3.2 CDI kręci do 3 tyś na tiptronic
: 10 lip 2019, o 14:38
Witam
Mam problem z moim mercedesem, otóż nie działa mi poprawnie redukcja biegów. Czasem kilka razy na jednej trasie daję mu w przysłowiowy pedał i normalnie redukuje i kręci do odcięcia i zmienia bieg. Czasem przyśpieszę tak jeden lub dwa razy i ta opcja przestaje działać. Pedał w podłogę a auto w automacie kręci maksymalnie nieco ponad 2tyś obrotów. W tiptronicku mogę kręcić do 3 tyś. Czy ktoś wie czym może być to spowodowane?
Mam ten problem od dłuższego czasu. Zimą nie był uciążliwy ale latem jeżdżę często w trasę i jednak ta moc jest mi potrzebna. Niedawno wymieniłem jeden wtrysk i zregenerowałem pozostałe 5. Tu mam kolejny problem bo gdy działa mi poprawnie redukcja auto wypluwa z siebie kłęby czarnego dymu. Kilka takich przyśpieszeń i te kłęby zmniejszają intensywność. Czy na to też można coś poradzić ?
trzecie pytanie dodatkowe. od kilku dni palą mi się non stop światła stop, po krótkiej jeździe dostaję komunikat o niesprawnym abs, esp, bas itp a gdy odłączę czujnik stopu od razu po wciśnięciu hamulca dostaję te komunikaty.
Proszę życzliwych doświadczonych użytkowników o kilka rad w tych kwestiach. Tak wiem serwis jest nieunikniony ale sam chciałbym dojść do źródeł problemu żeby wiedzieć potem za co płacę. z góry dziękuję
Mam problem z moim mercedesem, otóż nie działa mi poprawnie redukcja biegów. Czasem kilka razy na jednej trasie daję mu w przysłowiowy pedał i normalnie redukuje i kręci do odcięcia i zmienia bieg. Czasem przyśpieszę tak jeden lub dwa razy i ta opcja przestaje działać. Pedał w podłogę a auto w automacie kręci maksymalnie nieco ponad 2tyś obrotów. W tiptronicku mogę kręcić do 3 tyś. Czy ktoś wie czym może być to spowodowane?
Mam ten problem od dłuższego czasu. Zimą nie był uciążliwy ale latem jeżdżę często w trasę i jednak ta moc jest mi potrzebna. Niedawno wymieniłem jeden wtrysk i zregenerowałem pozostałe 5. Tu mam kolejny problem bo gdy działa mi poprawnie redukcja auto wypluwa z siebie kłęby czarnego dymu. Kilka takich przyśpieszeń i te kłęby zmniejszają intensywność. Czy na to też można coś poradzić ?
trzecie pytanie dodatkowe. od kilku dni palą mi się non stop światła stop, po krótkiej jeździe dostaję komunikat o niesprawnym abs, esp, bas itp a gdy odłączę czujnik stopu od razu po wciśnięciu hamulca dostaję te komunikaty.
Proszę życzliwych doświadczonych użytkowników o kilka rad w tych kwestiach. Tak wiem serwis jest nieunikniony ale sam chciałbym dojść do źródeł problemu żeby wiedzieć potem za co płacę. z góry dziękuję