Ciezki i rozruch

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
dziubek
Posty: 140
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 18:58
Lokalizacja: Zürich / Warszawa

Ciezki i rozruch

Post autor: dziubek »

Witam.

Mam problem z mim mesiem.

Jakis czas temu byl wymieniany czujnik polozenia walu, zimny (ponizej 80stp na wskazniku) - silnik chodzi i odpala,
powyzej 80 stp. nagle silnik gasl. Ale powiedzmy, ze ten proble juz jest z glowy.

Po wymianie czujnika przez jakis czas bylo ok, potem zaczely sie lekkie klopoty przy odpalaniu na goracym silniku.
Rozrusznik krecil ale tak jakby akumulator ledwo ciagnal - aku jest ok.

Dzis na goracym juz nie chial odpalic ledwo krecil silnikiem i kicha. Poczekalem az silnik troche ostygnie,
ponizej 80stp i odpalil. Dojechalem do domu bez problemow. Jedyne co to na niskich obrotach silnik troche falowal.
Po zaparkowaniu dla proby chcialem odpalic, rozruznik ledwo krecil i nic.
Pozniej jeszcze raz sprobowalem jak silnik byl calkowicie zimny, rozrusznik krecil jak szalony i auto odpalilo bez broblemow.

Prosze o pomoc i sugestie.

Silnik to 270 CDI przebieg 340 tys. W zeszlym roku byla regenerowana popmpa paliwa bo ciekla.
Oo*oO E 270 CDI WDB2102161B031931
koniu175
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2008, o 12:09
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: koniu175 »

zacznij od rozrusznika i połączeń pomiedzy nim a aku ale bardziej stawiam na rozrusznik
srebrna avangarde 99 rok 3,2 cdi
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: noc »

Jest w W210 taki drobiazg.Połączenie przewodów akumulator-rozrusznik.To złącze znajduje się pod pedałami.
Warto zajrzeć do niego, ale od dołu samochodu - tam koroduje.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
dziubek
Posty: 140
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 18:58
Lokalizacja: Zürich / Warszawa

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: dziubek »

Dziekuje za podpowiedzi, sprawdze co i jak.

Jescze jedno pytanko, w ktorym miejscu znajduje sie czujnik polozenie walu, chcialbym go sprawdzic suszarka i miernikiem :)

Ogladalem silnik i jakos nie moge go zlokalizowac. Jedynie udlo mi znalezc czujnik polozenia walka rozrzadu no ale ten jest na widoku :)
Oo*oO E 270 CDI WDB2102161B031931
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: Muniek »

W E320 jest od stony grodzi, bardziej po stronie kierowcy. Dochodzi do niego wiązka w cieńkiej czarnej izolacji od góry.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
thomas2633
Posty: 19
Rejestracja: 10 lip 2017, o 17:10

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: thomas2633 »

U mnie te same objawy Właśnie wymieniłem czujnik położenia wału i nadal lipa Nawet na plaku Nieodpala a stoi już 3dzień Paliwo podaje normalnie ręce opadają
S210 2.7 CDI 2001 r
WDB2102161B361343
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: stanleym210 »

Jak nieoryginalny czujnik to może nie palić.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: Muniek »

stanleym210 pisze:Jak nieoryginalny czujnik to może nie palić.
Który jest oryginalny?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: stanleym210 »

Muniek było na tym forum że przy jakichś czujnikach silniki nie pala lub z kłopotami,dlatego pytam.
Poza tym to dr SD sie kłania bo wcale to może nie być czujnik.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
thomas2633
Posty: 19
Rejestracja: 10 lip 2017, o 17:10

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: thomas2633 »

Jutro zobaczymy co pokaże komp
S210 2.7 CDI 2001 r
WDB2102161B361343
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: Muniek »

No, no. Tak orientacyjnie pytałem. Ja kupiłem Boscha i jest okej, myślałem, że miałeś na myśli, że tylko z ASO się nadają. Natomiast pewnie piszesz o przepływkach, które są polecane zazwyczaj Pierburga.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
thomas2633
Posty: 19
Rejestracja: 10 lip 2017, o 17:10

Re: Ciezki i rozruch

Post autor: thomas2633 »

Temat opanowany Po wymianie czujnika położenia wału rozrządu który w/g faktur był wymieniony w marcu b/r podobno przez poprzedniego właściciela Mieczysław Wielki raczył odpalić
S210 2.7 CDI 2001 r
WDB2102161B361343
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości