obroty
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 13:32
- Lokalizacja: Bełchatów
obroty
Witam wszystkich.Siedzę już dwie godziny, a jestem po szóstej nocce w pracy.Mam problem,kiedy odpalam moją Mercedes (zimny silnik) wszystko jest ok.Kiedy odpalam ciepły silnik i poczekam aż zgaśnie kontrolka swiec zarowych obroty falują.Jak odpale cieply w czasie gdy pali się lampka świec żarowych odpala normalnie.Jeśli to bylo to przepraszam,ale proszę o odpowiedź co to może być.
Radek Mercedes W210 220D z 1997 roku.Classic VIN:WDB2100041A356228
podobny temat coś mi się kojarzy, że był już na forum, nie pamiętam jak się skończyło, szukaj przez google, może znajdziesz
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Świeca raczej nie, bo zimny pali dobrze a ciepły faluje. Zobacz ten temat. Piszą o podobnym do Twojego problemie.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
kolego z tego co sie orientuje przyczyna falowania na ciepłym w dieslu moze być problem z dawka paliwa czyli albo pompa paliwowa albo wtryski a takze spotkałem sie z przypadkiem kiedy głowica była do roboty a konkretnie gniazda zaworowe zawór sie nie domykał spadała kompresja i efekt falowania - w audi 2,5tdi czestm efektem falowania i wytrącania sie silnika jest równiez wytarcie krzywek na wałkach rozrządu
ja zacząłbym od sprawdzenia układu wtryskowego bo to najczestsza przyczyna falowania
na zimno zapala dobrze? bez problemów ?
ja zacząłbym od sprawdzenia układu wtryskowego bo to najczestsza przyczyna falowania
na zimno zapala dobrze? bez problemów ?
w116 78' - jest
w210 200E Avantgarde - jest
w210 200E Avantgarde - jest
A kiedy Ci jeszcze obroty falują ? Podczas jazdy czy tylko podczas odpalania wozu ?
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
A jak jest zawalony filtr powietrza na maxa to też będzie różnica czy ciągnie ciepłe czy zimne powietrze chyba co!?
pozd.
pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 12 sty 2011, o 13:32
- Lokalizacja: Bełchatów
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Zacznij od sprawdzenia sondyλ jakimś nawet prymitywnym systemem.
Jeżeli będzie OK. to na komputer z prawdziwego zdarzenia i błędy.
Będzie chyba adaptacja przepustnicy, lub przepływomierz.
Nic więcęj bez kodów błędów.
Jeżeli będzie OK. to na komputer z prawdziwego zdarzenia i błędy.
Będzie chyba adaptacja przepustnicy, lub przepływomierz.
Nic więcęj bez kodów błędów.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Falowanie w 320CDI
Witam
Pozwolicie, że podepnę się do tego wątku bo przekopałem już chyba wszystkie tematy o falowaniu i żaden nijak się ma do mojego problemu. Mianowicie:
Odpalam, wszystko jest ok. Jadę wszystko jest ok. Po przejechaniu ok 2 km w zakresie prędkości 20-50 km/h (tylko w tych zakresach) po zwolnieniu nogi z gazu (np. przed skrzyżowaniem) obroty zaczynają podskakiwać o ok 300-400. Przed zatrzymaniem poniżej 20 km/h usterka ustaje.
Na N,P wszystko jest ok
Powyżej prędkości 50 km/h tez wszystko ok
Po zwolnieniu poniżej 20km/h usterka zanika
Usterka występuje tylko podczas zwalniania bez nogi na pedale gazu
Może filtr paliwa zawalony?
Dziwne
Proszę o wskazówki
Pozwolicie, że podepnę się do tego wątku bo przekopałem już chyba wszystkie tematy o falowaniu i żaden nijak się ma do mojego problemu. Mianowicie:
Odpalam, wszystko jest ok. Jadę wszystko jest ok. Po przejechaniu ok 2 km w zakresie prędkości 20-50 km/h (tylko w tych zakresach) po zwolnieniu nogi z gazu (np. przed skrzyżowaniem) obroty zaczynają podskakiwać o ok 300-400. Przed zatrzymaniem poniżej 20 km/h usterka ustaje.
Na N,P wszystko jest ok
Powyżej prędkości 50 km/h tez wszystko ok
Po zwolnieniu poniżej 20km/h usterka zanika
Usterka występuje tylko podczas zwalniania bez nogi na pedale gazu
Może filtr paliwa zawalony?
Dziwne
Proszę o wskazówki
S210 320CDI WDB2102262B196202
Sprinter 211CDI
W168 160
W124 250D
W123 300D
Sprinter 211CDI
W168 160
W124 250D
W123 300D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości