Davis86 pisze:to bedziemy dzialac dalej tylko gdzie to zlacze sie znajduje tzn nr fotki
Na foto ktore zalaczyles nie uwidoczniles wiatrakow klimy i zlacza
Napisze Ci (step by step) - stajesz pzred otwarta maska i z przodu widzisz plastikowa drabinke a za nia 2 wiatraki, zdejmujesz owa drabinke(na gorze belki zobaczysz 2 prostokatne zatrzaski, obracasz je o 90stopni i podwazasz do gory i zdejmiesz drabinke)
Zobaczysz wiatraki, przewod i zlacze elektryczne( stojac przodem bedzie po prawej ).Pasek zobaczysz jak wiatraki zdemontujesz
ok teraz kilka pytan
1 Co to jest ta drabinka o ktorej mowisz jak dowiem sie o jakiej drabince mowa to juz jakos znajde reszte ktora opisales ?
2 Czy to 4 kwadrat prawy gorny rog czyli za zbiornikiem od spryskiwaczy ale przed ta przegroda dzielaca silnik? tam gdzie wchodza metalowe rurki mam szukac? Bo nie wiem co to ta drabinka:(
O stary, ciężki temat, nie wiem czy sobie poradzisz, Tutaj masz foto co i jak:
Na czerwono zaznaczone złącze elektryczne,
Demontaż zaznaczony cyframi:
1 - plastikowe spinki przekręcić o 90 stopni i wyjąć drabinkę a raczej osłonę wentylatorów
2 - 4 śruby po 2 na strone 10tki
3 - śruba przy klakosnie
belka idze na bok
4 - dwie śruby ba górze pająka od wiatraków.
Potem całe wyciągasz do góry. Prościej się nie da. Fota pierwsza lepsza z google
Racja ZGi - prosciej sie nie da. Mozna jeszcze dodac; za drabinka(oslona wentylatorow) sa wentylatory, za nimi skraplacz klimy, za skraplaczem jest chlodnica plynu chlodniczego itd
A widzicie ja tej drabinki nie mam dlatego nie wiedzialem o co chodzi jak by byla moze bym sie dokapowal ale nic jak poszlo dam znac najwyzej jak bd mial jakies pytania to odezwe sie do was A w ogole ja mam po lifcie i tam jest zupelnie inaczej
Skoro tak samo to bede kombinowal Na klawiaturze nie dzialaja mi te znaki niestety mam popsute:)
[ Dodano: 2012-07-06, 00:12 ]
Hej mam do was pytanie ustalilem z mechanikiem ze to moze byc modul wentylatora bo oprocz napisu engine fan zauwazylem inny mankament Wentylator wchodzi na obroty po czym zwalnia i tak w kolko czy to moze byc modul wentylatora? wystarczy wyczyscic styki czy trzeba bedzie pojechac do elektryka ?
tonidriver pisze:pawel85, czyli po stronie kierowcy ale jak się tam dostać od nadkola ? czy komory silnika ?
Najwygodniej zrzucić zderzak-wtedy będzie na wierzchu (taka metalowa, szara puszka).
Od komory silnika nie dojdziesz. Można by spróbować od nadkola. Na 1 śrubę jest przykręcone jeśli dobrze pamietam.
Tak-po stronie kierowcy
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Witam
Mam też problem z błędem engine fun. Po 70km trasie i przyjeździe pod dom zauważyłem, że wentylator jest włączony, przy czym temperatura silnika nie przekraczała 80 stopni. Czy gaszę, czy też zapalam silnik wentylator cały czas jest włączony. Nie pozostało mi nic innego jak odłączyć akumulator i napisać ten post.
Co może być przyczyną i czy da się ten problem rozwiązać "domowym sposobem" ?
Ps.
Po ponownym podłączeniu akumulatora wentylator nadal pozostaje włączony.
Michal_Rokitki pisze:Witam
Mam też problem z błędem engine fun. Po 70km trasie i przyjeździe pod dom zauważyłem, że wentylator jest włączony, przy czym temperatura silnika nie przekraczała 80 stopni. Czy gaszę, czy też zapalam silnik wentylator cały czas jest włączony. Nie pozostało mi nic innego jak odłączyć akumulator i napisać ten post.
Co może być przyczyną i czy da się ten problem rozwiązać "domowym sposobem" ?
Ps.
Po ponownym podłączeniu akumulatora wentylator nadal pozostaje włączony.
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Michał
Termowlacznik ma zwarcie prawdopodobnie; zakupic nowy, podjac probe reanimacji starego?