polerowanie felg aluminiowych
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
polerowanie felg aluminiowych
zwracam sie do was z zapytaniem...
gosc ktory mial mi polerowac felgi przyciął w chu...wiec zastanawiam sie czy nie ogarnac tematu samemu....
mam w CLu 18 cali orginalne z polerowanym rantem,rant chce zostawic w spokoju,zaplanowałem sobie ze wypiaskuje wszystko poza rantem,po piaskowaniu polerowanie i chce to zrobic w nastepujacy sposób,pasta,filc*krążek) na mocną wiertarke i naprzód...czy tylko to mi wystarczy czy cos pominałem,bede to robił pierwszy raz...ale jezeli ktos jest z mojej okolicy kto by sie podjał tego zadania chetnie zlece tą prace.
doradzcie w jaki sposób zrobic to najlepiej,felga jest prosta do polerowania,bez zagiec,wgłebien i innych trudnych miejsc...
jezeli przyjme taktyke z wierarką jaki czas jest potrzebny na jedna felge?
znudziły mi sie zwykłe lakierowane felgi,chciałbym miec cos innego,wyjatkowego i uważam ze polerowane koło idealnie pasuje do CLa,zwłaszcza koło orginalne;-)
gosc ktory mial mi polerowac felgi przyciął w chu...wiec zastanawiam sie czy nie ogarnac tematu samemu....
mam w CLu 18 cali orginalne z polerowanym rantem,rant chce zostawic w spokoju,zaplanowałem sobie ze wypiaskuje wszystko poza rantem,po piaskowaniu polerowanie i chce to zrobic w nastepujacy sposób,pasta,filc*krążek) na mocną wiertarke i naprzód...czy tylko to mi wystarczy czy cos pominałem,bede to robił pierwszy raz...ale jezeli ktos jest z mojej okolicy kto by sie podjał tego zadania chetnie zlece tą prace.
doradzcie w jaki sposób zrobic to najlepiej,felga jest prosta do polerowania,bez zagiec,wgłebien i innych trudnych miejsc...
jezeli przyjme taktyke z wierarką jaki czas jest potrzebny na jedna felge?
znudziły mi sie zwykłe lakierowane felgi,chciałbym miec cos innego,wyjatkowego i uważam ze polerowane koło idealnie pasuje do CLa,zwłaszcza koło orginalne;-)
ex E 290 TD AVANTGARDE 1998'
ex TOYOTA AVENSIS T25 2.0 D4D-pomyłka
ex JEEP WJ/WG 2.7 CRD- super bryka
ex VOLVO S80 2,5T,210KM,2005/6r
ex Mercedes CL W140 4.2 V8 98'
teraz W211 E240 avantgarde
ex TOYOTA AVENSIS T25 2.0 D4D-pomyłka
ex JEEP WJ/WG 2.7 CRD- super bryka
ex VOLVO S80 2,5T,210KM,2005/6r
ex Mercedes CL W140 4.2 V8 98'
teraz W211 E240 avantgarde
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
wpisałem,każdy robi po zwojemu,nie ma nic o polerowaniu moim sposobem,o piaskowaniu i polerowaniu wiertarka z pominieciem papierów;-(
a moze jest ktos kto sie zajmuje polerowaniem we wrocławiu?prawdopodobnie od 7 stycznia do lipca bede przebywał w tym pieknym miescie...
a moze jest ktos kto sie zajmuje polerowaniem we wrocławiu?prawdopodobnie od 7 stycznia do lipca bede przebywał w tym pieknym miescie...
ex E 290 TD AVANTGARDE 1998'
ex TOYOTA AVENSIS T25 2.0 D4D-pomyłka
ex JEEP WJ/WG 2.7 CRD- super bryka
ex VOLVO S80 2,5T,210KM,2005/6r
ex Mercedes CL W140 4.2 V8 98'
teraz W211 E240 avantgarde
ex TOYOTA AVENSIS T25 2.0 D4D-pomyłka
ex JEEP WJ/WG 2.7 CRD- super bryka
ex VOLVO S80 2,5T,210KM,2005/6r
ex Mercedes CL W140 4.2 V8 98'
teraz W211 E240 avantgarde
Kiedys slyszalem ze piaskowanie oslabia felgi, czy cos tam psuje.
Lepiej sprawdz zanim zaczniesz.
Ja polerowalem 22.5" kola w moim busie i jest to niezla zabawa.
Wiertarka to do emerytury mozesz robic. Trzeba dobra katowa polerke, krazek ponad 20 cm i dobra paste.
Do tego oczywiscie caly ochronny gajerek i kilka skrzynek piwa.
Lepiej sprawdz zanim zaczniesz.
Ja polerowalem 22.5" kola w moim busie i jest to niezla zabawa.
Wiertarka to do emerytury mozesz robic. Trzeba dobra katowa polerke, krazek ponad 20 cm i dobra paste.
Do tego oczywiscie caly ochronny gajerek i kilka skrzynek piwa.
Piaskowanie a potem polerka to średnio udany pomysł. Po wypiaskowaniu powstaje chropowata powierzchnia przez co będziesz miał dużo zabawy z papierem ściernym. Lepiej pomyśleć nad jakąś chemią do ściągania lakieru.
Mercedes-Benz
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
-
- Posty: 349
- Rejestracja: 15 paź 2010, o 19:17
- Lokalizacja: Nakło
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Kolego jak nie masz odpowiednich narzędzi to nawet do tego nie podchodź, farbę najlepiej zeszliwować szlifierką rotacyjną papierem 120-150, po usunięciu lecisz papierami o gradacji 800, 1500, 2500 lub jak masz to 3000 potem pasta i polerka.
Usuwanie farby przy pomocy środków typu scansol jest o tyle niebezpieczne że jak ktoś nie ma wprawy to może zrobić głębokie rysy przy ściąganiu farby i nie wszystkich lakierów się to łapie.
Ale jak mogę ci coś polecić to oddaj je na polerkę wibracyjną, efekt rewelacyjny i utrzymuje się o wiele dłużej.
Do jednej z swoich gwiazd polerowałem felgi ręcznie i tak raz na miesiąc ( zależenie od ilości myć, deszczów i innych warunków ) trzeba je przepolerować.
W innym aucie mam felgi po polerce wibracyjnej, od prawie roku trzyma się to idealnie bez poprawek.
Osobiście raczej już nie będę robił tego ręcznie i nie żebym był leniwy
Ale to moje spostrzeżenia .
Usuwanie farby przy pomocy środków typu scansol jest o tyle niebezpieczne że jak ktoś nie ma wprawy to może zrobić głębokie rysy przy ściąganiu farby i nie wszystkich lakierów się to łapie.
Ale jak mogę ci coś polecić to oddaj je na polerkę wibracyjną, efekt rewelacyjny i utrzymuje się o wiele dłużej.
Do jednej z swoich gwiazd polerowałem felgi ręcznie i tak raz na miesiąc ( zależenie od ilości myć, deszczów i innych warunków ) trzeba je przepolerować.
W innym aucie mam felgi po polerce wibracyjnej, od prawie roku trzyma się to idealnie bez poprawek.
Osobiście raczej już nie będę robił tego ręcznie i nie żebym był leniwy
Ale to moje spostrzeżenia .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości