Hamulce AMG z E55 do E200
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Hamulce AMG z E55 do E200
Witam
Mam nurtujące Mnie pytanie a właściwie dwa.
Pierwsze to czy przekładka tarcz, klocków, zacisków odbywa się na zasadzie P&P czyli posiadając cały komplet ze zdemontowanego AMG bez problemu zamontuje to u Siebie?
A Drugie pytanie jakie muszą być najmniejsze felgi aby pomieściły te zaciski o Ile się nie mylę est to 16 cali ale czy mam racje ?
Z Góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
Mam nurtujące Mnie pytanie a właściwie dwa.
Pierwsze to czy przekładka tarcz, klocków, zacisków odbywa się na zasadzie P&P czyli posiadając cały komplet ze zdemontowanego AMG bez problemu zamontuje to u Siebie?
A Drugie pytanie jakie muszą być najmniejsze felgi aby pomieściły te zaciski o Ile się nie mylę est to 16 cali ale czy mam racje ?
Z Góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
... Nic na siłę, Lewy Pas, Gaz i płynę...
- FiLiP_SoPoT
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 lip 2010, o 08:28
- Lokalizacja: tak zaje...ało ??
- Kontakt:
Tak właśńie myślałem i żałuję, zę moje AMG 17` sprzedałem razem z W124 tak to by były jak znalazł.
Ja teraz właśnie swojego Robię całego na AMG Cały pakiet już kupiony teraz właśnie resztę chce zbierać. Hamulce, kierownice, Licznik - Ciekawe jak to się będize miało ze zmianą) wydech i jeszcze pewnie masę innych rzeczy, teraz szukam koloru na niego
To już moja wiedza została zaspokojona Bardzo dziękuję za odpowiedzi
P.s.
Filip a jaki jest koszt nowych Tarcz i klocków Bo mam używki w bardzo dobrym stanie do tego ale nie wiem czy nowych nie kupić a nie pytałem się jeszcze.
Ja teraz właśnie swojego Robię całego na AMG Cały pakiet już kupiony teraz właśnie resztę chce zbierać. Hamulce, kierownice, Licznik - Ciekawe jak to się będize miało ze zmianą) wydech i jeszcze pewnie masę innych rzeczy, teraz szukam koloru na niego
To już moja wiedza została zaspokojona Bardzo dziękuję za odpowiedzi
P.s.
Filip a jaki jest koszt nowych Tarcz i klocków Bo mam używki w bardzo dobrym stanie do tego ale nie wiem czy nowych nie kupić a nie pytałem się jeszcze.
... Nic na siłę, Lewy Pas, Gaz i płynę...
Silnik też będziesz zmieniał ? Jeśli nie to po co ta rzeżba.Busiek pisze:Robię całego na AMG Cały pakiet już kupiony teraz właśnie resztę chce zbierać. Hamulce, kierownice, Licznik - Ciekawe jak to się będize miało ze zmianą) wydech i jeszcze pewnie masę innych rzeczy, teraz szukam koloru na niego
Chcesz się nabawić w młodym wieku stresu kiedy na światłach byle pażdzioch objedzie twoje AMG
Ostatnio zmieniony 11 sty 2013, o 17:40 przez kakadu, łącznie zmieniany 1 raz.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Re: Hamulce AMG z E55 do E200
Kolego, w większości przypadków będziesz musiał coś dokupić lub przerobić.Busiek pisze:Witam
Mam nurtujące Mnie pytanie a właściwie dwa.
Pierwsze to czy przekładka tarcz, klocków, zacisków odbywa się na zasadzie P&P czyli posiadając cały komplet ze zdemontowanego AMG bez problemu zamontuje to u Siebie?
A Drugie pytanie jakie muszą być najmniejsze felgi aby pomieściły te zaciski o Ile się nie mylę est to 16 cali ale czy mam racje ?
Z Góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
Przykład oryginalne zawieszenie AMG i takież koła wymagają wydmuchanych błotników nadkoli i mnóstwa dupereli.
Jeżeli pozostawisz na oponach cienkich, to po co reszta.
Może lepiej jeżeli chcesz mieć AMG pomaluj zaciski i kup pakiet zewnętrzny (stylizujący) AMG.
Pamiętaj AMG to nie tylko zderzaki, koła, hamulce ale inne wnętrze i silnik ze skrzynią wydechem, dyfrem itd.O takich detalach jak gałka za 2500 licznik za 12000 nie wspomnę.
A pro po, licznik AMG do modelu W129 kosztuje na E-Bay używany okazyjnie 20tys.
Pełne AMG w wersji W210 jeszcze nie zaczęły drożeć.Jeżeli przemyśleć sprawę i chęć posiadania prawdziwej perełki w przyszłości, to teraz kupić za 30-40tys.zł.Za 5-8 lat tyle samo w Euro.
Wersja Brabus niestety już odeszła od cen normalnych.
Średniej jakości to 50tys. euro.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Za taką cenę jaką Ty zapłaciłeś za w211 3,2 CDI to wiele innych zabawek również Ciebie objedzie. Nawet Golf 3 VR6 za niespełna 5 tyśtonidriver pisze:Cokolwiek autor nie zamontuje to i tak golf 3 za 2tyś go objedzie na mieście
Mimo swojego wieku i posiadania gwiazdy dalej myślisz jak 18 latek. Ja w wieku 18 lat, kiedy dostałem swojego pierwszego Mercedesa posiadającego moc prawie, ze 200 KM, też wnikałem w przyspieszenie i prędkość maksymalną. I jeździłem z myślą: o żaden Golf czy Passat mi nie podskoczy! Z miesiąca na miesiąc moje priorytety się zmieniły. W środku drewno, skóra, przyjemne w dotyku wnętrze, przyjemność z prowadzenia, funkcjonalność, przyjemność z tego, że inni ludzie podziwiają mój samochód, w który wkładam swoje serce itp To jest właśnie to czego kierowcy z Golfa III za 2 tys nigdy nie doznają. Kumasz?
Może i tego nie złapiesz, bo swój samochód traktujesz jako źródło dorobku i dla Ciebie liczy się aby jeździł, a nie wyglądał.
Mercedes-Benz
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
Panowie już wam wszystko opowiem
Cały kompletny Pakiet AMG do wersji przed lifttem czyli:
Zderzak przód z Halogenami,
Zderzak tył,
Progi,
Listwy na drzwi z chromami,
Grill,
Nowa gwiazda,
Kosztowały Mnie 1200 zł
Do wymiany mam zderzaki oraz progi bo były połamane więc skoro mogłem kupić AMG to dlaczego nie. Wydaje mi się że za tą kasę się opłacało. Zderzaki są ori miały tylko 2 malutkie pęknięcia ale za 50 zł zostały już zespawane.
Od tego samego faceta od którego to kupiłem teraz chce kupić resztę rzeczy tj.
Felgi 18`
Licznik`
Komplet tarcz z zaciskami i klockami,
3 drzwi bo moje nie domagają i je bierze,
Klamki z chromami,
i jeszcze jakieś inne gadżety które pozwolą aby mój w210 wyglądem przypominał AMG.
Poluje jeszcze na wydech ale to Mnie finanse trzymają.
Jeśli ktoś zadaje sobie pytanie Po co to Komu, to ja odpowiem.
Wszystko Robię sobie sam prócz wspawania progów bo spawać nie umiem, ale całe malowanie zmiana koloru odnowienie felg itp robię sam.
Mnie to cieszy i czerpię z tego tylko i wyłącznie przyjemność i choć dalej będę miał te 136 km to mina ludzi którzy najpierw się śmieją jak widzą takiego pordzewiałego Mercedesa a później gdy wygląda jak nowy jest bezcenna.
Osobiście kupiłem okulara za 4 tyś. pojechałem po najtańszego z gazem i dlatego mogę sobie pozwolić dołożyć do niego te 4-5 tyś żeby go zrobić tak jak mi się będzie podobać
A jeśli chodzi o to, że dalej będzie powolny to i tak w mieście jest 50 km/h poza 90 km/h a na autostradzie 140 i tyle on spokojnie pojedzie
P.s.
Nie powiem że nie chciał bym innego silnika, ale skoro trafił się taki to nie wybrzydzałem w tej półce cenowej bo za w124 dałem więcej do roboty niż za oko
A tutaj tak dla zrozumienia tematu:
w124 przed:
w124 po:
Cały kompletny Pakiet AMG do wersji przed lifttem czyli:
Zderzak przód z Halogenami,
Zderzak tył,
Progi,
Listwy na drzwi z chromami,
Grill,
Nowa gwiazda,
Kosztowały Mnie 1200 zł
Do wymiany mam zderzaki oraz progi bo były połamane więc skoro mogłem kupić AMG to dlaczego nie. Wydaje mi się że za tą kasę się opłacało. Zderzaki są ori miały tylko 2 malutkie pęknięcia ale za 50 zł zostały już zespawane.
Od tego samego faceta od którego to kupiłem teraz chce kupić resztę rzeczy tj.
Felgi 18`
Licznik`
Komplet tarcz z zaciskami i klockami,
3 drzwi bo moje nie domagają i je bierze,
Klamki z chromami,
i jeszcze jakieś inne gadżety które pozwolą aby mój w210 wyglądem przypominał AMG.
Poluje jeszcze na wydech ale to Mnie finanse trzymają.
Jeśli ktoś zadaje sobie pytanie Po co to Komu, to ja odpowiem.
Wszystko Robię sobie sam prócz wspawania progów bo spawać nie umiem, ale całe malowanie zmiana koloru odnowienie felg itp robię sam.
Mnie to cieszy i czerpię z tego tylko i wyłącznie przyjemność i choć dalej będę miał te 136 km to mina ludzi którzy najpierw się śmieją jak widzą takiego pordzewiałego Mercedesa a później gdy wygląda jak nowy jest bezcenna.
Osobiście kupiłem okulara za 4 tyś. pojechałem po najtańszego z gazem i dlatego mogę sobie pozwolić dołożyć do niego te 4-5 tyś żeby go zrobić tak jak mi się będzie podobać
A jeśli chodzi o to, że dalej będzie powolny to i tak w mieście jest 50 km/h poza 90 km/h a na autostradzie 140 i tyle on spokojnie pojedzie
P.s.
Nie powiem że nie chciał bym innego silnika, ale skoro trafił się taki to nie wybrzydzałem w tej półce cenowej bo za w124 dałem więcej do roboty niż za oko
A tutaj tak dla zrozumienia tematu:
w124 przed:
w124 po:
... Nic na siłę, Lewy Pas, Gaz i płynę...
Sebekw208, piszesz jakies herezje jak bys mial 67lat, a ledwo mleko spod nosa wytarles. A tonidriver, ma calkowita racje w tym co pisze, po cholere robic wyscigowke, z auta ktore nia nie jest i nigdy nie bedzie.
Busiek, rozumiem wszystko, kola, lakier, tapicerka, fajne lampy, ale nie rozumiem tych hamulcow AMG, to jest po prostu bez sensu. A moge nawet smialo powiedziec ze to lekka wioska.
Busiek, rozumiem wszystko, kola, lakier, tapicerka, fajne lampy, ale nie rozumiem tych hamulcow AMG, to jest po prostu bez sensu. A moge nawet smialo powiedziec ze to lekka wioska.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości