jak obniżyć mercedesa w210

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Kozichwost
Posty: 107
Rejestracja: 29 lip 2013, o 09:07
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Kozichwost »

Kolega tą Mietkiem chyba jeździ tylko prosto do przodu. Przecież te koła tak siedzą w nadkolach że się skręcać nie da
WDB2100171A162249
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

On się łamie na srodku jak przegubowiec , ludzie to jednak mają ała , to powinni odebrać od razu dowód rejestracyjny
E 270 CDI 2000r, lift, manual
wuju
Posty: 280
Rejestracja: 8 cze 2014, o 21:17
Lokalizacja: 26-900

Post autor: wuju »

onev2, w temacie auta coś jest


toż to powietrze, ustawia sobie wysokość jaka mu się podoba, na postoju można zwalić na sam dół a na max to pewnie i clasica przewyższy
e300td WDBJF25H7XA924886
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Ludzie przecież to na powietrzu siedzi, o czym Wy piszecie???

Ten setup, to jest na parkingi, żeby strażnicy nie mieli jak blokady założyć :D

Filmiki poglądowe (jak to działa - dla totalnie niezorientowanych)

https://www.youtube.com/watch?v=XuJePr_gcto
https://www.youtube.com/watch?v=iBnwZNUfIJw
https://www.youtube.com/watch?v=WsXVYKTWtPQ - a to to chyba gwiazdka Michała właśnie w pierwszym setUpie ;)

[ Dodano: 2015-12-15, 19:25 ]
wuju, No właśnie ;)
Wyprzedziłeś mnie troszkę...
Prezes:D
Posty: 22
Rejestracja: 22 lis 2015, o 14:41
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Prezes:D »

panowie ok sprzynki z avy a jakie podkładki ? zeby ładnie to lezałoo ?
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Prezes:D pisze:panowie ok sprzynki z avy a jakie podkładki ? zeby ładnie to lezałoo ?
Jak ma leżeć to podkładek nie dawaj, bo niby po co?
:hyhy:
Obrazek
Michał0208
Posty: 349
Rejestracja: 15 paź 2010, o 19:17
Lokalizacja: Nakło

Post autor: Michał0208 »

Autem da się normalnie skręcić i jeździć porostu air ride :zdziwko:


Obrazek
E430 AMG
Porsche Cayenne
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Michał0208, dziadkom nie wytłumaczysz :rotfl: Jakby weszli na Receism pl to by chyba zawału dostali.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Prezes:D
Posty: 22
Rejestracja: 22 lis 2015, o 14:41
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Prezes:D »

Panowie bo kupiłem felgi 18 8,5 i 9,5 cala i chciałbym to ładnie grać z błotnikiem aby nie było tak zwanej japy :zalamany: macie jakieś propozycje bo tak jak pisałem słabo u mnie z mercedesem piewszy mój samochód szybciej miałem a3 na gwincie ale to inna bajka
bartek22jj
Posty: 8
Rejestracja: 3 sie 2014, o 12:31
Lokalizacja: Augustów

Post autor: bartek22jj »

Prezes:D, moge polecic zestaw sprezyn eibach pro kit, nie sa az tak miekkie ani nie jest beton :) w sam raz do w miare normalnej jazdy :)
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Jeśli chcesz to tylko nieco obniżyć, żeby ładnie koła siadły, to nie kombinuj z gwintami, bo to bez sensu...

Ja osobiście zaproponowałbym Ci springi AVA i reszta do wyregulowania gumowymi podkładkami... W poprzedniej gwiazdce wrzuciłem springi od AVY i gumki z 2 cyckami na przód + z 3 cyckami na tył...

Nie chciałem glebować jakoś strasznie, ale właśnie usunąć koze...
Zeszło to z przodu o 4 centy niżej niż elegance, a z tyłu 2... (tył mi trochę wisiał za nisko w stosunku do przodu na ELE)

Obrazek

Może dla niektórych jeszcze za wysoko, ale mi taki efekt odpowiadał, bo zimą nie robiłem za pług śnieżny na szesnastkach, a latem jakoś to chyba nawet się prezentowało w miarę...
Prezes:D
Posty: 22
Rejestracja: 22 lis 2015, o 14:41
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Prezes:D »

Hubi a jest mozliwość jeszcze niziej połozyć na tych gumach ?
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Pewnie że jest... Ja miałem średnie (można powiedzieć) gumy...

Dasz z jednym cyckiem to jeszcze niżej siądzie :D
No i poprawka na nowe springi na przodzie (jeszcze nie uklepane) :D

Jak kupisz używki to licz na 2 - 3 centy niżej...
Zakładałem na początek na testa używki... Musiałbym foty znaleźć :D

[ Dodano: 2015-12-17, 00:04 ]
Znalazłem coś, ale powiem Ci , że ani to ładnie nie wyglądało, ani się dobrze nie jeździło...

Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-12-17, 00:06 ]
Aaaaa, no i przy ET35 + 10 dystansu na przodzie obcierało na mocniejszych nierównościach, więc gorąco odradzam takie obniżanie...
Prezes:D
Posty: 22
Rejestracja: 22 lis 2015, o 14:41
Lokalizacja: Bieszczady

Post autor: Prezes:D »

hubi kozak tak własnie chce połozyć swojego jak ten co zdj wstawiłeś mozesz mi teraz dokładnie opisać co kupić ?
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Kozak szczególnie na polskie drogi ;)

Szkoda fury szczerze mówiąc...

Pytaj kolegów z forum o podkładki pod sprężyny z jednym cyckiem (najniższe)
No i przeleć się gdzieś w okolicy na szrot może mają jakąś gwiazdkę w wersji AVANTGARDE...
Z doświadczenia - radzę od razu zainwestować w nowe amorki (ogarnięty sprzedawca będzie wiedział co i jak, konserwatywny poprosi o VIN - wtedy uciekaj, bo AVA jednak różni się od Classica i Elegance)

Obrazek

Nie pamiętam dokładnie ale chyba 6cm różnicy na długości... No i AVA kapkę sztywniejsza mi się wydaje...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości