POMOCY Auto przełącza się jakby w tryb awaryjny

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

manmark
Posty: 14
Rejestracja: 3 sie 2011, o 12:23
Lokalizacja: Kielce

POMOCY Auto przełącza się jakby w tryb awaryjny

Post autor: manmark »

Witam,
mam problem z W210 benzyna z gazem 2,0 1996 r.
Auto przełącza się jakby w tryb awaryjny (jak gdyby się zawieszał komputer), mam wrażenie
jakby wtedy pracowały tylko 2 cylindry a odgłos jak praca diesla.
Po włączeniu i wyłączeniu stacyjki wszystko do tej pory wracało do normy.
Robiłem to nawet podczas jazdy.
Zaczęło mi się to robić już ponad rok temu ale zawsze podczas jazdy na gazie,
jednak teraz jest to także na benzynie. Na gazie często zdarzało się to, gdy jechałem wolno na wysokim biegu
Czy to może być komputer, czujnik położenia walu albo cewki/?
Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć.
Dziś po nocy, rano jak uruchomiłem znów było ok, ale po kilku km od nowa - nie ma siły,
warczy i trzęsie silnikiem tak na gazie jak i benzynie ( w tym trybie nie chce sie przełączyć na gaz). Z góry dziękuje.
E 200 benzyna+gaz 1996 r. manualna
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: POMOCY Auto przełącza się jakby w tryb awaryjny

Post autor: kmtaxi »

Najpierw skontroluj, czy nie ma przebić na kablach. Jak jest ciemno, maska w górę i :szok:
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: POMOCY Auto przełącza się jakby w tryb awaryjny

Post autor: benha »

Cewka daje taki objaw. Wyciągnij obie cewki i wszystkie świece, sprawdź na każdej cewce oba wyjścia na świece. Na 90% to któraś z cewek. Najlepiej sprawdzać całą cewkę na raz czyli wykręcasz wszystkie świece, bierzesz cewkę, przykładasz obie świece do głowicy i ktoś w środku kręci rozrusznikiem w tym czasie patrzysz czy jest dobra iskra, jeśli nie to spróbuj dać inną świecę. Jeśli mimo wszystko dalej będzie słaba iskra to cewka do wymiany. Co do sprawdzenia kabli to dobrym sposobem jest też wziąć 'psikacz' z wodą i psikać obficie po kablach wn jeśli zacznie nierówno pracować to wiadomo ze kable, ew że cewka pęknięta to będzie to też wskazywać na cewkę jeśli ją popsikasz. Lepiej to robić na zimnym silniku
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Balu-Balu
Posty: 270
Rejestracja: 18 sty 2015, o 23:59
Lokalizacja: Reda

Re: POMOCY Auto przełącza się jakby w tryb awaryjny

Post autor: Balu-Balu »

GG po roku szukasz przyczyny ? Myślałeś, że samo się naprawi ? Nie jesteś godzień "Gwiazdy" :D
Mówię co myślę, robię co mówię.

Był 126 2.8 benzynka 1983 rok. 20 lat temu :-)
Jest 210 3.0TD 1997 WDB2102251A544990
A-Klasa 1.7CDI 2001 sprzedany :D
Uaz 3.0D z MB123 1988
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości