrowersyjna wypowiedź? :hyhy:

Cytowanie samego siebie powinno być chyba karalne?
WDB1400571A000520
oraz: W202 200D, Micra K11, Prosiak 928S x 2
ex: W140 S350; S210 300TD; 2xW123, 2xW124, 2xW126, 3x924, 944, 106, Scorpio, 601S de Luxe i nie pamiętam :]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości