Wymiana dwumasy i sprzęgła
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wymiana dwumasy i sprzęgła
Witam wszystkich,
podsłuchałem dziś rozmowę w sklepie motoryzacyjnym rozmowę nt wymiany dwumasy i sprzęgła w mercedesie (tylko nie wiem jakim)
Mianowicie właściciel skarżył się, że po wymianie całego kompletu LUK'a (bo podobno sachs nie robi dwumasy do tego modelu) sprzęgło się ślizga i że chce je reklamować a mechanik będący w sklepie twierdził, że cały mechanizm musi się ułożyć i pewnie po przejechaniu km sprzęgło się przypali i przestanie się ślizgać. Czy zdarzyło się Wam coś podobnego?
Własnych doświadczeń w tym obszarze jeszcze nie posiadam ale zawsze myślałem, ze nowe kompletne sprzęgło jest sztywne i nic nie musi się układać a tym bardziej przypalać?
Jeśli to OT to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam
Jefo
podsłuchałem dziś rozmowę w sklepie motoryzacyjnym rozmowę nt wymiany dwumasy i sprzęgła w mercedesie (tylko nie wiem jakim)
Mianowicie właściciel skarżył się, że po wymianie całego kompletu LUK'a (bo podobno sachs nie robi dwumasy do tego modelu) sprzęgło się ślizga i że chce je reklamować a mechanik będący w sklepie twierdził, że cały mechanizm musi się ułożyć i pewnie po przejechaniu km sprzęgło się przypali i przestanie się ślizgać. Czy zdarzyło się Wam coś podobnego?
Własnych doświadczeń w tym obszarze jeszcze nie posiadam ale zawsze myślałem, ze nowe kompletne sprzęgło jest sztywne i nic nie musi się układać a tym bardziej przypalać?
Jeśli to OT to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Pozdrawiam
Jefo
Ostatnio zmieniony 13 paź 2012, o 20:19 przez jefo, łącznie zmieniany 1 raz.
W 2,7CDI jest koło dwumasowe?
Ostatnio zmieniony 24 lis 2012, o 14:40 przez atal, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2100161B450683
A co to za przyrząd?maciekolo pisze:Jeśli chodzi o dwumasy są to sprzęgła samonastawcze i powinny być montowane ze wstępnym dociskiem odpowiednim przyrządem. Upadek sprzęgła przed montażem lub niewłaściwe zamontowanie może je rozregulować.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2012, o 14:40 przez atal, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2100161B450683
Wymieniałem w Sharanie 2006 2.0 TDI i sprzęgło działało prawidłowo - może klient miał założoną odwrotnie tarczę? - ale mała szansa żeby w ogóle szło jechać... Fakt - w lato naprawiałem napęd w kombajnie DEUTZ-FAHR (oczywiście sztywne koło) i tarcza pasowała w obie strony (minimalne różnice występowały ale maszyna jechałaby moim zdaniem).
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 17 lis 2011, o 17:17
- Lokalizacja: Pionki
wymienialem swojego czasu w 1,9tdi. slizgalo sie na poczatku. nie szorowalem dwumasy przed zalozeniem zbyt natarczywie zeby agresywny plyn sie nie dostal do srodka kola. moim zdaniem normalna sprawa pojezdzic i nie panikowac na reklamacje zawsze bedzie czas. a wstepny docisk to nie wiem gdzie i jak skoro docisk przykrecamy na sztywno do dwumasy zakladamy skrzynie i ma dzialac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości