noc pisze:Jaro ma absolutnie rację.Jeszcze nie słyszałem mostu który cichnie z szybkością.Zawsze
wyje coraz głośniej.
No to faktycznie dziwne. Może w takim razie u mnie to nie most, skoro od 80-90km/h wycie znika? Najbardziej słychać wycie między 40-80km/h, ale czasami jak po nocy odpalę i ruszę to nie słychać od razu, a nieraz słychać :-/
Dodam, że podpora wału wymieniona, sprzęgła elastyczne wału też. Łożysk z tyłu raczej nie obstawiam, bo one bardziej huczą a nie wyją (przynajmniej z przodu tak miałem).
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Miałem podobne zjawisko w W123 280E, po wymianie na gwarancji dwóch opon Michelina zjawisko się nie powtórzyło.Też w pewnych przedziałach szybkości i temperatury powstawał
odgłos podobny do uszkodzonego łożyska koła lub podpory wału.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Z oponami to mogę potwierdzić. Jak kupiłem obecne auto, to z powodu huczenia z tyłu obstawiałem na łożyska w kołach.
Wyjaśniło się przy zmianie opon na zimowe, kiedy okazało się, że założone opony były ekstremalnie poząbkowane i zużyte od wewnątrz, miejscami nawet do osnowy...
Na szczęście po zmianie opon tego ząbkowania już nie ma, amortyzatorów też nie ruszałem - najwyraźniej ktoś na sztukę założył opony na tył, byle sprzedać auto...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Bo tak sprzedają łobuzy.Czasem posuwają się jeszcze dalej (szczególnie handlarze).
Np. wyjmują radio, głośniki, telefon, dywaniki i pakują byle barachło.Potem na aledrogo sprzedają ci twoje rzeczy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Pod koniec tego miesiąca chcę założyć już zimówki, to napiszę czy problem ustąpił.
pozdr
[ Dodano: 2009-11-02, 20:57 ]
No i jestem w szoku :shock: Powodem huczenia, tak jak u Was, były prawdopodobnie opony. Na zimówach przejechałem się już parę razy i nie ma tego zjawiska.
W sumie to się cieszę, bo już myślałem, że most.
Dzięki za rozwiązanie problemu.
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
noc pisze:Jaro ma absolutnie rację.Jeszcze nie słyszałem mostu który cichnie z szybkością.Zawsze
wyje coraz głośniej.
No wiec jest tak:
prz predkosci 40-50kmh jest najglosniejsze, wyje z dodaniem gazu, puszcze gaz nie wyje przy tej predkosci, dodam gaz zaczyna wyc, pozniej przy np. predkosci od 80km/h do max jest moze wycie ale go nie slychac tak mocno jak przy 40-50km/h.
Bede wymienial olej niedlugo, ale chyba nic to nie zmieni i bedzie dalej wyl
Witam,
nie słuchaj tych dziwnych opowieści. Jeśli zmienia się dzwięk przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu to wyje ci atak na tylnym moście i albo są już wyrobione zęby, albo po prostu łożyska na ataku się wysypują. Tak czy inaczej prawdopodobnie wymiana oleju niewiele zmieni. A olej w mostach wymieniać należy!!!!!! Bo gdyby był wymieniany to pewnie by teraz nie wył ;-) A ze wzrostem prędkości dzwięk staje się po prostu coraz wyższy i przez to cichnie (subiektywnie dla ucha).
Witam serdecznie!
Wtrącę się, że ja również miałem problemy z wyciem, wymieniłem łożyska i dalej wyło, pomogła zmiana opon.Mam pytanie do znawców szczególnie liczę na kolegę "NOC" chodzi mi o olej do mostu w moim E300td 98' kombi automat, jest suchy ale od nowości nikt nie zaglądał VIN w podpisie, z góry dziękuję!!!
Chce też wymienić olej w tylnim moście i w skrzyni biegów.
Czy do mojego kompressora w tylnim moście też 1,1litra? i 75W-85 czy może 85W-90? A ile do skrzyni biegów? i jaki? (6 manual)
VIN: WDB2100451A974582
Jestem wlasnie po wymianie oleju w tylnym moscie, przynajmniej wiem ze jest nowy (wyje jak wylo), stary olej byl chyba od nowosci (mix czarnego oleju z zolta piana).
Mam pytanko, co to tak wyje i jaki to moze byc koszt wymiany tych czesci. Nie chce kupowac uzywanego bo moze wyc tak samo albo gorzej, gwarancji nie mam
Wyją zużyte łożyska lub sama przekładnia...
Całkiem możliwe, że ktoś już tam ręce pchał (uszczelniał?) i niewłaściwie poskręcał (napięcie łożysk, ustawienie luzów na wałkach)...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
jjankiello pisze:Wyją zużyte łożyska lub sama przekładnia...
Całkiem możliwe, że ktoś już tam ręce pchał (uszczelniał?) i niewłaściwie poskręcał (napięcie łożysk, ustawienie luzów na wałkach)...
Podpisuje się pod tym dwoma rękoma. Jedno już mam przećwiczone co prawda nie w oczku, łożyska w moście słychać najbardziej między 30-50km/h, a luzy na przekładni powyżej 80.