Chwilowy brak reakcji na pedał gazu

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

zygi898
Posty: 9
Rejestracja: 4 cze 2015, o 19:48
Lokalizacja: Piła

Post autor: zygi898 »

Czy potencjometr nie powinien wywalać błędu? W miejscu gazowałem było ok, po ruszeniu zacinało się, hmm myślałem, że to może znany temat, ale widzę, że to męczarnia może być...
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Powinien bo to elektronika.

A moze to sprzynglo? Skrzynia?
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

zygi898 pisze:Czy potencjometr nie powinien wywalać błędu? W miejscu gazowałem było ok, po ruszeniu zacinało się, hmm myślałem, że to może znany temat, ale widzę, że to męczarnia może być...
Jezeli feler jest czasowy - nie musi?
Poki co, sprawdz polaczenie zestawu kabelkow; pompa wys. cisn. - glowny comp, (na laczu moze byc sniedz i nie zawsze kontaktuje?)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
zygi898
Posty: 9
Rejestracja: 4 cze 2015, o 19:48
Lokalizacja: Piła

Post autor: zygi898 »

Kable posprawdzałem wtyczki popsikane kontaktem, dzś znowu się zacina...
Jest szansa, że to skrzynia może robić? czy dalej osprzętu silnika się czepiać?
Co myślicie o pompie wtryskowej? Pomparze mi mowią, że ta pompa przetrwa auto, a fachowcy od gwiazd mówią, że się psują...
Awatar użytkownika
SuperBuster11
Moderator
Posty: 1029
Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: SuperBuster11 »

Moze i to coś w pompie. Z tego co widziałem, to do pompy wchodzi gruby przewóde lektryczny, w jej tylną część, ale nie będę się wypowiadał, bo tego nie rozbierałem.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Neco
Posty: 1
Rejestracja: 7 cze 2015, o 22:50
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Neco »

Witam

Chętnie dołączę się do powyższego tematu ponieważ mam podobny problem.
Posiadam E200 automat 163 KM. W moim przypadku po rozgrzaniu się silnika pojawiają się problemy ze startem. Po delikatnym wciśnięciu gazu auto lekko szarpie i nie przyśpiesza. Po kilku, kilkunastu sekundach dopiero reaguje. Gdy jest rozpędzone powyżej 20 km/h to nie ma problemu z przyśpieszaniem.
Moja usterka jest dość kłopotliwa, gdyż całkowicie eliminuje jakikolwiek szybszy start lub włączenie się do ruchu.

pozdrawiam.
OPEL OMEGA 2.5 DTI '02
MB W210 E200 '00
Zxvn
Posty: 29
Rejestracja: 4 sie 2014, o 10:06
Lokalizacja: Uk

Post autor: Zxvn »

Ja miałem podobny problem i mechanik walczył mi z wiązka gdyż czas ja dopadł a potem wymienił przepływomierz i wszystko działa jak złoto :)[/list]
Bez gwiazdy....:)
zygi898
Posty: 9
Rejestracja: 4 cze 2015, o 19:48
Lokalizacja: Piła

Post autor: zygi898 »

Zostawiłem auto na kilka dni u speców od mercedesa, pojeździli z laptopem i przy tym zawieszeniu się znika sygnał z pedału gazu... W piątek został zamówiony drugi jutro montaż i zobaczymy ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 28 gości