Uszkodzenie pompki cyrkulacyjnej a temperatura silnika?

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

BoriaGodunoff pisze:A robiles test klimatronic?
Ni ma klimatronika. :(

[ Dodano: 2013-12-01, 18:56 ]
didusio pisze:że mam na kostce cały czas napięcie ok 12V w czasie uruchomionego silnika, włączonego samego zapłonu jak i podczas unieruchomionego sinika z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki.
Sprawdz czy to napięcie jest tez pod innym obciążeniem np. żarówka.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
didusio
Posty: 86
Rejestracja: 5 gru 2010, o 21:03
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie

Post autor: didusio »

Do romek61 - mierzyłem dwoma kabelkami we wtyczce bez podłączania żaróweczki, BoriaGodunoff - mam klime manualną, sprawdzałem z wyłączonym jak i załączonym dogrzewaczem, choć on nie ma nic wspólnego z pompką; Kajtek1 z tego wychodzi jak mówisz prądy błądzące - Ale jak to rozwiązać?

[ Dodano: 2013-12-01, 19:17 ]
Jutro sprawdzę kakadu pod obciążeniem.
WDB2100071A856487
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Prady bladzace to wilgoc na kablach, albo brud gdzies na zlaczach czy przekaznikach.
Jesli Ci nie wyladowuje akumulatora to nie ma sie czym martwic. Jak masz dobry amperomierz to mozesz zmierzyc ile pradu pobiera auto w stanie uspienia.
didusio
Posty: 86
Rejestracja: 5 gru 2010, o 21:03
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie

Post autor: didusio »

Już zrobione. Okazało się, że przewody miałem odwrotnie podłączone; w pompce wymieniłem szczotki i działa. A podłączając żaróweczkę do wtyczki wszystko było dobrze :D Nie wiem dlaczego miernik pokazywał napięcie - ale to już nie istotne :)
WDB2100071A856487
Awatar użytkownika
metody
Posty: 577
Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: wwa

Post autor: metody »

A skad Pan Didusio wzial szczotki do pompki jesli to nie tajemnica? U mnie dogorywaja i mam juz nawet jedne sporo wieksze do dostosowania ale mam wrazenie ,ze sa za twarde ....
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
didusio
Posty: 86
Rejestracja: 5 gru 2010, o 21:03
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie

Post autor: didusio »

metody kupiłem w zwykłym sklepie z artykułami dla rolnictwa - mają tam wszystkie klamoty do ciągników i wszelakich maszyn. Oczywiście musiałem je troszkę zeszlifować.
WDB2100071A856487
Awatar użytkownika
metody
Posty: 577
Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: wwa

Post autor: metody »

Dziekuje Ci za informacje .kiedys nawet we warsiawie byly POMy bomisy i inne Isy.
Najezdzilem sie po sklepach ktore rokowaly,w slawmir electronics inaczej niz kiedys lampki hoinkowe,ekspresinio do kawy,techno rogi ledowe.duch ginie w narodzie.ale dziekuje bede szukal co sil
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Panie Metody najwcześniej takie szczoteczki mozna dostac w sklepie z elektronarzędziami i warsztacie napraw sprzętu AGD.Oczywiście nieoryginalne- do dalszej obróbki ;)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
metody
Posty: 577
Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: wwa

Post autor: metody »

No wlasnie przeszukalem notes rodzinnny i znalazlem kontakt do pana ktory naprawia agd.
Slusznie zauwazyl ,ze szczotki powinny byc dopasowane nie tylko ksztaltem ale i materialem do komutatora aby go nie uszkodzic w mig lub samym nie zostac startymi na proch w kilka dni.zaryzykuje jakies srednio twarde ,weglowe koszt za pare 6pln.pewnie wezme tuzin gdyby mi kola albo trapezy wychodzily..........ciezko sie obudowe sklada do kupy .....dziekuje za informacje wesolych swiat .pozdrawiam.Metody.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

merc323
Posty: 33
Rejestracja: 3 sty 2014, o 13:08
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: merc323 »

witam wszystkich ponieważ że jest to mój 1 post to proszę o wyrozumiałość
nie wiem gdzie szukać owej pompy cyrkulacyjnej w moim modelu , morze to jest ta po prawej stronie obok skrzynki z komputerem ?
MB W210 290td el 1998r
WDB2100171A643679
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

merc323 pisze:morze to jest ta po prawej stronie obok skrzynki z komputerem ?
To są zawory sterujące przepływem cieczy przez nagrzewnicę. Pojedynczy przewód gumowy wychodzący z podstawy zaworów idzie wprost owej pompy cyrkulacyjnej.
Poniżej pomocny link.
viewtopic.php?p=296157&sid=722c0d455347 ... 114#296157
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
ufoludek
Posty: 45
Rejestracja: 30 lis 2008, o 15:52
Lokalizacja: katowice

Post autor: ufoludek »

Witam serdecznie.Jezeli jest ktoś z Katowic to mogę dać namiary gdzie można zakupić szczotki do pompkii recyrkulacji płynu chłodzącego.Sam to przerabiałem czyli naprawiałem tą pompkę.Szczotki do kupienia w Katowicach na ul. Dobrego Urobku 13 tel. 32 205 46 53.Nr. szczotek-604a/O/1.Tylko wlutować i pasują.Pozdrowienia.Ufoludek.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

ktoś mi podpowie skąd idą przewody do owej pompki ? u mnie na niej brak wtyczki i jakiegokolwiek przewodu "wiszącego" luźno,pewnie kiedyś jakiś tuman obciął bo pompka pracowała po zgaszeniu silnika
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

u mnie idzie razem z wiązką od czujnika zasysanego powietrza.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości