Co zrobic z takim progiem ?

Nadwozie, lakier, oświetlenie zewnętrzne.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

pawel0904
Posty: 129
Rejestracja: 29 cze 2014, o 16:27
Lokalizacja: Opole

Post autor: pawel0904 »

To trzeba bedzie pomyslec nad wymiana calego progu ale narazie chce wymienic przednie blotniki i reperaturki tylnyh blotników nie orientujecie sie ile kosztuje wstawienie takiej reperaturki ?
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

mi blacharz za wstawienie jednej reperaturki kasuje do 100zł
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

jacekm7, u Ciebie może są takie ceny,ja wstawiłem poszycie,włącznie z wymianą podpór lewarka za 200.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

no 200zł to normalna cena za wstawienie całego progu ze wzmocnieniami
jak pisałem wyżej normalna cena za wstawienie reperaturki błotnika to max 100zł za całą za z 50zł za fragment, jak ktoś kasuje wyżej to płacisz chyba tylko za renomę warsztatu albo zwyczajnie ktoś kogoś dyma
Januszek
Posty: 487
Rejestracja: 24 maja 2014, o 22:38
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Januszek »

to chyba w wielkopolsce roboczogodzina blacharza kosztuje 20 zł.... jak szybki by nie był musi 3h policzyć za próg. to jaką to ma mieć jakość ja pytam ?
Delta-P dla B200 !
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

a co to za filozofia wstawić reparaturke, odrysowujesz nową wycinasz na zakład starą, raz dwa szypcami robisz fals przykładasz reperaturkę punktowo spawasz i po robocie. Z progiem trochę więcej roboty bo trzeba odwiercać ale i tak 200 to max ile mozna za to zaplacisz.
greart
Posty: 22
Rejestracja: 14 mar 2010, o 11:44

Post autor: greart »

Nie ma nic na wieki niestety :)
conrado
Posty: 162
Rejestracja: 27 lip 2013, o 15:51
Lokalizacja: Mielec

Post autor: conrado »

Jak chcesz samemu to tarcza elastyczna. Środki do malowania kupisz w kazdym sklepie lakierniczym sprzedawca doradzi. Na youyubie masza sporo filmow co jak zrobic.
Jak masz auto dac do blacharza to lepiej jemu zlec on ma wprawe i wyjdzie taniej niz samemu.
lakmen
Posty: 2
Rejestracja: 27 kwie 2015, o 23:31
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: lakmen »

u mnie wstawienie reperaturki to koszt 250zł z konserwacją profili zamkniętych i zagumowanie i zabarankowanie nadkola, lakierowanie dodatkowo 350zł. Za wstawienie nowego progu+ konserwacje jak wyżej 350zł a lakierowanie to zależy do którego miejsca było wstawiane.
Jak czytam że ktoś to robi za 100zł to dziękuje za taką robotę.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Jak ktoś warsztat prowadzi, pracowników zatrudnia (bhp, itp) wiadomo... Jak ci to robi zdolny koleś, w szopie ojca bo na swoją jeszcze nie ma to zdziwisz się ile za te 200zł można kupić preparatów do zabezpieczenia połowy auta a nie jakiegoś kawałka reperaturki.
Weźmie ci za to 200zł a takich "reperaturek" ogarnia w tygodniu 2 auta.
2x200zł x 4 tygodnie... za dwa lata na własną szopę zarobi albo na TIG`a + dobry pistolet lakierniczy
A tak poważnie to ten za 350zł też to robi za stówę - 250 zabiera mu Państwo...
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

Piasek ma rację, szukać zdolnych magików po wioskach. Zrobią dobrze i duuużo taniej niż firma w dużym mieście.
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
lakmen
Posty: 2
Rejestracja: 27 kwie 2015, o 23:31
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: lakmen »

u nas w okolicy to są normalne ceny, i nikt przy zdrowych zmysłach taniej nie robi czy to szopa czy warsztat i każdy ma roboty max. Nawet sami sobie podsyłamy robotę wzajemnie jak ktoś nie ma czasu a inny akurat ma jakieś wolne okienko. takie czasy brak zdolnych ludzi do pracy a ci co potrafią zaczynają się cenić. A najbardziej podoba mi się to że wszyscy żyjemy w zgodzie, jeździmy razem na szkolenia. oby jak najdłużej.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

i tak później wychodzi że czesiek w garażu wujka robi tę samą robotę co warsztat DROŻEJ bo i wujkowi trzeba odpalić za zajęcie garażu a i on sam za bezcen nie będzie robił... do tego dolicz czas stracony na jego popołudniowe godziny itd! podam prosty przykład: wymiana dwumasy! niby prosty temat wszyscy cenia min 300 -max 500 za dwi dni roboty. ok za namową kolegi jadę do czesia... czesio mówi że wezmie sie za to jutro... 3 dni sie brał w końcu daje mi dwumase do regeneracji (złego słowa o regenerowanej nie powiem) umówiony na 12:00 po odbiór dmumasy od niego odbieram i jade prosto (z kolegą) do serwisu i tam mi od ręki dają drugą. dojeżdzam do czesia o 17:00 i czesiu mówi że właśnie robi sobie weekend a jest piątek!!!. ok! w sobotę o 12:00 czesiu mówi że zerwał gwinty od dwumasy i nie wiem co zrobisz ale jej ci już nie przykręcę!!! Biorę kolesia jadę do serwisu (całe szczęście że pracowali w sobote do 15:00) i mówię chłopakom że gwinty wyjechały.,.. oni na to że mówili mi że tak może się stać i przysłowiowy czesiu żeby zwrócił na to uwagę!!!! no i czesiu nie zwrócił i gwinty kosztowały mnie 40zł za szt. czyli 120 zł za nastepną dwumasę z całymi gwintami!. jedziemy do czesia i mówimy mu że zjebał a on sie nie przyznaje... ok chyba sie ogarnął i załozył jak trzeba... po następnych 4 czy 5 dniach czesiu dzwoni że auto do odbioru... pytam ile? no wiesz... 400 dla mnie i 80 dla wujka za garaż... czas stracony u czesia to od poniedziałku do następnego piatku czyli prawie 2 tygodnie... polecam zastanowić sie nad lekturą...
Piasek ma rację, szukać zdolnych magików po wioskach. Zrobią dobrze i duuużo taniej niż firma w dużym mieście.
od kiedy to blache się spawa na zakładkę??? chyba tylko w szopach... dużo taniej i dobrze hehehehe a później lakiernikowi towaru brakuje żeby to wyrównać wszystko... już nie mówię co pokaże miernik lakieru..



ale nieeee!!!! przepraszam... zapomniałem że za mietki się wzięli fachowcy!!! z Doliny Wielkiej, Pszczyny górnej i innych zagłębi "fanów" motoryzacji...


nie dziwię się że "noc" już tu nie zagląda...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

Zależy jakiego "czesia" się wybiera :hyhy: Mi "cześki" robią poprawki lakierniczego (obcierki) - żadnych problemów, jak coś nie odpowiada to poprawią bez żadnego problemu.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19

EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

poprawki lakiernicze a gruntowne naprawy to chyba jest różnica?
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości