Urwane gniazdo sprężyny zawiechu z przodu

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
scigany8801
Posty: 195
Rejestracja: 25 paź 2011, o 12:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: scigany8801 »

scigany8801 pisze:Mi udało się uniknąć tego problemu. Zająłem się kielichami tuż po kupnie
Tak to wygląda u mnie. Zrobiłem foto przy okazji wymiany kół. Nad kielichem jeszcze dodatkowe wzmocnienie z metalowego pręta.

Obrazek
+ Mercedes-Benz (W210) E200CDI 00' Elegance
Obrazek
EX: W201 190D 2.0, C124 230CE, W140 S350 ;
bart2820
Posty: 45
Rejestracja: 18 cze 2011, o 08:48
Lokalizacja: waw

Post autor: bart2820 »

Dzis mnie dopadla zmora urwanego kielicha. Gdzie w Krakowie mozna kupic i zobic z tym cos?
AVANTGARDE
automoto
Posty: 10
Rejestracja: 9 sty 2012, o 18:05
Lokalizacja: gorzow wlkp

kielich

Post autor: automoto »

w krakowie chyba na batorego
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: kielich

Post autor: Przemek »

witam,
po przeczytaniu całego wątku uznałem, że sprawdzę jak się mają moje kielichy.
Lewy trochę skorodowany, ale tragedii nie było. prawy natomiast to już niezłe "próchno", dziura taka że palec się mieści.
Mam więc pytanie do jakiego spawacza w warszawie (najlepiej Wawer, Ząbki bądź Grochów) udać się żeby zrobił to porządnie i w miarę tanio.
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
jordan121
Posty: 104
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 15:16
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: jordan121 »

Witam,moje mocowania są jeszcze na swoim miejscu i chcę je wzmocnić od góry wspornikami.I tu pytanie,czy mogę użyć zwykłej spawarki i elektrody 2,5mm?
Z pozdrowieniami ze Śląska
W210-2.2CDI 1998r.
W211-2,2CDI 2007r.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

jordan121 pisze:.I tu pytanie,czy mogę użyć zwykłej spawarki i elektrody 2,5mm?
możesz próbować, ale lepiej migomatem.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

dokładał ktoś te wzmocnienia na górę kielicha?
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19

EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

sporo ludzi, przeszukaj temat. po wzmocnieniu nie do urwania.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

kml pisze:dokładał ktoś te wzmocnienia na górę kielicha?
Ja dokladalem(zakupilem stosowne(fabryczne) wzmocnienie i dokrecilem na specjalny klej)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

o te mi chodziło ;) Gawra, ob spawałeś je dookoła? Jak je dokręcałeś?
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19

EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Nie spawalem(dokrecilem srubo-wkretami na specjalny klej)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

Mógłbyś podesłać link do tych śrub? Co to za klej? :)
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19

EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Gawra, nie chce Cię martwić, ale na tym kielichu sprężyna oddziałowuje z taką siłą, że spokojnie wyrwie dobre nity, nie mówiąc już o kleju.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

fabek, skoro tak piszesz to przy ewentualnej poprawie mojego mocowania wy spawam je dookoła.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19

EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

fabek pisze:Gawra, nie chce Cię martwić, ale na tym kielichu sprężyna oddziałowuje z taką siłą, że spokojnie wyrwie dobre nity, nie mówiąc już o kleju.
Kielichy fabrycznie montowane w mojej merc byly(i sa)w znakomitym stanie, ja tylko dolozylem dodatkowe wzmocnienie :cwaniak:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości