300 TD CHIP TUNING !!

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

300 TD CHIP TUNING !!

Post autor: dlugi111 »

Witam wszystkich forumowiczow :) przegladalem dzial TUNING juz pare razy ale nie ma konkretnych informacji na temat chipa jezeli chodzi o gwiazdke 300TD, tylko same pierdu pierdu, obiecywanie ze chip nastapi w najblizszym czasie a pozneij cisza i nikt nie wie co i jak. Postanowilem sam zajac sie ta kwestia bo zamierzam zachipowac moja dame:) chce to zrobic w firmie masters w Warszawie (piaseczno) w środe jestem umowiony na hamownie ;) rozmawialem z tunerem to sie smial ze misio to juz dziadek w końcu 98r heh takze mowi ze najpierw sprawdzimy stan techniczny podzespolow a nastepnie zastanowimy sie nad podkreceniem mocy:) mam nadzieje ze hamownia wyjdzie pozytywnie i jeden z tunerow zechce cos podlubac :D motor jest naprawde zadbany mysle teraz nad turbina i jej krzywa przy momencie obrotowym bo to tez ma duze znaczenie.. ale wszystko wyjdzie w srode :] przy okazji 100 zł hamownia 900 zł (netto) chip czyli jakies 1100:) i jeszcze jedna sprawa jezeli wyjdzie cos nie tak mysle nad nowa turbina i martwie sie o skrzynie bede chyba cos kombinowal zeby przeszczepic z 430 bo tam skrzynia ma moment 400 nm ale w tej kwesti to moze wy mi cos podpowiecie tylko nie mowie ze to sie nie oplaca bo takich postow juz pare czytalem Pozdrawiam


Jeszcze jedna sprawa zaczalem od pompy wtryskowej (bedzie do wymiany) kupilem z anglika oddalem do specjalisty na stol pobierczy, uszczelnienie sekcji i calej pompy czekam na wynik w jakim ona jest stanie, ale to gdzies w przyszlym tyg :P
Ostatnio zmieniony 11 lut 2014, o 19:56 przez dlugi111, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

długi..ale to się w nichuja nie opłaca :D
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

długi, wrzuć w środę wykresy na forum - będziemy myśleć co dalej
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

tonidriver pisze:długi..ale to się w nichuja nie opłaca :D

Zainwestowalem juz tak duzo w moja gwiazdek ze nie mam zamiaru jej sprzedac :D tylko ulepszac:) wiem ze to nigdy mi sie nie zwroci no ale.. pasja:D wiec tak, niech nikt mi nie proponuje zebym sobie kupil 430 albo cos w tym stylu chce disla i starej generacji dlatego jezdze 300 TD:)

[ Dodano: 2013-05-18, 15:17 ]
devil_inside pisze:długi, wrzuć w środę wykresy na forum - będziemy myśleć co dalej

oka porobie zdjecia wykresow i wrzuce:) zobaczymy ile sprawnosci ma moj motor, jezeli sie nie uda trudno bede jezdzil nim dalej tylko bez chipa:)
Ostatnio zmieniony 11 lut 2014, o 19:57 przez dlugi111, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

masters to uznany tuner, będziesz zadowolony

-skrzyni nie zamieniaj - co najwyżej wymień olej i dodaj preparatu zmniejszającego pienienie i podwyższającego jego odporność na wysokie temperatury - ewentualnie dodatkowa chłodnica oleju,
-turbo zostaw w spokoju
-intercooler możesz zmienić na większy

z tuningiem 300td mało szukałeś :hyhy:
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

Pussey pisze:masters to uznany tuner, będziesz zadowolony

-skrzyni nie zamieniaj - co najwyżej wymień olej i dodaj preparatu zmniejszającego pienienie i podwyższającego jego odporność na wysokie temperatury - ewentualnie dodatkowa chłodnica oleju,
-turbo zostaw w spokoju
-intercooler możesz zmienić na większy

z tuningiem 300td mało szukałeś :hyhy:
intercooler?? jaki by wiekszy podszedł?? bez tam jakis wiekszych modyfikacji??
gdy pisalem o turbo mialem na mysli padajace turbo jezeli jest dobre to nawet nie ruszam ;)
mam model wypuszczony na cieple kraje 5 chlodnic:D oleju skrzyni jest na nim wentylator :) oleju silnika rowniez jest wentylator i oczywscie 3 podstawowe plynu klimy i intercoler :D
takze chlodzenie oleju silnika i skrzyni jest wzorowe a na dodatek jeszcze sobie łądnie przerobilem wlaczam te 2 wentylatory na krotko ;) bo normalnie wlaczaja sie przy 100C :hyhy:
jeszcze jedna sprawa skrzynia mi pada juz prawie 3 lata odkad mam ten samochod i pasc nie moze:P tzn chyba elektronika siada bo jak jest bardzo goraco i daje mu dobrze w palnik to po pewnym czasie przeciaga z 2 na 3 ale gdy jest zimno nigdy to nie wystapilo
Ostatnio zmieniony 15 maja 2014, o 17:18 przez dlugi111, łącznie zmieniany 2 razy.
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

mam model wypuszczony na cieple kraje 5 chlodnic:D oleju skrzyni jest na nim wentylator :) oleju silnika rowniez jest wentylator i oczywscie 3 podstawowe plynu klimy i intercoler :D
hmm... masz jekieś zdjęcia jak to wygląda ?
jeszcze jedna sprawa skrzynia mi pada juz prawie 3 lata odkad mam ten samochod i pasc nie moze:P tzn chyba elektronika siada bo jak jest bardzo goraco i daje mu dobrze w palnik to po pewnym czasie przeciaga z 2 na 3 ale gdy jest zimno nigdy to nie wystapilo
konwerter lub płyta zaworowa a dokładnie sprężynka której wciągnięcie należy sprawdzić lub [...]
o skrzyni i przeciąganiu jest na forum, poszukaj
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

Pussey pisze:
mam model wypuszczony na cieple kraje 5 chlodnic:D oleju skrzyni jest na nim wentylator :) oleju silnika rowniez jest wentylator i oczywscie 3 podstawowe plynu klimy i intercoler :D
hmm... masz jekieś zdjęcia jak to wygląda ?
jeszcze jedna sprawa skrzynia mi pada juz prawie 3 lata odkad mam ten samochod i pasc nie moze:P tzn chyba elektronika siada bo jak jest bardzo goraco i daje mu dobrze w palnik to po pewnym czasie przeciaga z 2 na 3 ale gdy jest zimno nigdy to nie wystapilo
konwerter lub płyta zaworowa a dokładnie sprężynka której wciągnięcie należy sprawdzić lub [...]
o skrzyni i przeciąganiu jest na forum, poszukaj
zdjecia zadnego nie mam ale juz Ci tlumacze gdzie to jest, bo swego czasu mialem problem z 19 bezpiecznikiem a co sie pozniej okazalo odpowiedzialny byl za te 2 wentylatory tu masz temat zapoznaj sie viewtopic.php?t=18958 chlodnica oleju skrzyni jest za prawym halogenem u dolu a chlodnica oleju silnika jest za lewym halogenem obie maja swoje stelaze, swoje wentylatory i w chlodnicach sa czujniki temp chyba tyle:) jak masz jeszcze jakies pytanka pisz ;)

Co do skrzyni i tej sprezyny czytalem gdzies o tym, skrzynia zajme sie po chipie :D i wtedy sie pomysli czy zostajemy przy starej czy cos zmieniamy
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

dlugi111, jakieś dwa lata temu hamowałem i podnosiłem moc u Mastersa :-) Mogę napisać, że jak auto będzie OK to coś tam podziałają, a jak nie to powiedzą co nieteges. Ogólnie chłopaki znają się na rzeczy i warto u nich zostawić kasę za usługę chiptuningu.

Ja już jestem jakieś 40 000 km po programie u nich i nie narzekam. Auto inne niż MB, ale znają się na tym co robią. W każdym razie myślę, że wizyta w Piasecznie wszystko Ci wyjasni :-)
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

Klosiak pisze:dlugi111, jakieś dwa lata temu hamowałem i podnosiłem moc u Mastersa :-) Mogę napisać, że jak auto będzie OK to coś tam podziałają, a jak nie to powiedzą co nieteges. Ogólnie chłopaki znają się na rzeczy i warto u nich zostawić kasę za usługę chiptuningu.

Ja już jestem jakieś 40 000 km po programie u nich i nie narzekam. Auto inne niż MB, ale znają się na tym co robią. W każdym razie myślę, że wizyta w Piasecznie wszystko Ci wyjasni :-)
Wiem o tym ze mastersi sa naprawde dobrzy swiadcza o tym opinie uzytkownikow ze wszystkich for internetowych dlatego u nich zdecydowalem sie na modyfikacje:) czym jezdzisz?? jak go skrecili?? jak to wygladalo co biora pod uwage??
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

dlugi111 pisze:Wiem o tym ze mastersi sa naprawde dobrzy swiadcza o tym opinie uzytkownikow ze wszystkich for internetowych dlatego u nich zdecydowalem sie na modyfikacje:) czym jezdzisz?? jak go skrecili?? jak to wygladalo co biora pod uwage??
Jak napiszę czym to mnie tu zaraz zlinczują ;-) Jeżdzę Skodą Superb I 1.9 TDI (silnik AWX w serii 130KM) z 2005 roku. Obecny przebieg 190 000 km. Chip to robiłem przy około 150 000 km. Wyglądało to tak, że umówilem się i pojechałem, pogdałem sobie z Panem Markiem/Krzyśkiem. Samochód został wprowadzony na hamownie, podpięto komputer i shamowano samochód na serii. Wyszło, że jest około 140KM/300Nm i że silnik zdrowy jak na taki przebieg/rocznik. Hamował Pan Krzysiek. Powiedział, że gdyby coś niedomagało to by chipa nie robili tylko powiedzieli co jest nie tak i po naprawie można by było robić. Potem Pan Marek coś poklikał na mapie z mojego samochodu w swoim laptopie i wgrali program. Po hamowaniu na programie wypluło 179KM/353Nm. Poza podniesieniem mocy przebieg momentu został "wygładzony" bo na serii turbo miało w pewnym momencie pewne falowanie, ale to było nic groźnego - po prostu z racji przbiegu już tak się zachowywało. Przejechaliśmy się na jazdę testową i po niej zdecydowałem, że nie chcę żadnych korekt i jest OK. Zapłaciłem, dostałem wydrukowany wykres i pojechałem szczęśliwy mocniejszym autem. Wszystko trwało około godziny, może półtorej. Podczas hamowania siedziałem na siedzeniu pasażera bo albo tak albo trzeba było opuścić pomieszczenie w którym odbywał się zabieg. Dodatkowo dostałem informację, że gdybym miał większy intercooler (bo w AWXach siedzi malutki) to by dało się zrobić coś pod 200KM. Po zabiegu jeszcze sobie obejrzałem wykresy i parametry jakiegoś Bentleya, który był u nich dzień wcześniej - piękny płaski moment powyżej 700Nm w całym zakresie obrotów :hyhy: Jakiś czas po chipie zaczęło mi się ślizgać sprzęgło ale tego się spodziewałem bo było oryginalne więc zadzwoniłem o poradę czy warto brać sztywne koło zamachowe czy dwumas i Mastersi doradzili mi, żeby przy takich paramatrach jak u mnie brać dwumas bo wytrzyma spokojnie i nie ucierpi komfort. Ogólnie jak byś chciał coś robić, czyli większy intercooler/turbina to warto z nimi pogadać bo mają namiary na swoich ludzi co robią to dobrze. W każdym razie wizyta przyjemna - fachowo i można było sobie luźno pogadać. Po programie zrobiłem około 40 000 km i z silnikiem/osprzętem nic się nie dzieje. Podsumowując, jestem zadowolony i polecam. Kolejne auto z turbiną pod maską też zawita do Mastersa :D

Tutaj można popatrzeć na moje "kreski"
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=9405
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

Klosiak pisze:
dlugi111 pisze:Wiem o tym ze mastersi sa naprawde dobrzy swiadcza o tym opinie uzytkownikow ze wszystkich for internetowych dlatego u nich zdecydowalem sie na modyfikacje:) czym jezdzisz?? jak go skrecili?? jak to wygladalo co biora pod uwage??
Jak napiszę czym to mnie tu zaraz zlinczują ;-) Jeżdzę Skodą Superb I 1.9 TDI (silnik AWX w serii 130KM) z 2005 roku. Obecny przebieg 190 000 km. Chip to robiłem przy około 150 000 km. Wyglądało to tak, że umówilem się i pojechałem, pogdałem sobie z Panem Markiem/Krzyśkiem. Samochód został wprowadzony na hamownie, podpięto komputer i shamowano samochód na serii. Wyszło, że jest około 140KM/300Nm i że silnik zdrowy jak na taki przebieg/rocznik. Hamował Pan Krzysiek. Powiedział, że gdyby coś niedomagało to by chipa nie robili tylko powiedzieli co jest nie tak i po naprawie można by było robić. Potem Pan Marek coś poklikał na mapie z mojego samochodu w swoim laptopie i wgrali program. Po hamowaniu na programie wypluło 179KM/353Nm. Poza podniesieniem mocy przebieg momentu został "wygładzony" bo na serii turbo miało w pewnym momencie pewne falowanie, ale to było nic groźnego - po prostu z racji przbiegu już tak się zachowywało. Przejechaliśmy się na jazdę testową i po niej zdecydowałem, że nie chcę żadnych korekt i jest OK. Zapłaciłem, dostałem wydrukowany wykres i pojechałem szczęśliwy mocniejszym autem. Wszystko trwało około godziny, może półtorej. Podczas hamowania siedziałem na siedzeniu pasażera bo albo tak albo trzeba było opuścić pomieszczenie w którym odbywał się zabieg. Dodatkowo dostałem informację, że gdybym miał większy intercooler (bo w AWXach siedzi malutki) to by dało się zrobić coś pod 200KM. Po zabiegu jeszcze sobie obejrzałem wykresy i parametry jakiegoś Bentleya, który był u nich dzień wcześniej - piękny płaski moment powyżej 700Nm w całym zakresie obrotów :hyhy: Jakiś czas po chipie zaczęło mi się ślizgać sprzęgło ale tego się spodziewałem bo było oryginalne więc zadzwoniłem o poradę czy warto brać sztywne koło zamachowe czy dwumas i Mastersi doradzili mi, żeby przy takich paramatrach jak u mnie brać dwumas bo wytrzyma spokojnie i nie ucierpi komfort. Ogólnie jak byś chciał coś robić, czyli większy intercooler/turbina to warto z nimi pogadać bo mają namiary na swoich ludzi co robią to dobrze. W każdym razie wizyta przyjemna - fachowo i można było sobie luźno pogadać. Po programie zrobiłem około 40 000 km i z silnikiem/osprzętem nic się nie dzieje. Podsumowując, jestem zadowolony i polecam. Kolejne auto z turbiną pod maską też zawita do Mastersa :D

Tutaj można popatrzeć na moje "kreski"
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=9405

hehe smiesznie sie sklada bo moj kolega jezdzi rowniez skoda superb I z 2004 roku i ma ten sam silnik co Ty:P tylko w seri mial 143KM i byl gdzies na slasku u aligatora czy jakos tak to mu przywalil lepszy moment bo chyba 370nm, koni kolo 170 dokladnie nie wiem.. on w sumie namowil mnie na ten zabieg chipa:) moje pytanie dlaczego nie mozna byc na hali podczas hamowania?? chcialem filmik nagrac:D i na forum wrzucic do samochodu nie chce wchodzic:P mysle o wiekszym intercolerze tylko lipa z montazem.. patrzylem na allegro nie sa wcale takie drogie:)
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

hehe smiesznie sie sklada bo moj kolega jezdzi rowniez skoda superb I z 2004 roku i ma ten sam silnik co Ty:P tylko w seri mial 143KM i byl gdzies na slasku u aligatora czy jakos tak to mu przywalil lepszy moment bo chyba 370nm, koni kolo 170 dokladnie nie wiem.. on w sumie namowil mnie na ten zabieg chipa:) moje pytanie dlaczego nie mozna byc na hali podczas hamowania?? chcialem filmik nagrac:D i na forum wrzucic do samochodu nie chce wchodzic:P mysle o wiekszym intercolerze tylko lipa z montazem.. patrzylem na allegro nie sa wcale takie drogie:)
A widzisz...u mnie jest niższy moment a wyższa moc bo tak chciałem. Samochód miał jeździć lepiej powyżej prędkości 100 km/h, a nie lepiej startować. Dlatego mam niższy max moment ale za to mam ponad 300Nm w przedziale 2000-4000 obrotów. Powiedziałem jak ma być i Masters tak zrobił :-)

Czemu nie można być na hali nie wiem. Może teraz już można :-) Ja miałem do wyboru...albo w aucie albo poza halą.
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

Witam wszystkich uzytkownikow czas na opisanie wczorajszego dnia tak jak obiecywalem.. Przyjechalem pod firme masters swoja krowka poszedlem zameldowalem sie ze jestem, zaczalem rozmowe.. tzn bardziej odp na pytania typu ile to ma lat, ile to pali,ile to ma koni, momentu,przebieg oczywiscie zatailem :hyhy: powiedzialem ze ma 350 tys gdy skonczylem masters zaczal mi odradzac chipa mowiac niech gwiazdka umrze smiercia naturala :D oczywiscie nie spodobalo mi sie to :P upieral sie ze to nie ma sensu bo to juz dziadek zeby nie okazalo sie ze po chipie bedzie cos sie psulo i zebym nie mial do niego pretensji.. do tego momentu jeszcze wszystko bylo OK ale tylko do tego.. nastepnie pracownicy mastersa zobaczyli moja gwiazdke i zaczeli pocichu szydzic i wysmiewac (dziadka) co mi sie bardzo nie spodobalo.. fakt stoja tam same kosmiczne furki ale to nie powod zeby wysmiewac miska.. gwiazka wjechala na hamownie masters jeszcze obejrzal silnik i macha mi glowa ze to nie ma sensu i zeby zrezygnowal (cos mu sie chyba nie spodobalo) pracownik rozkrecil radio z muzyka w samochodzie bawiac sie cala sytuacja.. jeszcze glupi tekst ta muzyka ma chyba tyle lat co ten samochod.. nie owijajac poprostu cwaniaki.. ktorzy chcieli osmieszyc mnie i moj samochod.. probowal podpiac miska pod kompa ale tym nowym gniazdem a u nas jest to okragle oczywiscie zlapal sie za glowe.. i zaczal marudzic jaki to on stary.. stwierdzil ze to i tak nie ma sensu i nic nie podpial.. wsiadl do samochodu i zaczelo sie hamowanie :rotfl: :rotfl: wrzucil 4 i do odcinki :D prawie 200 km/h :D gdy wysiadl z samochu mina mu odrazu zrzedła..... glupio sie usmiechna i mowi patrz 180 koni :D i wyniki liniowe haha krowka zadbala o nasze dobre imie ;) pozniej przyszedl masters zobaczyl i mowi mi ze jednak mozemy cos zrobic ale nie wie dokladnie ile moze mi podniesc momentu i mocy.. podobalo mi sie takie twierdzenie po hamowni, wiek i przebieg mowia ze NIE ale stan techniczny mowi ze TAK :D jeszcze chwile pogadalismy powiedzial ze jak bedzie chipowal to musi cos tam wylutowywac i to troche zabawy i chce 1200 zł oczywiscie odp ze sie zastanowie ale znacie juz moja opinie na ten temat NIE CHCE u tych cwaniczkow robic chipa moze i sa dobrzy ale jak macie starszy samochod to nie warto sie tam pokazywac bo wysmiewaja.. jak chcecie jeszcze cos wiedziec piszcie jest rowniez nagrany filmik ale pomysle czy go wrzucic narazie wrzucam zdjecia :D :D :D :D moje pytanie do was gdzie w wawie znajde dobrych tunerow?? ktorzy sa ogarnieci i nie beda gadali ze za stary itp..??

http://w424.wrzuta.pl/obraz/8cZmfMFt91Y/dscn3167
http://w424.wrzuta.pl/obraz/47r3AlAfXmu/dscn3173 :D :D :D
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Lisander
Posty: 610
Rejestracja: 14 lip 2010, o 09:43
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Lisander »

No fakt typowe cwaniaki co by najlepiej pośmiali się i się niczego starszego jak 5 lat nie zajęli. A tak to pomiar jak najbardziej udany 179 KM to bardzo dobrze. Ja muszę swoim jechać na taki pomiar, jestem ciekawy ile u mnie by wskazało a mam przebieg 355 tys km. Ja w następnym roku chce już zrobić tego czipa. Niewiem czy do lepszych rezultatów czipa warto by było pokombinować coś z filtrem powietrza i wydechem ? :oczami:
Mercedes W210 2.9TD 96r sedan srebrny gniotek :D
WDB2100171A216425

Mercedes W201 2.0D 87rok klasyk ;)
WDB2011221F356794

Mercedes W124 220TE 93rok
WDB1240821F248884 - sprzedany

Mercedes S210 3.0TD combi 98 rok Avantgarde
WDB2102251A581895 - był
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości