Co zrobic z takim progiem ?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
u mnie wstawienie reperaturki to koszt 250zł z konserwacją profili zamkniętych i zagumowanie i zabarankowanie nadkola, lakierowanie dodatkowo 350zł. Za wstawienie nowego progu+ konserwacje jak wyżej 350zł a lakierowanie to zależy do którego miejsca było wstawiane.
Jak czytam że ktoś to robi za 100zł to dziękuje za taką robotę.
Jak czytam że ktoś to robi za 100zł to dziękuje za taką robotę.
Jak ktoś warsztat prowadzi, pracowników zatrudnia (bhp, itp) wiadomo... Jak ci to robi zdolny koleś, w szopie ojca bo na swoją jeszcze nie ma to zdziwisz się ile za te 200zł można kupić preparatów do zabezpieczenia połowy auta a nie jakiegoś kawałka reperaturki.
Weźmie ci za to 200zł a takich "reperaturek" ogarnia w tygodniu 2 auta.
2x200zł x 4 tygodnie... za dwa lata na własną szopę zarobi albo na TIG`a + dobry pistolet lakierniczy
A tak poważnie to ten za 350zł też to robi za stówę - 250 zabiera mu Państwo...
Weźmie ci za to 200zł a takich "reperaturek" ogarnia w tygodniu 2 auta.
2x200zł x 4 tygodnie... za dwa lata na własną szopę zarobi albo na TIG`a + dobry pistolet lakierniczy
A tak poważnie to ten za 350zł też to robi za stówę - 250 zabiera mu Państwo...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
u nas w okolicy to są normalne ceny, i nikt przy zdrowych zmysłach taniej nie robi czy to szopa czy warsztat i każdy ma roboty max. Nawet sami sobie podsyłamy robotę wzajemnie jak ktoś nie ma czasu a inny akurat ma jakieś wolne okienko. takie czasy brak zdolnych ludzi do pracy a ci co potrafią zaczynają się cenić. A najbardziej podoba mi się to że wszyscy żyjemy w zgodzie, jeździmy razem na szkolenia. oby jak najdłużej.
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
i tak później wychodzi że czesiek w garażu wujka robi tę samą robotę co warsztat DROŻEJ bo i wujkowi trzeba odpalić za zajęcie garażu a i on sam za bezcen nie będzie robił... do tego dolicz czas stracony na jego popołudniowe godziny itd! podam prosty przykład: wymiana dwumasy! niby prosty temat wszyscy cenia min 300 -max 500 za dwi dni roboty. ok za namową kolegi jadę do czesia... czesio mówi że wezmie sie za to jutro... 3 dni sie brał w końcu daje mi dwumase do regeneracji (złego słowa o regenerowanej nie powiem) umówiony na 12:00 po odbiór dmumasy od niego odbieram i jade prosto (z kolegą) do serwisu i tam mi od ręki dają drugą. dojeżdzam do czesia o 17:00 i czesiu mówi że właśnie robi sobie weekend a jest piątek!!!. ok! w sobotę o 12:00 czesiu mówi że zerwał gwinty od dwumasy i nie wiem co zrobisz ale jej ci już nie przykręcę!!! Biorę kolesia jadę do serwisu (całe szczęście że pracowali w sobote do 15:00) i mówię chłopakom że gwinty wyjechały.,.. oni na to że mówili mi że tak może się stać i przysłowiowy czesiu żeby zwrócił na to uwagę!!!! no i czesiu nie zwrócił i gwinty kosztowały mnie 40zł za szt. czyli 120 zł za nastepną dwumasę z całymi gwintami!. jedziemy do czesia i mówimy mu że zjebał a on sie nie przyznaje... ok chyba sie ogarnął i załozył jak trzeba... po następnych 4 czy 5 dniach czesiu dzwoni że auto do odbioru... pytam ile? no wiesz... 400 dla mnie i 80 dla wujka za garaż... czas stracony u czesia to od poniedziałku do następnego piatku czyli prawie 2 tygodnie... polecam zastanowić sie nad lekturą...
ale nieeee!!!! przepraszam... zapomniałem że za mietki się wzięli fachowcy!!! z Doliny Wielkiej, Pszczyny górnej i innych zagłębi "fanów" motoryzacji...
nie dziwię się że "noc" już tu nie zagląda...
od kiedy to blache się spawa na zakładkę??? chyba tylko w szopach... dużo taniej i dobrze hehehehe a później lakiernikowi towaru brakuje żeby to wyrównać wszystko... już nie mówię co pokaże miernik lakieru..Piasek ma rację, szukać zdolnych magików po wioskach. Zrobią dobrze i duuużo taniej niż firma w dużym mieście.
ale nieeee!!!! przepraszam... zapomniałem że za mietki się wzięli fachowcy!!! z Doliny Wielkiej, Pszczyny górnej i innych zagłębi "fanów" motoryzacji...
nie dziwię się że "noc" już tu nie zagląda...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Zależy jakiego "czesia" się wybiera Mi "cześki" robią poprawki lakierniczego (obcierki) - żadnych problemów, jak coś nie odpowiada to poprawią bez żadnego problemu.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości