co mozna poprawic po AMG i Lorinserze???????????????????????

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
LORINSER
Posty: 656
Rejestracja: 22 maja 2008, o 20:29
Lokalizacja: Wuwua

co mozna poprawic po AMG i Lorinserze???????????????????????

Post autor: LORINSER »

E-klasa 1999r.
5500cm3 AMG
podłubany przez Lorinsera (wrzucony kompressor)
wydech MAG

jak myslicie czy zwiekszenie srednicy kolektora wydechowego i wydechu na przelotowy poprawi moc i moment?

i czy da sie tym wtedy jezdzic????( halas)


z ciekawostek napisze ze do kompresora jest zalozony maly filtr stozkowy K&N ALE JEST TAK SCHOWANY ZA LAMPA I ZBIORNIKIEM PLYNU WYROWNAWCZEGO ZE BOJE SIE ZE NIE ZDAJE SWOJEGO EGZAMINY
moze jakies propozycje na "dopowietrzenie" ????????????? :roll:
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201

ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

wrzuć jakieś foto spod maski :mrgreen:

W kolektorze wydechowym (aby coś dał) liczy się przedewszystkim kształt. Musiałbyś poszukać najlepiej gotowych lub pogadać z kimś kto się podejmie dorobienia. Jeżeli chcesz mieć cicho w aucie to możesz wymienić środkowy tłumik na przelotowy a końcowy zostawić jak jest. Wydech nabierze rasowego brzmienia ale nie będzie upierdliwie głośny.

Mały stożek do 5.5 litra + kompresor :shock:
S210 320CDI
Awatar użytkownika
JAD
VIP
Posty: 23
Rejestracja: 24 cze 2008, o 13:54
Lokalizacja: Szczecin

????

Post autor: JAD »

Pytalem juz w innym topicu ale zapytam jeszcze raz.

Co rozumiesz pod pojeciem ze jeden nadworny tuner MB dlubal drugiego???

Podaj VIN zaraz sprawdzimy co to za wynalazek ;)

To tej mocy jest ci za malo? 5,5L samo w sobie generuje calkiem sporo mocy nie mowiac juz o modowanej, ktora przeciez masz.

Moge sie zalozyc ze i tak nie wykorzystujesz pelenj mocy auta ;)

Szczerze, nie widze kompletnie sensu w "dlubaniu" "dlubanego"

Pozdrawiam
A6 Avant 2.5TDI
W210 220CDI

były
W201 2.0E
W124 250D
W126 500SE
Awatar użytkownika
drv
VIP
Posty: 43
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 21:02
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: drv »

A o ile chcesz poprawić moc. Można pomieszać z kołami od kompresora, albo tak jak piszesz z wydechem i kolektorami, ale koszt takich zabawek do V8 może być drogi.

A z tymi tunerami pewnie chodzi mu o to że silnik wypuścił AMG a potem poprawiał go Lorinser
MB 1999r. W210 E240 V6 Avantgarde
Obrazek
Awatar użytkownika
JAD
VIP
Posty: 23
Rejestracja: 24 cze 2008, o 13:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: JAD »

To i tak bardzo dziwne zeby lorinser grzebal przy motorze od AMG, nie slyszalem nigdy o takich wybrykach, te auta sa juz tak zmodyfikowane, ze ciezko wykrzesac z nich wiecej bez narazania silnika i podzespolow na uszkodzenie.

Pozatym z tego co sie orientuje to AMG czy Lorinser czy tez Brabus biora auto z fabryki i moduja calosc a nie bawia sie w modowanie podzespolow czy calych konstrukcji onnych tunerow.

Napisz VIN bo jak widac ciekawosc nas zrzera ;)
A6 Avant 2.5TDI
W210 220CDI

były
W201 2.0E
W124 250D
W126 500SE
Awatar użytkownika
LORINSER
Posty: 656
Rejestracja: 22 maja 2008, o 20:29
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: LORINSER »

Co rozumiesz pod pojeciem ze jeden nadworny tuner MB dlubal drugiego???

Podaj VIN zaraz sprawdzimy co to za wynalazek ;)

To tej mocy jest ci za malo? 5,5L samo w sobie generuje calkiem sporo mocy nie mowiac juz o modowanej, ktora przeciez masz.

Moge sie zalozyc ze i tak nie wykorzystujesz pelenj mocy auta ;)

szczerze wykorzystuje =D musze zdjac ogranicznik bo juz mnie zblokowal :roll:
samochod lapie od swiatel do swiatel 220km/h

Szczerze, nie widze kompletnie sensu w "dlubaniu" "dlubanego"



jutro wrzuce VIN
Napisalem juz do MB z prozba wyslania historii

niestety cos mi walnelo albo panewka albo pekl korbowod-silnik chodzi,
nawet rowno chodzi ale stuka cos w ukladzie korbowo-tlokowym
dziury nie ma
moze uda sie bez olbrzymich kosztow

w austriackich dokumentach jest wpisana moc (305kw) co daje prawie 415 KM.
pod maska w miejscu seryjnego filtra powietrza jest wlozony kompressor pokryty karbonowa oslona z logiem "Lorinser"

a co do dlubania przez dwuch tunerow to tak bez watpienia jest
wszelkie dokumenty wyposazenie i dane pokazuja e55 AMG czyli moc w okolocach 350 KM+ kompressor by Lorinser

wrzucone sa 19 calowe felgi Carlssona
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201

ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

to może grzebał ktoś inny a napis na kompresorze świadczy tylko o jego pochodzeniu
Awatar użytkownika
LORINSER
Posty: 656
Rejestracja: 22 maja 2008, o 20:29
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: LORINSER »

raczej watpliwe zeby kopmresor zakladal ktos inny niz fabryczny tuner


prosze VIN:

WDB2100741A714201

jak macie jak sprawdzic to prosze
E 55 AMG Lorinser 99'
415KM
vin: WDB2100741A714201

ex S 350 96' lift
BMW 740 03'
ex Mustang 4.0 05'
Navigator 5.4 03'
GTi-R 91'
ex Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi 05'
W211 5.5 AMG 05'
Awatar użytkownika
Marek78
Posty: 39
Rejestracja: 25 maja 2008, o 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek78 »

Własnie aprpos grzebania , firma tuningowa El- tec http://www.el-tec.pl/ w tym miesiacu koło 15 zaczyna grzebac przy moim E430 za 4500-5000 ma podniec moc silnika na min 340ze 279 seryjnych ,chip da juz 305 km i 440Nm ,nowy układ wydechowy własnej konstrukcji ( bede miał miedzyinnymi 4 rury z tyłu po obu stronach po dwie :mrgreen: ) oraz filtr stozkowy pozostałe 35KM ,mam pytanko jak myslicie tak zwyzka mocy jest realna?
E430 avantgarde sedan 99r przed liftem

:) http://www.youtube.com/watch?v=rwAKfRPAwh0 :)
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

Marek78 pisze:Własnie aprpos grzebania , firma tuningowa El- tec http://www.el-tec.pl/ w tym miesiacu koło 15 zaczyna grzebac przy moim E430 za 4500-5000 ma podniec moc silnika na min 340ze 279 seryjnych ,chip da juz 305 km i 440Nm ,nowy układ wydechowy własnej konstrukcji ( bede miał miedzyinnymi 4 rury z tyłu po obu stronach po dwie :mrgreen: ) oraz filtr stozkowy pozostałe 35KM ,mam pytanko jak myslicie tak zwyzka mocy jest realna?
nie
Awatar użytkownika
Marek78
Posty: 39
Rejestracja: 25 maja 2008, o 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek78 »

;-) ok wiec może troche uzasadnij swoją odpowiedz ,własnie na to liczyłem
E430 avantgarde sedan 99r przed liftem

:) http://www.youtube.com/watch?v=rwAKfRPAwh0 :)
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Masz 280.
Chip ma dac 25... sporo, ale silnik tez spory, wiec zalozmy, ze realne.
Wydech... optymistycznie tak jak chip zalozmy, ze 25.
Stozek 10 KM.

Wszystko bardzo optymistyczne wg mnie ;)
E 220 CDI '01 Elegance
davmix
Posty: 216
Rejestracja: 25 maja 2008, o 19:17
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: davmix »

Kolego LORINSER, a powiedz mi ile pali Ci to twoje autko??
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny.
Awatar użytkownika
JAD
VIP
Posty: 23
Rejestracja: 24 cze 2008, o 13:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: JAD »

tzn jezeli bedzie kompresor to jak najbradziej 20-30% mocy na plus moze byc ze zmiany programu (chip) ale reszta to nie wiele przyrostu da.

Z tego co wyczytalem z VINu twojego auta to to ze modowane przez AMG, ani slowem nie wspomniane o Lorinser'ze prawdopodobnie jak wczesniej kolega napisal ktos sie jeszcze bawil i dolozyl kompresor Lorinser'owski do juz wykonanych modow AMG
A6 Avant 2.5TDI
W210 220CDI

były
W201 2.0E
W124 250D
W126 500SE
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Przeciez jesli samochod wyszedl z fabryki AMG, pozniej zajal sie nim LORINSER to chyba mu VINu nie zmieniali raczej, wiec o L. w VINie moze nie byc mowy...
E 220 CDI '01 Elegance
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości