Końcowy tłumik.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Końcowy tłumik.
Witajcie.
Mam takie pytanie odnośnie końcowego tłumika.
Chciałbym przerobić go w taki sposób, żeby wypuścić go na 2 strony zderzaka (po jednej okrągłej końcówce na strone) coś jak na tym zdjęciu:
http://img501.imageshack.us/img501/9413/dsc0040wi5.jpg
Cała zmiana miała by polegać na całkowitym wycięciu końcowego tłumika i zrobiemiu tzw Y-pipe na 2 strony zderzaka.
Główne moje pytanie jest takie, czy wycięcie końcowego tłumika i zastąpienie go dwoma rurami o średnicy takiej jak reszta fabrycznego wydechu nie bedzie miało negatywnego wpływu na prace silnika (w moim przypadku 300TD)??
Może ma ktoś jakieś zdjęcia jak taki wydech wygląda w W210 kombi??
Najlepiej z seryjnym zderzakiem a nie AMG itp.
Pozdrawiam.
Mam takie pytanie odnośnie końcowego tłumika.
Chciałbym przerobić go w taki sposób, żeby wypuścić go na 2 strony zderzaka (po jednej okrągłej końcówce na strone) coś jak na tym zdjęciu:
http://img501.imageshack.us/img501/9413/dsc0040wi5.jpg
Cała zmiana miała by polegać na całkowitym wycięciu końcowego tłumika i zrobiemiu tzw Y-pipe na 2 strony zderzaka.
Główne moje pytanie jest takie, czy wycięcie końcowego tłumika i zastąpienie go dwoma rurami o średnicy takiej jak reszta fabrycznego wydechu nie bedzie miało negatywnego wpływu na prace silnika (w moim przypadku 300TD)??
Może ma ktoś jakieś zdjęcia jak taki wydech wygląda w W210 kombi??
Najlepiej z seryjnym zderzakiem a nie AMG itp.
Pozdrawiam.
MB E300 TD Avantgarde Kombi 1999r.
WDB2102251A868666
(Oo\=*=/oO)
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzili byśmy na rękach...
WDB2102251A868666
(Oo\=*=/oO)
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzili byśmy na rękach...
Zawsze możesz się nad tym zastanowić:
http://allegro.pl/tlumik-mercedes-s210- ... 51774.html
Tu akurat do benzyny, ale możesz podpytać u sprzedającego.
http://allegro.pl/tlumik-mercedes-s210- ... 51774.html
Tu akurat do benzyny, ale możesz podpytać u sprzedającego.
Wiecie, nie chodzi mi o jakieś tam dodatkowe KM.
Głównie chodzi mi o kwestie czysto wizualną.
Ale może macie racje, że nie ciekawie bedzie to wyglądać.
Pewnie już ładniej bedzie jak sie zrobi jakieś ładne nakładki na wydech z kwasiaka, co by sie ładnie świeciły.
A co do dźwięku R6 na przelocie to faktycznie konkretnie to brzmi
Ciekawe co ten z filmiku na yt ma tam namodzone z tum wygarem...
Głównie chodzi mi o kwestie czysto wizualną.
Ale może macie racje, że nie ciekawie bedzie to wyglądać.
Pewnie już ładniej bedzie jak sie zrobi jakieś ładne nakładki na wydech z kwasiaka, co by sie ładnie świeciły.
A co do dźwięku R6 na przelocie to faktycznie konkretnie to brzmi
Ciekawe co ten z filmiku na yt ma tam namodzone z tum wygarem...
MB E300 TD Avantgarde Kombi 1999r.
WDB2102251A868666
(Oo\=*=/oO)
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzili byśmy na rękach...
WDB2102251A868666
(Oo\=*=/oO)
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzili byśmy na rękach...
to zapytam inaczej, który z Was słyszał 300td na przelocie ?
w rzędowej szóstce nie ma kle kle (kle kle jest w R5/R4)
w R6 jest rech, rech, rech (miękko brzmi)
swojego kombinowąłem tak:
ori - widomo, większość słyszała
brak katów podwójnych + ori końcowy - słyszeli Ci którzy wycięli
brak końcowego - głośno/huczy w kabinie przy 2500-3000obr, na zewnątrz prawie grzmi (coś jak na filmiku)
obecnie mam brak katów podwójnych, końcowy z C30AMG, i jest całkiem spoko, choć na zewnątrz mógłby bardziej "akcentować"
jak zależy tylko na wizualnej stronie to pozostae kupić same końcowki "amg look" i wspawać do końcówek wydechu
http://allegro.pl/koncowka-tlumika-amg- ... 64323.html
w rzędowej szóstce nie ma kle kle (kle kle jest w R5/R4)
w R6 jest rech, rech, rech (miękko brzmi)
swojego kombinowąłem tak:
ori - widomo, większość słyszała
brak katów podwójnych + ori końcowy - słyszeli Ci którzy wycięli
brak końcowego - głośno/huczy w kabinie przy 2500-3000obr, na zewnątrz prawie grzmi (coś jak na filmiku)
obecnie mam brak katów podwójnych, końcowy z C30AMG, i jest całkiem spoko, choć na zewnątrz mógłby bardziej "akcentować"
jak zależy tylko na wizualnej stronie to pozostae kupić same końcowki "amg look" i wspawać do końcówek wydechu
http://allegro.pl/koncowka-tlumika-amg- ... 64323.html
420 CDI z przerobionym wydechem ma bardzo ładny dźwięk.
http://www.youtube.com/watch?v=fk-DrTBlDcg
http://www.youtube.com/watch?v=fk-DrTBlDcg
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
ale dzwiek, mega!
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
ja jakieś pół roku temu przed wyjazdem w trasę zorientowałem się że wisi końcowy - przeginła rura na wejściu w tłumik. Musiałem zerwać i pojechałem bez. Tak mi się dźwięk podobał że jeździlem dobre 2 tygodnie bez koncowego. Przy mocnym bucie grzmot był uroczy, ale na trasie przy prędkości obrotowej 3K robiło się upierdliwe.
Tylko pamietajcie panowie ze w 300-cie końcowy tłumik to za razem jednyny tłumik, wiec przelot na przeglądzie może być sporym problemem.
Dodatkowo sugestia z mojej strony, jak juz robicie końcowy, nie dawajcie prostej rury (tylko skierowaną w glebę). Diesel zostawiający za sobą smugę, albo dymiący prosto w szybę jadącego za nim samochodu (podczas przyśpieszania) to mega wiocha.
Tylko pamietajcie panowie ze w 300-cie końcowy tłumik to za razem jednyny tłumik, wiec przelot na przeglądzie może być sporym problemem.
Dodatkowo sugestia z mojej strony, jak juz robicie końcowy, nie dawajcie prostej rury (tylko skierowaną w glebę). Diesel zostawiający za sobą smugę, albo dymiący prosto w szybę jadącego za nim samochodu (podczas przyśpieszania) to mega wiocha.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
BMW K75 '88
daj no jakiegoś filma to posłuchamy, przeca nie mówię, że mi się takie mody nie podobająPussey pisze:to zapytam inaczej, który z Was słyszał 300td na przelocie ?
w rzędowej szóstce nie ma kle kle (kle kle jest w R5/R4)
w R6 jest rech, rech, rech (miękko brzmi)
[...]
obecnie mam brak katów podwójnych, końcowy z C30AMG, i jest całkiem spoko, choć na zewnątrz mógłby bardziej "akcentować"
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości