Koledzy, kolejny problem. Skrzynia automat 7226400, miałem 7226340.
Założyłem używaną skrzynie do mietka(poprzednia się skończyła - zjeżdzała z górki na P, nie wrzucała biegu i miała ten sam objaw co ten opisany dalej) i znów jest problem. Przejechałem 300 km i dziś po ujechaniu 300m podczas jazdy po dodaniu gazu "rozłączyło" skrzynie, mianowicie dodaję gazu a tu tylko rosną obroty (jakbym trzymał nogę na sprzęgle). Zatrzymałem się na poboczu, zgasiłem i uruchomiłem, daję D rozpędzam się do 20 i znów rozłącza bieg. Pokazuje na ekranie PRND. Skrzynia nie dawała żadnych objawów . Nie mam w okolicy SD.
Stoi u tego samego "speca", który zmieniał mi skrzynię. Konwerter założony inny niż ten w poprzedniej skrzyni.
Jakieś sugestie?
Rozłącza skrzynię
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 13 lip 2015, o 16:39
- Lokalizacja: Dęblin/Tomaszów Lub/Warszawa
Rozłącza skrzynię
WDB2102161B023579
2.7 CDI
2.7 CDI
Re: Rozłącza skrzynię
Bez SD trudno powiedzieć ,ale możliwe ze wandaler umarł lub pompa oleju skrzyni.
Sprawdź poziom oleju.
Sprawdź poziom oleju.
STAR DIAGNOSIS, REGENERACJA 722.6, 722.9
POZNAŃ
POZNAŃ
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 13 lip 2015, o 16:39
- Lokalizacja: Dęblin/Tomaszów Lub/Warszawa
Re: Rozłącza skrzynię
Przyczyna prozaiczna. Filtr oleju zapchany.
Ale akcja wciąż trwa.
W środę rano odebrałem mietka i wczoraj wieczorem wypluł mi cały olej na drodze podczas jazdy.
Sprawdzę dopiero jutro rano co i jak bo lawetę dopiero wtedy będę miał.
Czy możliwe jest zatarcie panewki konwertera?
Nic nie strzeliło ani stuknęło jak zaczęło cieknąć, po prostu jakby ktoś kran odkręcił.
Na R i D maksymalne obroty silnika były ok 1100, na P i N pełny zakres.
Może gdy składał to uszczelkę dał starą lub gdzieś nie spasowała?
Myślę, że jeśli panewka jest zatarta to trochę wina mecha bo jak zobaczył, że filtr jest zapchany to powinien szukać dlaczego go zapchało a nie wymienić filtr i cieszyć się, że działa. Co o tym myślicie?
Ile u was kosztuje przegląd skrzyni z wymianą oleju?
Ale akcja wciąż trwa.
W środę rano odebrałem mietka i wczoraj wieczorem wypluł mi cały olej na drodze podczas jazdy.
Sprawdzę dopiero jutro rano co i jak bo lawetę dopiero wtedy będę miał.
Czy możliwe jest zatarcie panewki konwertera?
Nic nie strzeliło ani stuknęło jak zaczęło cieknąć, po prostu jakby ktoś kran odkręcił.
Na R i D maksymalne obroty silnika były ok 1100, na P i N pełny zakres.
Może gdy składał to uszczelkę dał starą lub gdzieś nie spasowała?
Myślę, że jeśli panewka jest zatarta to trochę wina mecha bo jak zobaczył, że filtr jest zapchany to powinien szukać dlaczego go zapchało a nie wymienić filtr i cieszyć się, że działa. Co o tym myślicie?
Ile u was kosztuje przegląd skrzyni z wymianą oleju?
WDB2102161B023579
2.7 CDI
2.7 CDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 13 gości