bład Engine Fan po załaczeniu klimatyzacji

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Davis86 pisze:to bedziemy dzialac dalej tylko gdzie to zlacze sie znajduje tzn nr fotki
Na foto ktore zalaczyles nie uwidoczniles wiatrakow klimy i zlacza
Napisze Ci (step by step) - stajesz pzred otwarta maska i z przodu widzisz plastikowa drabinke a za nia 2 wiatraki, zdejmujesz owa drabinke(na gorze belki zobaczysz 2 prostokatne zatrzaski, obracasz je o 90stopni i podwazasz do gory i zdejmiesz drabinke)
Zobaczysz wiatraki, przewod i zlacze elektryczne( stojac przodem bedzie po prawej ).Pasek zobaczysz jak wiatraki zdemontujesz
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

kwadrat 4, prawy górny róg pająka wiatraków
Davis86
Posty: 257
Rejestracja: 7 gru 2008, o 23:50
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Davis86 »

ok teraz kilka pytan
1 Co to jest ta drabinka o ktorej mowisz jak dowiem sie o jakiej drabince mowa to juz jakos znajde reszte ktora opisales ?

2 Czy to 4 kwadrat prawy gorny rog czyli za zbiornikiem od spryskiwaczy ale przed ta przegroda dzielaca silnik? tam gdzie wchodza metalowe rurki mam szukac? Bo nie wiem co to ta drabinka:(
Elegance W210 270CDI Lift. Automat
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

O stary, ciężki temat, nie wiem czy sobie poradzisz, Tutaj masz foto co i jak:

Na czerwono zaznaczone złącze elektryczne,
Demontaż zaznaczony cyframi:
1 - plastikowe spinki przekręcić o 90 stopni i wyjąć drabinkę a raczej osłonę wentylatorów

2 - 4 śruby po 2 na strone 10tki
3 - śruba przy klakosnie
belka idze na bok

4 - dwie śruby ba górze pająka od wiatraków.

Potem całe wyciągasz do góry. Prościej się nie da. Fota pierwsza lepsza z google
Załączniki
1772773_big.jpg
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Racja ZGi - prosciej sie nie da. Mozna jeszcze dodac; za drabinka(oslona wentylatorow) sa wentylatory, za nimi skraplacz klimy, za skraplaczem jest chlodnica plynu chlodniczego itd :spi:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Davis86
Posty: 257
Rejestracja: 7 gru 2008, o 23:50
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Davis86 »

A widzicie ja tej drabinki nie mam dlatego nie wiedzialem o co chodzi :) jak by byla moze bym sie dokapowal ale nic jak poszlo dam znac najwyzej jak bd mial jakies pytania to odezwe sie do was A w ogole ja mam po lifcie i tam jest zupelnie inaczej :(
Elegance W210 270CDI Lift. Automat
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Davis86 pisze: ja mam po lifcie i tam jest zupelnie inaczej
Jest identycznie
PS: "," "." masz tutaj kilka podstawowych znaków przystankowych bo chyba CI na klawiaturze brakuje :]
Davis86
Posty: 257
Rejestracja: 7 gru 2008, o 23:50
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Davis86 »

Skoro tak samo to bede kombinowal :) Na klawiaturze nie dzialaja mi te znaki niestety mam popsute:)

[ Dodano: 2012-07-06, 00:12 ]
Hej mam do was pytanie ustalilem z mechanikiem ze to moze byc modul wentylatora bo oprocz napisu engine fan zauwazylem inny mankament Wentylator wchodzi na obroty po czym zwalnia i tak w kolko czy to moze byc modul wentylatora? wystarczy wyczyscic styki czy trzeba bedzie pojechac do elektryka ?
Elegance W210 270CDI Lift. Automat
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

właśnie też mam pytanie gdzie ten moduł wentylatora się u mnie znajduje ?
Awatar użytkownika
pawel85
Posty: 966
Rejestracja: 16 maja 2008, o 14:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel85 »

tonidriver pisze:właśnie też mam pytanie gdzie ten moduł wentylatora się u mnie znajduje ?
Lewa strona, przód, za zderzakiem. Blisko kostki parktronika
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

pawel85, czyli po stronie kierowcy ale jak się tam dostać od nadkola ? czy komory silnika ?
Awatar użytkownika
pawel85
Posty: 966
Rejestracja: 16 maja 2008, o 14:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel85 »

tonidriver pisze:pawel85, czyli po stronie kierowcy ale jak się tam dostać od nadkola ? czy komory silnika ?
Najwygodniej zrzucić zderzak-wtedy będzie na wierzchu (taka metalowa, szara puszka).
Od komory silnika nie dojdziesz. Można by spróbować od nadkola. Na 1 śrubę jest przykręcone jeśli dobrze pamietam.
Tak-po stronie kierowcy :)
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

pawel85, dzięki :)
Michal_Rokitki
Posty: 561
Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
Lokalizacja: Rokitki

Post autor: Michal_Rokitki »

Witam
Mam też problem z błędem engine fun. Po 70km trasie i przyjeździe pod dom zauważyłem, że wentylator jest włączony, przy czym temperatura silnika nie przekraczała 80 stopni. Czy gaszę, czy też zapalam silnik wentylator cały czas jest włączony. Nie pozostało mi nic innego jak odłączyć akumulator i napisać ten post.
Co może być przyczyną i czy da się ten problem rozwiązać "domowym sposobem" ?

Ps.
Po ponownym podłączeniu akumulatora wentylator nadal pozostaje włączony.

Z góry dzięki
Pozdrawiam
Michał
W211 E320 CDI 4Matic

Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Michal_Rokitki pisze:Witam
Mam też problem z błędem engine fun. Po 70km trasie i przyjeździe pod dom zauważyłem, że wentylator jest włączony, przy czym temperatura silnika nie przekraczała 80 stopni. Czy gaszę, czy też zapalam silnik wentylator cały czas jest włączony. Nie pozostało mi nic innego jak odłączyć akumulator i napisać ten post.
Co może być przyczyną i czy da się ten problem rozwiązać "domowym sposobem" ?

Ps.
Po ponownym podłączeniu akumulatora wentylator nadal pozostaje włączony.

Z góry dzięki
Pozdrawiam
Michał
Termowlacznik ma zwarcie prawdopodobnie; zakupic nowy, podjac probe reanimacji starego?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości